Met een clubje mensen willen wij voor een tweeling van 4 jaar een bijzonder kado kopen. Een van de twee wil heel graag de Vtech Mobigo. Nu zoeken we voor het andere meisje een vergelijkbaar kado. Wie heeft er leuke tips/suggesties???
een kadoo van rond de 60 euro dus..'hmm genoeg om je uit te leven Maar het hangt af van het meiske.. wat ze leuk vindt... waar speelt ze veel mee? En moet het ook zoiets als de mobigo zijn?
tja, wat vindt ze leuk...? Misschien een fototoestel van FisherPrice of Vtech? Of iets groots van Playmobile, Lego, Pet Shop, My Little Pony, Baby Born, ..., als ze daar al veel mee speelt. Of iets als een poppenhuis, poppenkast + poppen, een step of fiets?
Het gaat om 2 meisjes waarvan vooral een meisje nogal wat heeft meegemaakt op medisch gebied... Dit is ook het meisje die dolgraag de Mobigo wil hebben. Deze kan ze dan meenemen als ze bv. voor controle naar het ziekenhuis moet en de reis er naartoe (dat is al een onderneming op zich). Het andere meisje is creatief. Hoeft gelukkig niet zo regelmatig naar het ziekenhuis, dus voor haar hoeft het niet perse iets portables te zijn. Maar om het een beetje in dezelfde trend te houden is ms. voor allebei een Mobigo wel een goed idee. Ik weet niet of er nog soortgelijke spelcomputers zijn oid. Heb al even gegoogled, maar ik raak een beetje de weg kwijt van al het aanbod. Evt. een Nintendo DS voor de een, en een Mobigo voor de ander werd hier ook al gesuggereerd. Ik weet alleen niet of een Nintendo DS iets is voor een kindje van 4,5? We zijn met een groepje en hebben allen wat bij elkaar gelegd. Zodoende kunnen we twee mooie, en idd. duurdere, kado's kopen.
mijn dochter heeft de vtech pocket smile.. de mobigo is met pen.. Ik vind ze leuker voor die leeftijd.. Heowel nintendo ds ook leuk is, maar moeilijker.. (hebben ze wel langer wat aan.. want de spellen van vtech worden al minder leuk bij een jaar of 7 denk ik zelf)
De Mobigo is volgens mij met touchscreen. Volgens mij is de Nintendo DS met pennetje....is wel iets wat makkelijk kwijtraakt lijkt me. Ik ga even google-en naar de Vtech Pocket Smile
Ik zie net dat de Cyber Pocket met pennetje is.... Wat een leuke spelcomputer de Vtech Pocket Smile! Als ik nou voor de een de mobigo koop en voor de andere de pocket smile, kunnen ze dan onderling spelletjes uitwisselen? Of zijn de spelletjes voor beide versies verschillend???
volgens mij kunnen ze spelletjes uitwisselen.. maar dat weer ik niet 100% zeker.. Zou je eigenlijk even bij bol.com oid bij de spelletjes moeten kijken.. Daar staat het op