Hoelang??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annickdebrie, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annickdebrie

11 apr 2006
    19
    0
    0
    afdelingsmanager sec
    Antwerpen
    ik ben nog niet zo lang bezig met men ventje maar ik ben benieuwd hoe lang het bij de meeste heeft geduurd en of jullie speciale dingen deden??
    groetjes

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wij zijn 8 maanden bezig...maar helaas nog geen prijs. Speciale dingen...hmmmm gewoon zoveel mogelijk om de dag klussen, mn in de vruchtbare week. Verder heb ik tijdelijk ovutesten gebruikt en ben ik vorige maand begonnen met tempen. Daarnaast slik ik tarwekiemcapsules. Die zouden de doorbloeding (oa dus ook van baarmoeder) verbeteren. Maar verder niks hoor :oops: :)

3. red

red Lid

23 feb 2006
    94
    0
    0
    Wij waren 6 maanden bezig tot ik in februari zwanger was. Dit is helaas misgegaan bij 10weken. Nu ben ik weer met mijn eerste ronde bezig na de mk.

Ook wij hebben niks speciaals gedaan. In het begin was ik er heel erg mee bezig. Toen dat tcoh niks uithaalde, begon ik steeds rustiger te worden en was ik er totaal niet mee bezig. En ja hoor... wat denk je... net in die maand dat ik vooral met ándere dingen bezig was, was het raak.

Probeer er dus niet te veel mee bezig te zijn. Hoewel ik moet zeggen dat dat makkelijker gezegd is dan werkelijk gedaan.

Heel veel succes en ik hoop voor je dat het snel lukt!

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ben nu in mijn 10de maand..
    Lekker klussen, ik hou sinds kort mijn temp bij (maar dat is eigenlijk voorzorg) en heb in het begin door onregelmatige cyclus ovulatie testen gebruik.
    Verder doen we niks speciaals..

groetjes

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    De eerste keer was het raak door de pil heen en de tweede keer was het de eerste ronde raak. We beseffen dat we vreselijk veel geluk hebben gehad en daar zijn we erg dankbaar voor.
    Ik heb dan ook ontzettend veel respect voor iedereen die er langer over doet en zelfs bezig is met tempen, ovulatietesten etc. Heb veel bewondering voor deze mensen.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    De eerste keer was het de 2e maand na stoppen met de pil raak....deze eindigde helaas in een miskraam.
    De 2e keer was het ook weer de 2e maand raak (maar eigenlijk de eerste maand dat we weer echt bezig waren)...en tot nu toe gaat het goed.

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb het geluk dat het in de vierde ronde raak was.

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kzit in de 5de ronde en wacht maar weer af wat het word deze maand

9. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi

wij zitten nou in de 12de ronde

heel veel liefs samantha

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wij hebben er 16 rondes over gedaan (door korte cyclus was dat precies een jaar). Ik heb in die periode twee vroege miskramen gehad. Ik ben nu weer zwanger en tot nu toe gaat alles goed.

11. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Wij zitten nu in de 5e ronde, sinds deze maand hou ik mn temperatuur bij en ik hou mn cervixslijm in de gaten. Voor de rest lekker veel vrijen :)

Succes !
    Groetjes Mona

12. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik ben net gestopt met de pil en ik zit dus in de 1e ronde...

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    bij de oudste was het direct de 1e ronde raak. bij de 2e door de pil heen (was ziek geweest) en we wilden na de bouwvak stoppen met de pil, maar dat was inmiddels niet meer nodig.. ;)

en we zitten nu voor de 3e in de 4e ronde.. :D en behalve lekker veel blijven klussen doen we niks speciaals.. :D

14. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi,

Wij gaan nu net de 3e ronde in, maar ben in februari pas met de pil gestopt. Het belangrijkste is, denk ik dat je niet moet gaan "klussen" omdat je graag zwanger wil worden, maar gewoon lekker "klussen" als jullie daar zin in hebben... Dan zal t heus wel n keer raak zijn..

Groetjes en succes.

Jorietje

15. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik ben eind december gestopt met de pil (helaas nog maar 1 keer ongesteld geweest) dus niet erg veel kanzen (geen denk ik).
    Ik gebruik helemaal niets en vrij regelmatig met mijn vriend (als we daar zin in hebben).

Groetjes Senna

16. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    hi, wij zitten nu in de 2de ronde, maar denk dat we doorgaan voor ronde nr3.

Deel Deze Pagina