x adventure duo quick silver

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Meliske, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een x adventure duo quick silver kinderwagen.
    Maar nou is mijn vraag:
    Kan je aan 1 kant ook een babywiegje erop zetten en de andere kant gewoon het zitje? Wij willen de kinderwagen namelijk gebruiken voor 2 kindjes in verschillende leeftijden.

Deze kinderwagen bedoel ik:

Bedankt!

Groetjes Melissa

2. marjan77

marjan77 Bekend lid

even vragen bij babypark, die verkoopt hem namelijk.

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Volgens mij kan er alleen een babynestje op, dit kan wel aan 1 kant en de andere gewoon als zitje.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Even snel zitten kijken maar volgens mij kan op die wagen helemaal geen reiswiegje gezet worden :$! (En op het plaatje lijkt het voor mij of de zittingen in het midden (daar bij de beentjes zegmaar) aan elkaar zitten en je ze dus ook niet afzonderlijk van elkaar van het frame kan halen, dus altijd of 2 zittingen of geen zittingen op je kindewagen hebt)

Volgens mij kan je er alleen een babynestje bij kopen, die leg je dus in het 'zit-gedeelte' van de wandelwagen wat je in de lig stand zet.

Maar het beste kan je idd even bellen naar de/een winkel die hem verkoopt ;)!

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Beide zitjes kunnen er afzonderlijk af. Je kunt hem verder alleen met babynestje gebruiken.

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zag het later ook ;)! Dacht dat er een buis nog zat daar voor tussen, maar dat is schaduw! Ging het alleen niet aanpassen omdat het er eigenlijk weinig mee te maken heeft ;)!

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    heb je er al mee proef gereden??
    wij hebben vorig jaar met zo'n wagen gereden een dagje, hij was ongeveer 1 jaar veel gebruikt, en ik vond hem erg vervelend sturen en erg 'gammel'
    als jij het een prettige wagen vind, dan heb ik niks gezegd hoor :D maar er zijn ook best veel mensen die 2e hands een wagen zoeken waar ze nog nooit achter gelopen hebben, vandaar...

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Bedankt voor jullie reactie.
    Ik had er een op marktplaats gevonden, zo goed als nieuw voor €100, dus dat is geen geld. Ik wist al dat ik em fijn vond rijden want een collega van mij heeft er ook een.
    Dus we zijn gaan kijken, een mooie zwarte, en hebben hem gewoon gekocht, voor die 100 euro, kan dat geen kwaad toch ;)
    Toevallig was de babydump ook open en zijn we gaan kijken voor een babynestje. Die hadden ze gelukkig op vooraad in het zwart, dus gister heb ik alle bekleding er meteen afgehaald, in de wasmachine gedaan, en daarna alles er weer op gedaan babynestje erin en ik heb een prachtige kinderwagen voor weinig geld :)
    Vind alleen dat het babynestje nog niet zo stevig vast ligt dus daar ga ik vandaag even mee aan de slag.
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik heb er zeker iets aan gehad, want anders had ik het nooit geweten van dat babynestje!

Groetjes melissa

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik heb hem sinds deze week voor het eerst in gebruik en vind hem erg fijn. Ik had zo'n achter elkaar duo maar die was veel te laag voor mij en vond ik eigenlijk ook wel zwaar sturen.

Deel Deze Pagina