Prenatal - thuis - Kinderstoelen - Stokke - Stokke® Tripp Trapp® We hebben er binnen nu en een maand een nodig.. Is 159 euro een mooi prijsje? Of kan het nog goedkoper? Willen wel een nieuwe en baby inzet hebben we al..
Volgens mij zijn ze altijd 59 euro. En dan nog 50 voor de babyset zeg maar. Wij willen ook nog een tripp trapp maar als het goed is zijn er eind deze maand de mama mazzel dagen? Dus daar wacht ik ff op Schijnt dat je dan 20% kortingen hebt ofzo?
Ja als het goed is zijn eind van de maand de mama mazzeldagen weer. Vorig jaar wel rond die tijd. Ik heb toen de tripptrapp met babyset en newbornset gekocht voor ongeveer 245 euro (iets in de 240, weet even niet het exacte bedrag). Als ik het me goed herinner was alleen de tripptrapp toen 129,- bij babydump.
Dat zijn inderdaad actiedagen bij prenatal met kortingen. Sommige babywinkels hebben laagste-prijs-garantie en gaan dan dus mee in de auctieprijs van prenatal .
Stoel tripp trapp overal 159 euro Nu bij prenatal de new born set 89 ipv 119 dus aan te raden nu te kopen! Moet wel op de tripptrapp stoel passen geproduceerd na mei 2003. De prijzen van tripp trapp zijn voor 95% overal gelijk. Stokke bepaald wanneer er een aanbieding is. Wij wachten ook nog ff of er mss komende maanden een aanbieding op de stoel komt.
ik kom meestal altijd bij Babypark uit met het kopen van spullen. Wilde destijds ook bij prenatal bij de mama mazzeldagen een trip trap kopen maar zelfs toen was prenatal nog duurder dan babypark. mwa 159 euro niet heel duur. ze zijn het meer dan waard
De new born set is ook bij babypark 89 dus dat maakt weinig uit! Ik zou ook wachten tot de mama mazzeldagen! Hopen dat ze de prijs dan niet omhoog gaan gooien want dan wil ik ook de tripp trapp gaan halen!
Babyzaak online heeft stokke ook in de aanbieding met oa gratis verzending... misschien hebben zij nog een mooie aanbieding
Stokke trip trap nu voor 135 euro bij de baby-dump en volgende week ook bij de prenatal ikv mama mazzeldagen!
Hmm balen! Twee wk geleden aangeschaft voor 159 en dochterlief blijkt er nog niet in te kunnen zitten.. Zou ik verschil terug kunnen krijgen?
Gewoon proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. En het scheelt toch weer 24 euro die je aan iets anders kunt uitgeven.
Ja heb hem ook al binnen....manlief nu n elkaar aan t zetten om te kijken of ie compleet is... Bsbygym gekocht en die mist een speeltje ipv 3 nu 2!