Kom er via google niet uit dan maar weer hier. Vanavond eten we boerenkool en eigenlijk helemaal niet over na gedacht of Sylvano dit wel mag hebben totdat mijn vriend me erop wees. Hij eet al wel bloemkool, andijvie stampot, spinazie en hutspot dus best veel al helemaal geen kramp gehad alleen na een potje met vis. Uiteraard zoutloos en zonder rookworst Weet wel dat er maar 1x in de week kool gegeven mag worden ivm het nitriet ?
Kool werkt meer op de darmen dan al die andere groenten die je noemt. Ik heb met 6 maanden een keer spruitjes gegeven en dat viel niet zo lekker. Maar misschien met 9 maanden dat het beter gaat? Je zou t kunnen proberen.
Ik ben zelf pas stamppotten gaan geven met 1 jaar maar aangezien die van jou al hutspot eet zal boerenkool ook wel gaan denk ik...
Heeft ze hier niet gehad rond die leeftijd, maar dat was meer omdat het bij 9 maanden mei was Maar ik zou het gewoon proberen hoor.. (zal inmiddels al wel te laat zijn met mijn advies bedenk ik me nu) Hopelijk heeft het gesmaakt!