wat voor kinderstoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamzie, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi allemaal,

    We willen een kinderstoel/eetstoel kopen. Maar welke is nou het beste, makkelijkste,fijnste?

    We kunnen geen keuze maken.

    Welke stoel hebben jullie? En wat zijn de voordelen van die stoel?

    Ben benieuwd ;)

    Groetjes van Kiowa
     
  2. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
  3. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij hebben een chicco gekregen.
    kan je alleen nog niet over onze ervaringen vertellen want wij gebruiken 'm nog niet... ;)

    oh ja, hij is makkelijk klein in te klappen.
    wat voor ons handig is omdat we 'm na gebruik weer in de kast kunnen zetten.
    (kleine woonkamer)
     
  4. ik heb een trip rap. erg tevreden,Luca zit lekker erbij aan tafel, zonder een blad op die stoel ervoor.

    super tevreden hier,

    groetjes
     
  5. Eppie

    Eppie Lid

    4 mrt 2007
    98
    0
    0
    Op de grens
    Hier ook tripp trapp! Superding!
     
  6. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Wij hebben ook een tripp trapp meegroeistoel.
    Nog niet in gebruik, ze is nog te klein er voor.
     
  7. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij hebben de bambino kinderstoel bij kruitvat gekocht ze zit erin met een stoel verkleiner maar je kan hem in de hoogte verstellen en het blad ook
     
  8. jessicad

    jessicad Actief lid

    2 nov 2006
    344
    0
    0
    Hier ook een Stokke trip trap. Ben ook erg tevreden. Ze zit er gezellig bij aan tafel en als ze groter is kan ze de stoel ook gebruiken, eerst gewoon hoog zodat ze goed bij de tafel kan en later kun je `m ook lager zetten. Is zelf te stellen en sterk genoeg om volwassenen te houden. Ik vind `m ideaal. Krijg van mijn ouders en schoonouders ook steeds te horen dat ze `m zo handig vinden en het zo gezellig vinden dat ze er echt bij kan zitten aan tafel (aangeschoven zonder blad ervoor).
     
  9. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Wij hebben eentje van Pericles, héél tevreden over, mijn mannetje kon er al in vanaf 4 maanden want je kan de rugleuning in verschillende standen zetten. Ook kan je hem hoger en lager zetten en je kan het blad er gewoon afnemen dat hij zoals bij de triptrap gewoon bij ons aan tafel zit. Kan hem heel makkelijk toeklappen en ze zitten er lekker relax en zacht in.
    Groetjes
     
  10. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Hier ook een stokke trip trap.
    Vind hem geweldig. Hij schuift makkelijk aan tafel. Je kindje kan hem tot 8 jaar lang gebruiken. En buiten dat vind ik deze ook enigzins bij het meubilair passen.
     
  11. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Hier ook een Tripp Trapp. In 1 woord: GEWELDIG.

    Pinguin, ik snap ff niet waarom je de Tripp Trapp maar tot 8 jaar kan gebruiken. Zelfs volwassenen kunnen er op zitten hoor.
     
  12. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij hebben een chicco polly.
    Hartstikke tevreden.
    Je kan de rugleuning in 3 standen zetten waardoor ze er al in kunnen als ze niet kunnen zitten!
    Ook kun je hem in verschillende hoogtes stellen en klein inklappen.
     
  13. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    wij hebben zon houten die je later ken omtoveren tot tafel!
    nou ik vind het maar een onding!
    al het eten gaat er tussen in zitten, doordat ze nu brood zelf vast wil houde enzo!

    nee had liever een andere gehad als ik dat geweten had hahahah
    maar ja we doen het er nog maar ff mee.
     
  14. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier ook de tripp trapp. Ben er heel tevreden over. Ze zit er mooi in!
     
  15. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
  16. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij hebben ook de Triptrap. Ideaal!

    Voor op vakanite of bij vrienden/familie hebben we een kinderstoel van Ikea, 'Antilop'. Die is handig mee te nemen.
     
  17. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ook hier een trip trap! ideaal! Erg gezellig gewoon bij paps en mams aan tafek! En ind. zelfs volwassenen kunnen erop zitten! Vind het ook een voordeel dat deze stoel je kind min of meer verplicht rechtop te zitten..ze kunnen gewoon niet onderuit zakken!

    Werkte in een kindertehuis en daar hadden we ze ook..super dingen..gooien, smijten, erop staan...niet kapot te krijgen! Ook heel handig als opstapje als ze bijv. hun handen zelf gaan wassen! Ja super degelijke stoelen!
    Kost een beetje, maar dan heb je wel wat!

    kus miek
     
  18. Tinus

    Tinus Actief lid

    18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo'n Tripp Trapp ziet er qua design erg mooi uit vind ik. Is er ook een apart tafeltje aan de Tripp Trapp te monteren? Want op zich is het natuurlijk erg handig dat deze aan tafel geschoven kan worden, maar ik kan me ook voorstellen dat je je kind wil voeden als je zelf niet eet en om dan altijd met het kind aan tafel te gaan zitten... Dus bijvoorbeeld een fruithapje tussendoor, dan zou een tafelblad wel handig zijn die aan de stoel vast zit.
     
  19. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb op marktplaats wel een tafelbladen gezien die je aan de triptrap kunt maken, maar dit is niet officieel van Triptrap - het idee is nu juist dat je ze aan tafel kunt schuiven.
     
  20. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    En hier ook de Triptrap.
     

Deel Deze Pagina