zou inderdaad eerst even wat over het ras gaan lezen want Beagels zijn toch ook wel een verhaal apart hoor
Berner Sennen honden zijn wel grote honden. Buren van ons hebben ook een Beagle. Wat een geweldig beessie! Maar je moet wel Beagles een beetje kennen. Ze blaffen namelijk veel, maar ze blaffen ook echt als je ze gewoon willen begroeten. Dan moet je ze ook niet afleren om te blaffen. En ze hebben aanleg tot dik worden. Ik ben echt benieuwd wat voor hond(je) erbij komt. Een van onze russels is idd ook erg druk. Die wil eigenlijk het liefst 24 uur per dag spelen. En hij is een ontzettende schoothond. Het is echt net een baby. Zal kijken of ik een foto van hem in mijn album kan zetten.
Hier ook een hondje inmiddels alweer 9 maanden! Mijn Keuze blijft bij een Cavalier King charles spaniel! en er komt zeker nog een 2e bij in de toekomst! Het is een geweldig ras er zit totaal niks kwaads in het zijn echte allemans vriendjes! Geweldig gewoon! Zie mijn album! Liefs Pearly
pearly daar hebben ze ook 1 van daar in de opvang, vind ik ook heel mooi, maar die ze daar hebben verdedigt zijn spullen tegenover kleine kinderen. is misschien niet zo erg, kleine kinderen moeten respect hebben voor dieren. dat is de reden dat de mensen hem hebben weggedaan. de benner sennen vind ik een hele mooie hond, maar niet handig, als hij door een stuk land rent zit hij onder de drek, wel heel veel werk om hem weer schoon te maken, vanwege zijn lange haar. de beagles die ze daar hebben waren laboratorium honden. cavalier king charles spaniel is handiger formaat en een actieve hond net als een jack russel [jachthonden]
hmm vreemd dat arme beestje heeft zeker vanalles meegemaakt dan! De meeste Cavaliers zijn anders totaal niet bezitterig! Heb hier ook geregeld een kleine over de vloer en dan is het groot feest voor mijn Denzel! Hij vind kinderen meer dan geweldig! Kan uren met kinderen spelen! Geweldig om te zien! Welke kleurslag zit daar in de opvang? Liefs Pearly
@ Pearly wat een mooi hondje die Denzel van jou leuk hoor. Wij hebben een Boomer en dat is echt ook een grote kinder vriend(lees doet aan elk spelletje mee) En een Sharpei die is ook lief.
lolifantje deze zitten in een asiel, geeft niet hoor! pearly als ik naar de kinderen van een schoonzuster zie mogen die kinderen als bij de hond doen, is hier misschien ook zo geweest. als ze bij ons zijn gaat 1 van de twee in de mand liggen, maar dat wil ik niet hebben. de mand is van de hond en de speeltjes net zo, wil de hond niet spelen, word er niet met de hond gespeelt. als ik iets van onze hond afpak tollereer ik geen gegrom natuuurlijk. verder geven ze aan dat hij heel lief is, die van jullie is helemaal black and tan, is mooier, maar met wit zie je ze beter in het donker.
ooh wat een liefie! Smelt! in welk asiel kan ik hem vinden? Het is misschien een idee om hem op het cavalierpage te zetten waar ik ook op mee klets ! Dan heeft ie waarschijnlijk heel snel een nieuw baasje! Als je me een link of beschrijvingen geeft van het liefie dan plaats ik hem daar! http://www.cavalierpage.com/ Liefs Pearly
pearly wat een mooi hondje heb jij zeg ik heb ook 2 spaniels maar dan engelse cockerspaniels. Een zwarte en sable kleurige kijk maar in mijn album.
Wat een leuke beestenboel zeg ! Wij hebben een grote boevier en een kleine york. Een tussenmaatje lijkt mij ook wel wat maar 3 is echt teveel !
Wat een leuke beestenboel zeg ! Wij hebben een grote boevier en een kleine york. Een tussenmaatje lijkt mij ook wel wat maar 3 is echt teveel !
mooie honden xxtinkyxx jessica die van jou zijn ook schetig. even een vraag ruien honden elkaar op, als de 1 blaft gaat de andere dan ook blaffen ?
Yep bij mij wel .... niet altijd maar meestal begint die kleine te keffen en neemt die grote het over. Dit gebeurt gelukkig niet vaak dus ik wordt er niet gek van ofzo.
Bijna altijd wel. Wij hebben 3 honden. Als er 1 blaft, begint er minstens 1 ander mee te blaffen. Soms blijft het daarbij maar ik moet wel zeggen dat degene die dan niet blaft een luie labrador is ...
Ik wil je ontzettend veel succes wensen met de vervulling van jullie kinderwens. Als een hondje voor jullie een mooi "alternatief" is...is dat prima voor jullie. Voor ons geldt dat absoluut niet (hebben er twee)...gelukkig is iedereen anders. Ontzettend goed dat je zulke positieve vooruitzichten kunt hebben....ik zie het leven niet rooskleurig zonder kindjes.... We zullen er allemaal wel komen...! Elmo
elmo leuk guusje is het een jack lijkt veel op die van ons. iedereen is verschillend. ik zou zonder kinderen kunnen leven, warom ? misschien we omdat ikn zie hoeveel verdriet mijn moeder heeft. haar plannen met haar kinderen en kleinkinderen[1 grote blijde familie, niet dus]. als ik zie hoeveel opa's en oma's vereenzamen op een kamer in een bejaardenhuis. kinderen kunnen je leven verrijken, maar is niet zaligmakend. misschien een hele negatieve kijk van mij.