Voor mij is dat namelijk erggggg vroeg haha.. Werk normaal alleen avond en nachtdiensten dus ben meer een avondmensje.. Maar goed dan zullen we het morgen wel zien.. Spannend!! Ik duim voor je Ik ga eens verder, vandaag beginnen de kerstbezoekjes al, dus genoeg te doen.. Allemaal een fijne avond vanavond, en iedereen die nog testen moet: Good Luck For You All...
@ Amigo, hahaha!! Ik denk 2a3 dagen ervoor om 22.30! en ik zag een duidelijk lijntje, tenminste ik hoefde hem niet in allerlei bochten te houden om hem te zien... En elke dag erna werd ie donkerder! @Cindy, spannend zeg!! Ik ga voor je duimen!
zondag mag ik testen! heb stiekem gistermiddag al getest kon niet meer wachten, maar was natuurlijk negatief.
ik ga morgen ook testen als ik vandaag niet ongesteld word al ben ik wel bang dat ik nog ga bloeden. even duimen maar want ik denk niet dat ik zwanger ben. ik heb namelijk al de hele dag buikpijn
Hallo allemaal, Gaat iedereen morgen testen?? Hahaha. Was idd van plan er morgen een test tegenaan te gooien, is ie negatief dan dinsdag pas weer.
Pff nou heb net getest 4 dagen voor nod en negatief Jammer maar goed we hebben nog kans. Met mijn dochter had ik na 5 wkn ook nog maar een ienimini streepje..