Gefeliciteerd lizab, dan zijn we samen uitgerekend.. Leuk!! Cindy hoe is het bij jou?? Nog getest?? Ben ontzettend benieuwd! Succes meid..
nou meiden mijn borsten worden steeds gevoeliger en vandaag voel ik me niet zo lekker....oeeh ik wel 2 streepjes zien!!!
Owwww wat ontzettend spannend.. Mijn duimen draaien nog steeds voor je! Heb je normaal een stabiele cyclus??
ik zie allemaal testen langs komen en ik ben stiekem wel een beetje jaloers. Ik ben nu overtijd en ik ben al maanden heel regelmatig. ( op de klok dat 25 om 7 uur zie ik het en zit nog niets onder) Vandaag weer een test gedaan en je ziet aleen iets als je hem onder het raam houdt. je ziet zal maar zeggen waar de streep zou moeten zitten ( reflectie denk ik zelf) als er woensdag nog niets is dan maar weer testen. ik kan ook niet naar de huisarts zit namelijk ik het buitenland voor een vakantie met mijn hele fam en dan dus maar niet drinken en geen rood vlees eten. geniet van jullie zwangerschap. ik kom morgen nog wel even kijken
Owhh meiden wat spannend, ik hoop dat jullie alsnog positief gaan testen!! Ik duim voor jullie @ Swirl: Ooo mooie positieve CB test hoor!! ik heb er ook eentje liggen nog, ik denk dat ik hem ook even morgen ga gebruiken haha
Cindy hoe is het bij jou? Inmiddels al wat meer duidelijkheid op de testen?? Ik blijf voor je duimen!!
Welke test heb je dan gedaan? Gewoon afwachten, het kan natuurlijk zijn dat je cyclus langer is, maar voor hetzelfde ga ik over een weekje pas posi test, zoals bij je dochter.. Ik zou de hoop nog niet opgeven, geen bloed geeft moed he!!!! Ik hoop het zooo ontzettend voor je!
ja mijn lichaam zegt gewoon zwanger ik merk van alles ik ga ervan uit dat ik eind deze week positief test en nee ik word niet gek ik hou er rekening mee dat het ook niet zo kan zijn maar ik voel me zooo zwanger...nu voel ik me weer lichtjes in mijn hoofd? misselijk borsen doen raar.... Thanks ladies....afwachten maar!!
was de CB wel/niet zwanger maar die schijnt niet zo gevoelig te zijn? BIj mijn dochter was het ded 4de dag overtijd met kruidvat erg licht streepje dus..
Dag lieve meiden, gisteravond nog even met de CB getest: was echt bang dat hij ineens niet zwanger zou zeggen haha