@ anoniem : haha daar was is ik ook bang voor....maar het staat er toch echt !! Zelfde als die van mij....We lopen gelijk
@Swirl: Oo wat goed hahah, ik heb 6 januari intake bij de vk en voor de echo wordt dan een aparte afspraak gemaakt, hoop dat het wat eerder kan
Ja indd ...moet er niet aan denken dat ik zou moeten wachten tot de 'normale' eerste echo die velen hebben met zoveel weken ( weet niet precies wanneer )
jammer fiolinnien.... nee geen ongi voel ook niks aankomen, wel voel ik me licht in de kop, steekjes hier en daar in baarmoeder...last van mijn borsten!!
Vreemd hoor Cindy.....je bent toch al een paar dagen overtijd. Of ben je wel vaker onregelmatig ? Anders zal het toch best wel eens raak kunnen zijn ....Hoop het zo voor je
ik den wel dat het raak is hoor maar bij mijn dochter testte ik ook pas erg laat licht positief dus ik ga ervan uit dat het nu weer zo is...maar kan ook niet zo zijn natuurlijk!!
donderdag!!! heb gister de hel erge dure cb digitaal gekocht en die zijn niet zo gevoelig.....baal ervan dat ik geen kruidvat heb gepakt maar ja nu moet ik maar wachten dan....
Hm , nou donderdag moet ie dan toch echt wel wat hcg kunnen opsporen....ongeacht of het een kruidvat of CB is . Dan ben je al heel wat daagjes overtijd. Ben erg benieuwd !
Als ik vanmezelf uitga zou ik boos zijn, huilen veel chocolade eten, er met mijn vriend overpraten en moed verzamelen voor de volgende keer. Maar je kan ook nog 4 dagen extra wachten en dan nog een keer testen
hier is ook nog niet veel anders dan gister. ik verlies wel een klein beetje bruine troep dus ik ben heel erg bang dat er toch iets opgang aan het komen is. ik heb dit nog nooit gehad en daarom word ik er zo onzeker van. als er niets anders wordt ( wat ik hoop) dan ga ik donderdag weer testen maar ik ben bang dat het niet nodig is. hopen! Ik ben stiekem toch wel erg verdrietig omdat ik denk dat het aan het doorbreken is en ik wil het niet stom he!!
@Lautjep: Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik had altijd 3/4 dagen van te voren bruinverlies en toch hoopte ik altijd dat het iets anders was en dan was ik ook altijd behoorlijk verdrietig Maar ik hoop voor je dat je alsnog positief test. @ Iedereen: Ik dacht dat ik pas met 7 weken misschien misselijk zou worden,,, nou niet dus vandaag vooor het eerst dat ik naar de wc moest rennen...echt verschrikkelijk maar opzich ben ik wel blij, als ik niks voel dan ben ik ook zo onzeker Hoop niet dat het te lang gaat duren haha @ Cindy: Meid ik hoop zo voor je dat je morgen alsnog positief test!!
vannacht giga buikpijn gehad en ben na een tijdje naar de wc gegaan ben toen een bloedpropje verloren en ben nu heel erg ongesteld ( 2 uur met een grote tampon) nu volgende maand maar even kijken hoeveel dagen het dan duurt en dan ga ik weer de eisprong enz uitrekenen. ga nu even mijn handtekening veranderen