geen babyboom maar een testersboom!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alita, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dag Cindy,

balen voor je. Ben je altijd regelmatig ongesteld dan? Heb morgen mijn nod.

2. Alita

Alita Niet meer actief

tja de laatse ronde was ik netjes op dag 28 ongi..heb al sinds ik overtijd ben het gevoel van ik ben zwanger maar ja dat moet een test je toch vertellen he?
    Ik hoop dat ik gewoon zwanger ben maar is het niet zo wil ik ongi worden en van deze ***onzekerheid afzijn!!!

Succes ga je morgen testen?

3. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    @Swirl: Bruinverlies hoeft niets te beteken, vaak is het gewoon wat oud bloed, ik heb in de hele week 5 gehad en gister weer wat en vandaag weer niet meer. Het was heel weinig, ik kan me er wel druk om gaan maken maar je doet er toch niks tegen.
    Als het niet rood wordt en je hebt er geen erge krampen bij zou ik me echt niet druk gaan maken hoor meid! je hebt een goede echo gehad en straks weer een goede :D

4. Alita

Alita Niet meer actief

@Swirl lees het nu pas je bericht over bruinbloed, ik heb dit ook gehad bij mijn dochter en zolang het niet rood wordt en je geen krampen hebt is het goed meid... hoe is het nu?

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    @ Cindy.. Wanneer ga je weer testen dan? Of ga je maandag de ha eens bellen, misschien bloed prikken ofzo..
    Ik voel helemaal niets meer haha.. Heb alleen ontzettende honger de hele dag, ben dat niet gewend.. Heb nu alleen sterke onzekerheid of het allemaal wel goed gaat enzo, maar zoals lees hebben meerdere meiden dat.. Ik kijk ontzettend uit na de 27e..
    Bij 8, 4 klopt toch al een hartje he?

6. Alita

Alita Niet meer actief

denk dinsdag...
    ja die onzekerheid is normaal!!! ja het hartje zou je moeten kunnen zien!!! dat is erg bijzonder!! geniet er maar van meid!!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

Dames ik heb eindelijk antwoord gekregen!!
    Het is wat ik dacht de hele tijd, mijn gevoel was goed:D na 9 dagen overtijd.....

8. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    OOOOOW Cindy !!!! Wat super !!!! Gefeliciteerd !!!
    Geweldig ! haha ben helemaal blij hier :) .

Bij mij is het bruin verlies gelukkig weg... Gisteren 2 x gehad en toen was het over.

9. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Cindy24, ik schrijf niet veel op het forum maar lees wel elke dag jullie verhalen. Grappig maar ik heb jou altijd gevolgd. Ik vond het zo spannend of je nou je ongi ging krijgen of zwanger was. Super om te lezen dat je zwanger bent!!! Gefeliciteerd!!!!! Hopelijk mag ik je snel opvolgen. Geniet ervan!

10. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hoi allemaal!

Mag ik met jullie mee komen kletsen? Ik ben bijna 3 weken overtijd,maar test nog steeds niet zwanger..
    Frustrerend dus !!
    Wel heb ik allemaal vage klachten,kan niet meer op mn buik/zij slapen,heb rode vlekjes op mn bovenlijf, lijk wel dikker te worden ook al.
    Ook heb ik meer last van mn darmen.. Ik heb zowieso al pds,maar het lijkt de laatste weken wel erger te zijn,dus meer last ervan te hebben..

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Cindy,

wat lees ik nou:D van harte gefeliciteerd eindelijk die positieve testje!!!
    geniet er lekker van

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Cindy proficiat! Geniet ervan!

13. lautjep

lautjep Niet meer actief

cindy super leuk voor je. gefeliciteerd.
    ik ben nog steeds ongesteld al 3 dagen langer dan normaal en ik blijf rood bloed verliezen hopen dat het snel stopt en dat wij verder kunnen
    ik hoor net van een vriendin dat ze nu 1 maand gestopt is met de pil

14. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Welkom Lottel !
    Klets maar gezellig mee ;) .
    3 weken overtijd ....dat is wel lang zeg. Nog niet naar je HA geweest ?

15. Alita

Alita Niet meer actief

dank je dames lief dat jullie zo meeleefde!!!!

@Swirl goedzo meid!!!

16. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Swirl, Ja ben naar de HA geweest,1,5 week geleden en die zei mij het nog een week aan te kijken en afgelopen week dan nog een keer te testen..
    Afgelopen week was de HA praktijk met vakantie dus ga morgen meteen weer bellen..
    Misschien dat ze met een bloedtest meer kunnen.

Het is welkom,mocht het zo zijn.. Maar ik ben een piet ongeduld en wil het weten :D :D

LautjeP, hopelijk ben je snel van je bloedverlies af..En kun je verder gaan klussen..
    Leuk dat je vriendin ook aan het klussen gaat.

17. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

@Cindy: gefeliciteerd!!!! Wat een mooi begin van 2010 zeg!

18. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    ik ben nog niet zo lang op dit forum maar lees al wel een hele tijd mee. cindy wat leuk dat je nu eindelijk een positieve test hebt. van harte hoor

19. Zina

Zina Niet meer actief

Lijkt me heerlijk als ik op een dag ook kan zeggen dat ie positief is :)

Ik moet nog een week wachten met testen, maar waarschijnlijk word het een ongie.
    Me buikje doet zo au :( en heb 0.0 zwangerschapsverschijnselen!
    Maarja toch blijven hopen natuurlijk!

20. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

@ cindy gefeliciteerd zeg eindelijk een postieve test.
    zoals je ziet ben ik al 5 dagen overtijd! maar nog geen postieve test:(.
    ik heb eigenlijk nergens last van maar heb wel steeds met vlagen een soort ongi gevoel al 1,5 week. dus ik wacht gewoon even af mijn temp is nog steeds 37.2. en dat is hij al een tijdje

Deel Deze Pagina