Hey meiden, Spannend he die tijd, lijkt zo langzaam te gaan. Ik wil donderdag gaan testen tenzij het dan al gekomen is maar ik hoop het niet! IK heb ook last van me buik rechts onderin en mijn borsten maar ja dat heb ik sinds ik gestopt ben elke maand wel een beetje dus hoop niet dat dit een slecht teken is... @ Firlonnien: heb ik ook last van, wordt gek van mezelf hoop het zo en toch alsmaar denken het zal wel weer niet raak zijn grrr! Ik ga hard duimen dat het echt een babyboom word!
erg he firlonien, ik weet wel dat ik bij mijn dochter hetzelfde als nu dat ik dacht al wel niet en was dus echt zwanger!! Eigenlijk kun je ook nog niks voelen!!!
Hallo meiden, Ook hier in spanning aan het wachten. Mijn NOD is 26 december, maar ik ga 25 december al testen. Natuurlijk omdat ik het liefst een mooi kerstcadeautje wil , maar als ie negatief is, kan ik ten minste gewoon met de rest meedoen met wijntjes drinken. Ik voel nog helemaal niks, maar dat kwam bij mijn vorige zwangerschap ook pas vanaf 10 dagen na mijn ei, toen heb ik ook al die tijd gedacht: "Pfff, ik voel niks, het zal wel weer niet raak zijn!'' Ik hoop dit nare jaar met een beetje goed nieuws (lees: positieve test) te kunnen afsluiten
nou ik wacht gezellig met jullie mee! mijn NOD is 26 december, weet niet of ik dan ga testen als ik nog niet ongi ben, ben bang dat het dan negatief is en dat ik dan niet kan genieten van kerst! maar het mooiste zou natuurlijk een posi test zijn en dan hebben we de mooiste kerst ooit haha! nou ik wacht nog maar geduldig. heb ook nergens last van hoop elke keer wel wat te voelen om gek van te worden!
Hoi meiden, Ik ga woensdag testen. Heb wel wat kwaaltjes maar het is de eerste ronde. Kan dus ook het "ontpillen" zijn vrees ik. Vooral omdat mijn 1e kindje nu 10 jaar is. Er zitten dus heel wat jaartjes tussen. kan bijna niet wachten. spannend....
Ik weet eigenlijk helemaal niet meer wanneer mn ei nu is, ik verlies elke week bloed vandaar. Maar volgens de banner is het maandag zover om te gaan testen...dus dan doe ik dat maar...en hopen maar
maar uhm je kunt wel een dag voor je nod neg testen en 3 dagen erna posi testen hoor!!! Dus die wijntjes zou ik laten staan!! Ja ik zit ook in dubio maar als ik eenmaal mag testen ga ik ook niet wachten hahaa
Ik wil ook testen op 1ste kerstdag! Stel dat ik rauwe zalm voor geschoteld krijg, we eten beide kerstdagen buiten de deur, wil ik weten waar ik aan toe ben. Qua cyclus zit ik nu alweer op dag 42. Vorige rondes waren 37 en 45. Ik durf nog niet te testen, nog niet te hopen....
Zou vandaag innesteling hebben.... En toch wel krampjes en steekjes.. dus zou het zo zijn.. Spannend!
Ik duim hard mee! @Cindy: het is inderdaad nog te vroeg om iets te zeggen. Met kerst moet ik voor de zekerheid maar een goede smoes klaar hebben waarom ik geen wijntje wil
Ik mag ook bijna testen, mij banner zegt donderdag 24 dec., maar ik heb mijn temperatuur bijgehouden op fertillityfriend, en die zegt dat mij ei 3 dagen later was als vorige maand, dus zou ik pas zondag mijn NOD hebben. Ik ga denk vrijdagochtend testen, en dan maar hopen dat als het nog voor NOD is hij toch posi aangeeft, en anders maar wachten tot na NOD of op de duiveltjes ( wat ik liever niet heb, hihi!).
Hallo meiden, Ik kom ook weer even posten.. Heb sinds 2 dagen echt ontzettend veel paperig slijmverlies.. Heb het eerder niet zoveel gehad.. Sinds gisteravond toen ik in bed lag steken aan de linkerkant van mijn buik.. Vandaag de hele dag een rommelende buik, nu ook terwijl ik lekker op de bank lig is er van alles aan het rommelen.. Hoop maar dat het iets betekend.. Hoe is het met jullie kwaaltjes? Ow ja ik ben vandaag echt ontzettend onhandig en kan niet veel hebben..???
Goedemorgen meiden, Klinkt allemaal erg spannend. Amigo, bij mijn eerste zwangerschap had ik ook dat papperige slijm, en vooral de laatstse symptomen (niks kunnen hebben etc.) komen me zeeeeer bekend voor. Deze had ik echt al ruim voor NOD. Spannend hoor. Cindy, hoe gaat het met je liezen?? Sabine, heb je al veel symptomen? Firlonnien, ook hier moet ik een goede smoes hebben. Nu is mijn schoonzus zwanger en komen ze samen met mijns choonouders hier eten. Ik haal dus alleen eten in huis wat we allemaal mogen hebben. Dat was vast probleem 1, probleem2 is dat ik erg dol ben op dat net besproken wijntje. tja... Ehm.. Misschien doe ik wel stiekem een wijnkleurig sapje in mijn glas, maar dan heb ik nog de mazzel dat ik thuis ben dus makkelijk kan 'frauderen'. de smoes van antibioticakuur is ook niet erg geloofwaardig volgens mij
Goedemorgen dames, Ik voel nu helemaal niks meer? Ach ja afwachten dus. Over dat drinken, ik hoop dat ik dan al iets weet of we zwanger zijn dan hoef ik geen smoejses te verzinnen..hahaha.. Wij vertellen het gelijk aan familie!! Vorige keer bij 6 weken vertelt en de rest met de echo maar waarom wachten? Is o nederlands...maar waarom ook die echo zo laat, niet als je nu al een hartje ziet kan er bijna niks meer mis gaan maar nee hier wachten zo tot 8-9-10 weken...veels te lang naar mijn mening!!!
Ja, echo is erg laat hier. Ik snap best dat het in de meeste gevallen goed gaat en een echo niet eerder hoeft, maar je bent zo onzeker of alles wel goed is totdat je een echo hebt gehad. Waarom niet eerder een echo, al was het maar voor de geruststelling? Ik had vorige keer mijn echo pas bij 10 wkn en toen bleek ik al 3 weken met een dode tweeling in mijn buik rond te lopen . Volgende keer mag ik van de VK gelukkig al bij 7 wkn voor een echo komen (hopelijk binnenkort ) Ja, ik lust ook wel een wijntje. Ik ga op Kerst testen, een dag te vroeg. Natuurlijk omdat ik zo graag dat Kerstcadeau wil . Maar als het niet raak is, wil ik gewoon meedoen met de rest, lekker de teleurstelling van me af drinken, anders ben ik EN nuchter EN niet zwanger en dat is niet leuk. Ik weet dat het een dag te vroeg is, maar de vorige keer gaf mijn lichaam 11 dagen na mijn ei aan dat ik zwanger was. Ik vertrouw maar op mijn lichaam dat ik dat deze keer ook wel door zal hebben. Bij mij is het makkelijk, want als ik niet zwanger ben, heb ik ook echt nergens last van. Ik heb geen PMS, geen pijnlijke borsten, geen buikkrampen etc als ik ongesteld moet worden. Dus klachten zijn een goed teken bij mij. En ik houd mijn temp bij. Mijn temp daalt een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden. Dus als ik straks met Kerst geen klachten heb en mijn temp is gedaald, weet ik zeker dat een negatieve test ook echt negatief is. Succes voor iedereen die binnenkort mag testen! Allemaal voor een roze Kerst !!!
Nou meiden, ik heb dus eigenlijk geen klachten, behalve dan dat ik erg moe ben. Niks, ook geen ongipijn. Maar vanochtend heb ik een vroege test gedaan van CB (I know...ongeduldig) en die was negatief. Het hoeft niet te kloppen, het HCG gehalte kan gewoon nog te laag zijn zo vroeg. Maar ik ga er toch maar even vanuit dat het niet zo is deze maand (kan het alleen maar meevallen als het toch wel zo blijkt te zijn).
Balen van de negatieve test, Firlonnien . Maar het is wat je zelf al zegt, het kan nog te vroeg zijn.