fir, het i nog veels te vroeg natuurlijk!!! Ik heb nu wel een zeurderige pijn mmm hoop niet dat mijn ongi eraan komt!!!
Hoi dames, Zit vandaag op dag 33 ...terwijl ik normaal rondt de 28 dagen zit. Lange cyclus deze maand , of ......... ? Spannend in iedergeval.
Ja, heb me voorgenomen dat wanneer ik morgen nog niet ongesteld ben , ik toch even richting kruidvat ga. Weet je wat het is .....ben al meer dan 2 jaar bezig. Dus tja ...dan wordt je helaas een beetje negatief.
Hier net precies dezelfde fout gemaakt: te vroeg getest. Negatief natuurlijk . Dit is de eerste keer dat ik me heb laten verleiden tot te voeg testen, ben er altijd heel verstandig mee geweest. Dom, dom, dom .
Ow krokodieltje, wat jammer.....Wil je uiteraard geen valse hoop geven....maar het kan natuurlijk nog steeds. Aangezien je vroeg hebt getest... En waardoor heb je deze keer dan vroeg getest ? Heb je kwaaltjes ?
@Cindy: ja veel te vroeg. Geduld is ook niet mijn sterkste kant @ Swirl: ik hoop voor je dat het raak is deze keer! @ krokodieltje: we gaan maar afwachten tot NOD en wie weet is het toch nog positief. You never know
Heb te vroeg gestest, omdat ik op FF kaartjes zat te bekijken met een vergelijkbare temperatuurdip. Daar waren er een aantal met een dip op dag 8 en een posi test op dag 9. Dus toen dacht ik: "Dat kan ik ook!" Heel stom. Want nu ben ik teleurgesteld en heb ik weer last van het het-zal-wel-weer-niet-raak-zijn-gevoel Kwaaltjes, hmm, weet niet. Iets gevoelige borsten en gister huilen om niks, maar daar blijft het ook bij. Nikszeggend en niet spectaculair. Maar de vorige keer kreeg ik ook pas kwaaltjes vanaf 12 DPO....
Ja dat is het ook!!! Ik zei hier dames die voor hun NOd posi testen en dan denk ik weer zou ik ook? Ik heb dus ook geen geduld en moet me echt ertoe zetten om niet te testen!!!
Ik ben ook wil ook het liefst nu naar de drogist stappen...maar ben zo bang voor WEER een terleurstelling. Dus heb mee voorgenomen om het echt morgen pas te doen....Heb net even terug gekeken op de kalender van dit jaar.... Dit waren mijn cyclus dagen 30,28,30,27,26,31,31,26,29,28 Nu al dag 33 ...maar zoals je ziet schommelt het een beetje ..
Nou het is wat je wilt meid!!! Je moet van je lansgte cyclus uitgaan en dat doe je, ik zou die van de kruidvat gebruiken want sommige testen hiermee nog voor hun nod positief maar dat ligt ook weer aan je hcg waarde die je aanmaakt.... Ik kan alleen voor mezelf spreken en als ik jou was ging ik testen maar dat is jouw`n eigen keuze meid...succes!!!
Ziet er wel goed uit hoor, Swirl, want je bent nu echt overtijd! Hoop voor je dat ie positief isl! Mag ook wel na zo'n lange tijd Heb je kwaaltjes? Ik heb me net wel laten geruststellen door FF. Ik heb zoveel kaartjes gezien waarbij er vroege negatieve testen zijn en waarbij er later wel posi getest werd. En dat ook bij de kaartjes met een tempdip. Dus er is nog hoop .
Nee , heb dus helemaal nergens last van ....geloof ik. Had op de dag van mijn NOD echt het gevoel dat ik ongesteld ging worden....die druk die ik iedere maand voel...maar tot de dag van vandaag nog steeds niks. Heb alleen het gevoel dat ik vaker dan normaal moet plassen...En heb de laatste paar dagen een slechte nachtrust. Wordt regelmatig wakker en droom flink....normaal gesproken slaap ik rustig op een vrije dag tot half 10/10 uur...Nu ben ik al klaar wakker om 7 uur. En ik heb een beetje last van stemmingswisselingen. De ene keer super vrolijk en de andere keer zit ik de heletijd te snouwen . Maar of dat alles nou met een zwangerschap of een aankomende menstruatie te maken heeft ?????
Ja, dat is altijd zo lastig te zeggen, of het nou ongesteldheids- of zwschpskwaaltjes zijn. Bij mij is het wat makkelijker, omdat ik zonder zwschap nergens last van heb. Bij mij vorige zwschap had ik ook heel erg veel last van vroeg wakker worden, terwijl ik normaal gesproken een echte "ochtendslaper" ben. Werd toen al om 5 uur wakker en ook echt klaarwakker. Dus wie weet! Zo spannend voor je, Swirl!
hahah indd ! Ik ga nu kerstshoppen in het centrum....kijken of het lukt om die drogist te ontwijken .
Ik heb niet heel erg veel kwaaltjes nog, wel wat vollere (.)(.), gevoelige (.)(.) en tepels ( maar dat had ik vorige maand ook na eisprong, het laatste), af en toe wat steekjes in mijn liezen. Ook kan ik weinig hebben en ben ik sneeler moe, droom anders en kan soms slecht in slaap komen. Nou, als ik het zo bekijk heb ik dus wel wat kwaaltjes, hihi! Nog een paar daagjes wachten, maar krijg steeds meer jeukende handen om die schreeuwende testen te gaan doen, hihi!