geen babyboom maar een testersboom!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alita, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ik kan ook niet wachten!!!!!!!!!!!!!! gek wordt ik ervan!!!!!!!!!!

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik wil ook testen!!!!!!!:(
    Heb er geen geduld meer voor, ben zo chagerijnig, loop de hele dag te vitten.. Ggggrrrr.. Ben ook ontzettend loom, heb zelfs niets fatsoenlijks gegeten, alleen een broodje, had echt geen honger...

Ben benieuwd of ik die 6 dagen nog kan wachten met testen..:)

3. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Lieve meiden ik hoop dat jullie allemaal snel positief mogen testen.

Zelf ben ik nu 3 dagen overtijd (denk ik), maar ik wacht het nog steeds af, heb beetje ongi krampen maar nog geen bruinverlies, wat ik altijd 3/4 dagen voor mijn ongi heb.
    Dus ik wil wel een test kopen maar durf niet..waarom niet? Nou i.v.m. de kerstgekte is het zoooooo druk bij de drogisterij, sta je daar met je zwangerschapstest hahaha.

Dus ik wacht het geduldig af, ben ik zwanger dan blijf ik t wel ben ik niet zwanger dan wordt ik wel ongie.
    Maar toch moet ik er bijna de hele dag aan denken, erg he???

Xie

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Jeetje wat spannend..
    Jij hebt het gene wat ik mis: GEDULD..
    Dat zou me echt niks kunnen schelen, ik ging gewoon in de rij staan..

Geloof best dat je er de hele dag aan moet denken! Ik duim voor je!

5. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Nou ik heb ook geen geduld hoor, maar ik durf gewoon die test niet te halen i.v.m de drukte en een eventuele terleurstelling hahah

:DIk wacht nu maar gewoon, en zie wel wat mijn temperatuurtje doet.

Wanneer ga jij testen?

6. Alita

Alita Niet meer actief

pppf dat je zolang wacht!!! anoniem?

7. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hoi Allemaal,

Spannend he? Ik hoop dat we allemaal heel snel duidelijkheid hebben maar dan wel graag positief.

Ik denk dat ik een dezer dagen ook ga testen. Ik snap namelijk niks meer van mijn cyclus...
    Voor de zwangerschap van mijn dochter had ik een vrij constante cyclus van 29 dagen. Ik was toen meteen zwanger (ronde 1).
    Nu hadden manlief en ik eigenlijk besloten om er de volgende ronde weer voor te gaan, maar ik heb het gevoel dat het alweer raak is.
    Ik heb de afgelopen maanden een cyclus gehad van 36, 35 en 23??. Tussendoor ben ik even aan de pil geweest (in de vakantie wil ik mijn menstruatie graag kunnen regelen vandaar...)
    Afgelopen 19 nov. ben ik voor het laatst ongesteld geworden. Op 6 dec. is het gebeurd;) (we dachten allebei dat het te laat was en dus niet raak zou kunnen zijn...). We waren er ook nog helemaal niet mee bezig, vandaar die ene keer :).
    Maar nu zit ik dus op dag 34 en ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het raak zou kunnen zijn:).
    Wanneer zouden jullie testen? Ik weet gewoon niet goed waar ik vanuit moet gaan. Ik denk dat ik over 2 dagen ga testen (als ik me zolang in kan houden), dan hou ik de langste cyclus aan.
    Ben wel een klein beetje misselijk en heb een onrustig gevoel. Ook heb ik een beetje last van ongikrampjes, dat had ik bij de eerste ook. Ben zo benieuwd of we weer zoveel geluk hebben dat het (nog voor) de eerste ronde raak is en we weer een wondertje mogen verwachten.
    Succes allemaal!

8. Alita

Alita Niet meer actief

tja helaas zegt het niks over hoe snel je bij je eerste zwanger was maar ik zou gewoon testen dan!!!

9. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    @ Koetje: Ja als je dat gevoel heb zou ik gewoon gaan testen, dan weet je het zeker. Hoop het voor je dat het al snel raak is, lang wachten gun ik niemand, vooral nu ik het zelf ken (langer dan een jaar bezig) Laat het ons maar weten of het raak is :D

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Anoniem nu snap ik dat je wacht!!

11. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Dag dames,

Heb me eigen helemaal suf geshopt en ben heerlijk wezen uiteten met een vriendin.....goeie afleiding moet ik zeggen !
    En .....heb de drogist weten te ontwijken :) .
    Maar wanneer het morgen nog niet door is gekomen , ga ik zeker een testje halen...Koop er gewoon wat shampoo ofzo bij en dan leg ik die test er stiekem tussen....
    Als ze maar niet zeggen : 'heeft u nog vragen over het gebruik van de zwangerschapstest' . hahah dat zou lullig zijn.
    Maar rij ook bewust naar een drogist wat verder weg....want de mensen die hier werken ken ik nogal goed.

12. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    @ Cindy24: Hoe bedoel je dan? Omdat ik al zo lang bezig ben?

13. Alita

Alita Niet meer actief

mm goedzo meid!! Ik ben nog nooit aangesproken waarom ook belachelijk weet wel hoe het werkt!!
    Idd afwachten of er geen ongi komt, ik moet me ook echt inhouden maar ga ook afwachten want ik mag nog geeneens!!

14. Alita

Alita Niet meer actief

ja dan denk ik dat je niet meer zo snel gaat testen, toch:)

15. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    @ Cindy: Inderdaad ja, ik heb al een beetje alle hoop laten varen en denk ook niet dat ik zwanger kan worden (iedergeval dat gevoel heb ik), dus ik wil ook niet teveel hopen en wat het rustig af, ik wacht nu toch al zo lang he

16. Alita

Alita Niet meer actief

ga heel hard voor je duimen meid!!!!

17. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Nou, ik weet dat ze dat bij medicijnen altijd vragen hier....En aangezien die test van de zelfde afdeling komt :|

18. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ anoniem : Nog niet naar de huisarts geweest of onder behandeling bij een gyn ?

19. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    @Swirl: Nee nog niet, ik wacht het nog even af, ik vind de huisarts best een grote stap om te nemen en best eng. Hopelijk is het toch niet nodig :)

20. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    snap ik...Dat had ik ook . Maar geeft misschien ook weer wat meer zekerheid. Ik had juist een beetje het gevoel als of er een last van mijn schouders viel....zo van , zo nu krijgen we hulp en komt het allemaal wel goed.
    Maar ik begrijp heel goed wat je bedoelt hoor. ;)

Deel Deze Pagina