geen babyboom maar een testersboom!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alita, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    @Swirl: Hoe lang zijn jullie dan al bezig? En wat was de uitkomst dan van de onderzoeken?

@All: Ik zit met een dilemma, degene die temp kaartjes kunnen lezen check mijn balkje, als ik er vanuit ga dat ik op dag 21 mijn ei heb gehad ben ik nu 5 dagen overtijd. Maar omdat ik niet veel heb getemped weet ik dat niet zeker, maar 36.7 is te hoog voor als mijn ei niet is geweest, normaal heb ik voor mijn ei een temp van 36.5-36.4. En als ik nu uitga van mijn langste cyclus, 38, dan ben ik 2 dagen overtijd.

Mijn temp is nog hoog, ik heb geen bruinverlies normaal echt 3 dagen voor ongie. ik heb nu alleen ongeveer vanaf dag 35 al ongie krampjes soms en licht. en mijn tepels zijn al een paar dagen best gevoelig (maarja dat kan ook allemaal in mijn hoofd zitten he)

Wat zeggen jullie testen of niet? Als ik niet test heb ik 2e kerstdag een feest en dan weet ik niet of ik wel of niet kan drinken (als ik dan nog niet ongie ben geworden) ,...dilemma dilemma en wat voor test zal ik dan halen?

Erg ben ik he met mijn vragen hahaha

xxx Miem

2. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ anoniem.

Ik ben nu al meer dan 2 jaar bezig ....Heb tussendoor een molazwangerschap gehad , waardoor ik een half jaar niet zwanger mocht raken... Nu loop ik vanaf dit jaar (weet niet precies meer welke maand) bij de gyn . Heb inmiddels een kijkoperatie gehad ...waar gelukkig niks bij te vinden was.
    En nu sinds 2 maanden geleden heeft de gyn me aangeraden om met een vaginale douche met een soort van zoutoplossing te gaan spoelen omdat mijn ph waarde wat aan de hoge kant is, waardoor de zaadcellen waarschijnlijk niet overleven.
    Als dit niet zou helpen zou de volgende stap KI worden...dus met een buisje het zaad naar de baarmoedermond brengen. Maar ben nu dus al op cd 34 !! Ga zometeen een testje halen.....wie weet heeft dat spoelen toch geholpen :)

3. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Ooo dan zijn jullie ook lang bezig zeg :(

Ik hoop zoo voor je dat dat spoelen geholpen heeft :D:D, wat voor een test ga je halen?

xxx

4. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Veel TE lang indd :) .

Ik ga denk ik maar die 2 voor 5 euro van kruidvat halen....lees en hoor daar veel positieve reaktie over

5. Alita

Alita Niet meer actief

idd die kruidvattesten zijn goed meid!! Is een wit groter doosje!!

Dames test gewoon dan weten jullie het!!!
    Ik ga denk ik vrijdag testen als ik nog niet ongi ben!!

6. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    @ Swirl: ja inderdaad die schijnen heel gevoelig te zijn, en ze zijn niet duur. Als je zwanger bent dan kan je daarna nog een clearblue halen voor het mooiige ofzo hahaha

Laat het ons weten hoe je test is gegaan!! Ik ga misschien ook een test halen vandaag.. een kruidvat (maar daar is het nu zo drukkk) misschien een Hema test of..ach ik zie t wel hahaha

7. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    @ Cindy: Heb jij al een testje in huis dan (ik zou me dan echt niet meer kunnen inhouden hahaha) spannend hoor.

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik heb er zelfs twee!!!

Hahaha nee hoor ik waht gewoon af heeft geen zin om zo vroeg te testen!!!
    Voel een zeurderig gevoel in baarmoeder maar alleen al een week?

9. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Tis indd druk nu overal....daarom rij ik zo ook naar een andere kruidvat ;)

10. Alita

Alita Niet meer actief

11. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    We beppen hier maar ff verder he Cindy..

2 testen thuis liggen en toch niet testen? Maar je hebt die van kv he.. Die kunnen volgens mij ook pas vanaf NOD toch?

Welke klachten heb je dan al een week lang??

12. Alita

Alita Niet meer actief

Heee..gezellig

Nou een paar dagen geleden was ik een beetje misselijk, last van mijn darmen en rare buikpijn en een zeurderig gevoel in baarmoeder maar anders!!!

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Heb je dat dan normaal ook?

Ik heb ook van alles en nog wat.. Allemaal rare klachtjes die ik normaal niet heb.. Gister had ik zelfs een vieze smaak in mijn mond..

14. Alita

Alita Niet meer actief

nou de vorige ronde had ik van alles maar ook weer niks, maar het is pas de tweede ronde en mijn lichaam is compleet anders na bevalling enz...

Nou ik had vanmorgen dus ook een metaalsmaak in de mond? Vondt ik ook al zo raar!!

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hihi we zijn ons weer lekker gek aan het maken he :)

Ik ga eens even lekker in bad liggen, voel me een beetje loom, hopelijk knap ik een beetje op, moet straks nog werken..

We houden elkaar op de hoogte he ;)

16. Alita

Alita Niet meer actief

doen we en geniet van je bad!!!

17. Alita

Alita Niet meer actief

nog testers??!!!

18. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    zwanger !!!!
    Pfff , heb al een echo voor volgende week (31) staan....spannend.
    Hoop zo dat alles goed is dit keer/

19. Alita

Alita Niet meer actief

gefelciteerd meid!!!

Fijn voor je, hoezo of alles goed gaat?

20. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Heb een paar jaar terug een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad ...en anderhalf jaar geleden een mola zwangerschap....maar toen voelde ik wel al voordat ik wist dat ik zwanger was dat het niet goed zat....nu heb ik nergens last van ....dus duimen duimen duimen

Deel Deze Pagina