geen babyboom maar een testersboom!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Alita, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    @ Swirl: Ja ik heb ook nergens last van, maar dat komt meestal pas na 6/7 weken he. Wat spannend al een echo!! je mag al wat sneller een echo maken i.v.m. je vorige zwangerschappen?

Ik moet nog even bijkomen van alles, kan het nog steeds niet geloven hahaha

2. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja ivm mijn vorige zwangerschappen krijg ik uhm eerder.... Maar had bij mijn vorige wel meteen het gevoel dat het niet goed was ...ivm bloedverlies en buikpijn. Nu voel ik helemaal niks....dus heb goede hoop :)

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Zo zeg er staan weer mooie testen bij jullie!! Van harte gefeliciteerd aan de zwangere onder ons!!

Cindy hoe is ie bij jou? Heb je je al aan een test gewaagd??

4. Alita

Alita Niet meer actief

aaahhh amigo is wel spannend voor jou he?!!!!
    Nee ik ga morgen testen....ik zweet me kapot, heb rare gewone buikpijn mijn darmen gaan tekeer..gister kramp in benen gehad de hele dag pffff ik wil het weten!! OOk weer die rare smaak gehad in mond..kortom van alles weer

Jij?

5. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @cindy: Wil je geen valse hoop geven uiteraard.... Maar ik heb dus ook regelmatig een soort van opvliegers.....super warm ..terwijl ik normaal een kou kleumer ben.... Nu weet ik dus dat het aan de zwangerschap ligt :). Dus wie weet !

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik herken het van de vorige zwschap!!! Ik kan zo naar buiten zonder jas dusss...

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Ik heb wat steken in mijn buik en heb het idee dat mijn darmen de hele dag aan het rommelen zijn.. De rare smaak in de mond heb ik niet meer gehad.. Afwachten he ;).. Heb vanmorgen een sensitest x-tra gevoelige test gedaan en daar staat ook een tweede streep op..

Zal ff een foto maken..

8. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    haha , had het gisteren en eergisteren voor die test dus ook...Smorgen's wanneer ik in de huiskamer kwam en net pas de verwarming aan had , had ik het al super warm... en zweet handen.

9. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja maak eens een foto.....
    Die rommelende darmen herken ik ook ...
    Maar de 'bekende' zwangerschapverschijnselen heb ik niet echt.... Nog niet althans :)

10. Alita

Alita Niet meer actief

had ik ook niet bij mijn eerst zwschap, begon pas bij 6-7-8 weken ofzo... vriemdin van mij heeft de hele zwschap nergens last van gehad!!!

11. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ik vier morgen 1e kerstdag bij mijn ouders....ga het testje inpakken voor ze.....ow kan niet wachten tot ik hun gezichten zie . Tis nog wel vroeg om het te vertellen ....maar mijn ouders weten dat we al 2 jaar er mee bezig zijn...en als het fout gaat dan horen ze het toch ook. Dus waarom niet . Zeg er wel meteen achteraan dat we nog wel ff de echo moeten afwachten...maar het voelt allemaal goed !

12. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ow , dat lijkt me opzich best lekker ;)

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Wat leuk zeg, lijkt me geweldig om dan hun gezichten te zien :)

14. Alita

Alita Niet meer actief

@Swirl ik ozu het nu ook gewoon vertelllwn hoor, hebben wij bij onze dochter ook gedaan de rest welpas na de echo maar ik ga ervanuit dat het goed gaat dus vertellen wij het ook eventueel zaterdag!!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

@Amigo heb je wel steeds het gevoel van ongi worden?

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hier zijn de testen.. De bovenste is van vandaag en de onderste van gister.. Vind het raar dat die van vanmorgen niet duidelijker is.. Hoop niet dat dit vals posi testen zijn.. Eens kijken wat jullie ervan vinden..

Bekijk bijlage 39011

17. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja vrienden en de rest van de fam vertel ik wel pas als ik meer zekerheid heb.....maar 3 maanden volhouden...pfff heb respect voor mensen die dat kunnen !

18. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Nee nu niet meer, afgelopen dagen wel rare buikpijn, maar heb normaal als ik ongi moet worden ook niet echt veel klachten, dus kan niet echt zeggen om het ongi klachten waren.. Jij wel?

19. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Tja, ze zijn het zelfde indd.....probeer het eens met die van de kruidvat...misschien dat die duidelijker zijn.
    Zie overigens wel een streepje

20. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik heb normaal eerst afsheiding en dan krampen en dan wordt ik het maar nu al de hele week voor de ongi krampen die komen en gaan...tenminste een zeurderig gevoel.
    Last van darmen ontzettend....

Mmm ja je hcg verdubbelt om de 2 dagen dus het zou morgen duidelijker moeten zijn dan toch? Hoe zag die foto van de vorige keer eruit?

Deel Deze Pagina