tot een jaar geleden ongeveer kreeg je een kaart thuis gestuurd om de 2e doos op te halen maar dat is dus tegenwoordig niet meer zo!
Ik vond die doos eigenlijk best wel leuk (vele mate beter dan de eerste doos van felicitas/etos). En je bent niet verplicht om iets te kopen. En dat kan je ook al in het begin van het gesprek aangeven.
thanx voor de reacties! Ik ben geen aso hoor, maar heb gewoon geen zin in zo'n vreemd mens in huis, ben dan altijd bang dat ze langer dan naar mijn zin blijven hangen en wil me niet verplicht voelen om iets te kopen Vond die doos van felicitas zowiezo al tegenvallen en die van kruidvat al helemaal, die was volgens mij door t personeel leegeroofd want daar zat dus echt niks in haha. Die van prenatal vond ik erg leuk en van c1000 was gewoon helemaal top! Daar zaten echt allemaal dingetjes in waar je ook echt wat aan hebt.
Je moet inderdaad opletten met dit soort dozen en dozen Dat er iemand bij je op bezoek moet komen om de doos te ontvangen is al irritant, maar vaak geven deze organisaties jou naam, telefoonnummer en adres aan allerlei andere bedrijven door. Wij zijn na de geboorte van onze oudste dochter nog maanden lang gek gebeld met aanbiedingen van verzekeringen, boeken, vakanties enz enz. Op den duur denk je er van af te zijn.. maar tegen de tijd dat je kind 1 jaar wordt, weten ze je opnieuw te vinden. Weet dus wat je invult en waar je aan begint.
Hier kwam een aardige mevrouw, absoluut geen 'muts' of 'doos', gewoon iemand die zo goed mogelijk haar werk probeerde te doen... Ik vond het geen probleem, ik had ook niet het gevoel dat mij dingen werden opgedrongen.
Bij mij zijn ze ook geweest. en ik heb de serie kijk en luisterboeken besteld. Die zijn echt kei leuk. Yalissa vind de muziek helemaal geweldig. En ik kreeg ook een badjas en nog veel meer leuke dingen. Dus bij mij zijn ze de volgende keer weer welkom.