Geen "babykriebels" bij het zien van andermans kro

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Narcissen, 20 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoezo moet je nog een jaar wachten?
     
  2. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    @ daphne oh, gelukkig ben ik dus niet de enige. en nog een jaar wachten he... dat is wat minder leuk
    je was nog aan het studeren toch of heb ik dat nu helemaal mis?
    liefs, annelies
     
  3. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hoi Annelies en Daan,

    Ja, ik moet nog studeren. Ik zit in het derde jaar van de HBO opleiding CMV, Culturele en Maatschappelijke Vorming. Echt onwijs leuk!!!

    Ik ben op mijn 19e geslaagd voor mijn MBO opleiding, maar wist niet wat ik wilde verder. Toen ben ik gaan reizen en werken. Nadat ik wegens een reorganisatie de deur uit was gezet heb ik besloten op mijn 24e weer een studie te gaan doen! Ik ben nog nooit zo blij geweest met een keuze als deze!

    Maar ja, ik verwachte niet dat ik tijdens mijn studie ineens met een kinderwens zou komen te zitten! Ik wist altijd wel dat ik kinderen wilde, maar nooit 'echt' als je begrijpt wat ik bedoel.
    Sinds ik afgelopen maart het kindje van een van mijn vriendinnen heb gezien ben ik verkocht...IK WIL OOK!

    Maar ja, dan moet je wel een mannetje hebben dat graag meewerkt! En dat heb ik niet. :(
    Hij is heel nuchter (gelukkig maar ook eigenlijk) en zegt, niet voordat het huis af is (hebben we net gekocht en we zijn aan het verbouwen) en je klaar bent met je studie!
    Daarnaast loop ik ook in therapie, wegens een vervelend verleden. Maar dat gaat ook hartstikke goed!

    Al met al dus een hoop op mijn bordje waar een kindje NOG niet in past.

    Heb me er inmiddels wel bij neergelegd en kan er ook wat nuchterder tegenaan kijken, maar mijn kriebels worden wel steeds sterker.

    En dan probeer ik me maar te verheugen op het moment dat ik mag...

    Ik ga toch proberen mijn vriend zover te krijgen dat we in ieder geval vanaf volgende kerst beginnen...

    Ik heb trouwens wel 1 + puntje, ik mocht wel stoppen met de pil van mn vriend! Dus ik hoef in ieder geval niet te wachten tot die is uitgewerk! hihi (ik slik die rotzooi al 10 jaar, vindt het wel voldoende!).

    Sorry voor het lange bericht! :S Maar dan begrijpen jullie een beetje mijn situatie denk ik...

    Liefs,

    Daphne
     
  4. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik begrijp het helemaal nu Daphne ;)
    Op zich wel goed natuurlijk dat je vriend wil dat je eerst je studie af hebt en dat het huis klaar is. Fijn is dat he, als je dan nog zo'n nuchtere vent hebt als je zelf niet meer helder kunt denken i.v.m. de kinderwens, haha ;)
    Ik hoop voor je dat jullie snel kunnen beginnen en dat het dan gauw raak is!! :D
     
  5. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Gelukkig dat mijn nuchtere kijk op dingen ook weer bijna helemaal terug is gekeerd. Al heb ik zo mijn momenten...

    Maar bedankt voor je hart onder de riem! :) En succes met je zwangerschap!!!

    Wil je trouwens weten wat het is? Of hou je het geheim voor jou en je vriend?

    Liefs,
    Daphne
     
  6. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Lekker genieten van die momenten hoor, is ook helemaal niks mis mee toch!

    Mijn vriend en ik willen niet weten wat het wordt. We vinden allebei de verrassing wel leuk en ik heb zoeits van, misschien geeft het wat extra motivatie tijdens de bevalling straks. Dat ik dan denk "en nu wil ik weten wat het is!!" haha :)
     

Deel Deze Pagina