Heb vanavond mijn zoontje naar opa en oma gebracht. Ze passen altijd op op vrijdag. Nou zit Thomas vanaf maandag al niet lekker in zijn vel. Kiezen komen door dus het is in de avond tot en met 12 uur janken en dan gaat hij pas slapen. Omdat hij in de ochtend helemaal uitgeput is vind ik het zonde om hem wakker te moeten maken. Daarom heb ik hem naar mijn ouders gebracht zodat hij lekker kan uitslapen. Ik moet ook even bijtanken want zoals je ziet ben ik ook zwanger. Toen ik weg ging lach hij helemaal overstuur in zijn bed. Ik ben toen maar weggegaan anders was ik er tot vannacht blijven hangen maar oooooooowwwwwwww wat voel ik mij schuldig! Heb mijn kind in tranen achter gelaten terwijl hij ook lekker met mij thuis kon knuffelen
ik vind het wel hartstikke goed van je dat je je zoontje daar laat logeren zodat hij morgen uit kan slapen, ondanks dat je hem zelf gaat missen. En bij opa en oma kan hij toch ook lekker knuffelen als het nodig is.
Ik begrijp dat je je rot voelt,maar je hebt wel aan de welzijn van hem en jezelf gedacht! zodat hij ook lekker kan uitslapen. Komt helemaal goed hoor!opa en oma is ook lekker om mee te knuffelen!
Heel begrijpelijk dat je je zo rot voelt! Maar ook heel stoer dat je deze keuze hebt gemaakt. Voor jezelf goed en uiteindelijk ook voor hem goed. Hopelijk allebei even bijtanken. Dat is soms helemaal niet verkeerd! Weet je al hoe de nacht gegaan is?! En heb je zlef nog een beetje kunnen slapen?
begrijpelijk dat je je rot voelt... Toch is je gevoel niet altijd de beste raadgever. Jij moet ook een beetje fit zijn en als hij de gelegenheid krijgt om goed te slapen is dat toch ook mooi meegenomen. Je weer waardoor het komt (de kiezen), probeer daar op te kijken... Hij huilt niet omdat jij een slechte mama bent...
Nou ben blij dat ik het heb gedaan want hij heeft lekker tot 9 uur geslapen gister. Gisteravond toch even naar de huisartsenpost gegaan omdat hij weer koorts had en vorige week vrijdag een oorontsteking. Nou die zat er dus nog steeds dus maar weer voor de 5de keer in 6 maanden antibiotica gekregen. Binnenkort moet ik ook naar de kinderarts en dan ga ik toch maar eens vragen of het normaal is dat zijn lichaam zelf de ontsteking niet aankan.