Hallo dames . Ik ben nu 14 weken en 4 dagen zwanger van de 2de . En heb al een klein buikje! Bij de eerste had ik bij 22 weken pas echt iets . Nu hoorde ik dat dat normaal is ? En hoorde ook dat je de baby nu eerder voelt ? Zoja wanneer was dat bij jullie
Ik had met 8w al m'n positiebroeken aan bij deze zwangerschap. En vanaf 12w kon ik gewriemel voelen, maar dat was bij de eerste ook zo. Mijn buik groeide de eerste weken echt heel snel; nu lijkt het wel vrij gelijk met m'n eerste zwangerschap. Tja, buik kent de weg he
Buik al heel snel opgezet, met zo'n 8 weken al. De eerste voelde ik met 20 weken, deze met 13 weken al, zo bijzonder
Dat ervaar ik wel zo. Ik voelde m'n eerste kindje rond de 20 weken (wel placenta voor) en tweede kindje met 16 weken. Ook groeide m'n buik sneller. M'n buik heeft nu met 28 weken al dezelfde grootte als m'n buik met 38 weken tijdens de 1e zwangerschap.
Mijn buik is ook sneller gegroeid dan bij de eerste. Alleen deze beeb voelde ik wel later, maar nu ligt de placenta voor en bij dl lag ie een beetje aan de zijkant.
buik viel mee, ik kon namelijk nog minder binnen houden als bij de eerste. Maar de 1e voelde ik rond 12 weken, en deze al bij 10 weken..... wist nu waar op te letten he. En was meteen bevestiging dat ik bij de 1e echt met 12 weken en eerder misschien ook al toch echt de baby voelde en niet mijn darmen hahaha.
Buikje was wel iets eerder bij de tweede. Had met 15 weken echt positiebroeken aan, terwijl ik met de eerste met 24 weken nog in mijn eigen kleding paste. De eerste voelde ik met 15 weken en de tweede met 18. Maar dat had met de placenta te maken (eerste achter; tweede voor)
Hier merk ik er niets van. Pas nog steeds in mijn eigen kleding, buik is ook niet groter dan de vorige keer. En de eerste keer voelde ik de baby met 19 wk (placenta achter) en nu pas met 20 wk (placenta voor).
Ik had mijn positiebroeken een paar weken eerder aan. 10 ipv bij 14 weken. Maar het scheelde ook dat ik ze had liggen.. De oudste voelde ik rond de 18/19 weken "vlinderen". De jongste begon ik bij 13 weken te voelen. Rond de 14/15 weken even minder, en daarna weer meer.