Deze titel kan je op twee manieren lezen. Als vraag en als situatie dat iemand je raar aankijkt en zegt wat doe jij nou op je boterham? Hebben jullie aparte of rare combinaties of producten die jullie op de boterham doen en lekker is? Ik doe af en teo kaas met chocoladepasta op mijn boterham. Mijn moeder deed dat altijd. Weet niet zeker of dat apart is? Maar het is heerlijk. jummie weet nu al wat ik straks op mijn broodje doe
Ik eet geen boterhammen (vind het vies) Broodjes wel, die beleg ik of met schouderham of met hagelvlokken
ik doe kaas met komkommer en majonaise op me brood.. maar ook pindakaas met sambal of pindakaas met hagelslag.. of kaas met jam .. zo ik krijg gelijk honger.. maar ja nog een half uurtje en dan heb ik pauze en dan ga ik maar even een lekker broodje halen xx
Pindakaas met honing, heel lekker! Of pindakaas met gestampte muisjes. Of wat echt een lekker 'taartje' wordt is pindakaas met chocoladepasta! Mijn broertje heeft ook eeuwig kaas met jam gegeten.
Hier doe ik (en man) soms: Kaas met sambal manis Ham met mayonaise Pindakaas en jam Tosti kaas met chamoignons hmmm, heb er nu alweer zin in! Verder eigenlijk vrij normaal beleg!
Ik eet altijd een witte boterham met pure hagelslag en een plakje jonge kaas .. Of een bruine boterham met smeerworst en pure hagelslag .. Of een tosti met kaas, ontbijtspek en stukjes prei en dan knoflook saus om in te dippen
Roompaté met komkommer (Smeer) kaas met jam geroosterde boterham met kaas en suiker Kaas met (wortel)sellery salade Jammie! Ik denk dat het er ook een beetje aan ligt met waarmee je bent opgegroeid, bij ons thuis waren deze dingen heel normaal, maar dat ik net met mijn man wat kreeg vond hij het maar vreemd. Maar ik vond het weer heel vreemd dat hij pindakaas met hagelslag op z'n brood deed.
Kaas met jam of stroop Volgens mij niet raar, maar mijn vriend vind het wel erg vreemd. Wat ik ook heerlijk vind is een boterham met banaan en suiker.
Kaas met chocoladepasta? Brrrrrr moet er niet aan denken zeg! Ik eet geen vreemde combi's, mijn man kan er wel wat van. Zo eet hij stroop met pindakaas (bah!) en salami met mosterd en stroop. Ben zowiezo geen stroopeter dus zal nooit in zijn broodje bijten
ik lust eigenlijk alles op brood, vleeswaren, kaas, salades, zoet ( al doe ik dat erg weinig. meestal vlees of kaas) het enige wat ik niet moet is cornedbeef. te ranzig! verder lust ik alles. ook met warm eten. en aan rare combinaties doe ik niet volgens mij... kan niks bedenken iig