Geen behoefte aan babyshower..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovely123, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik weet niet of andere mensen zo denken (voor cadeaus) maar ik absoluut niet. Dat zou ik wel erg triest vinden. De reden dat ik het voor mijn beste vriendin heb georganiseerd is om haar nog een paar uurtjes in de watten te leggen en samen met haar vriendinnen en familie Iets leuks te doen voordat de drukte los barst en je wereld toch wel wat veranderd. Dat is ook de reden dat ik het zelf ook leuk vind en niet voor de cadeaus. Wij hadden ook geen cadeaus behalve iets zelfgemaaktst. Zij heeft uiteraard ook weer visite gehad maar dat is dan echt om je baby te laten zien en ook niet zozeer voor de cadeaus. Dat zou raar zijn zeg! Ik persoonlijk denk dus dat de meeste vrouwen het leuk vinden om het samen zijn met die lieve mensen om je heen. Maar ja dat ben ik :) (Buiten het feit dat ik persoonlijk liever zelf alles koop dan cadeau krijg ivm met mijn smaak haha)

2. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Mijn collega's hadden een babyshower voor mij georganiseerd op het werk.
    Ik wist niet wat me overkwam,vond het echt geweldig lief van ze en had het totaal niet verwacht.

Gewoon het feit dat er zo.n moeite voor mij werd gedaan, ik in het middelpunt van de belangstelling mocht staan en het gewoon heel gezellig was dat was voor mij al heel erg leuk.
    En ja, er waren idd kadootjes die ik kon verdienen met een spelletje, hartstikke leuk toch? Sommige dingen waren niet helemaal mijn smaak maar er was moeite gedaan en ik waardeerde het enorm.

Maar ik kan het ook begrijpen wanneer je het niet wilt. Ieder zijn ding toch.

3. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Je hebt meerdere malen aangegeven dat je het niet wilde dus als ze het dan tóch georganiseerd hebben hoef jij je er echt niet schuldig om te voelen al je aangeeft dat ze het maar moeten annuleren. Iedereen is anders. De 1 vind het geweldig en de ander niet, daar is niks mis mee! Je bent vanaf begin af aan duidelijk geweest en dat hebben ze gewoon te respecteren.

Deel Deze Pagina