hallo mijn zoontje krijgt nu sinds 1 week brood. Nu vind hij dat nog niet echt lekker. Eerst deed ik er boter op, wil die het niet eten . Alleen droog brood wil die. Heb ook al appelstroop en pindakaas geprobeerd maar nee hoor alleen droog brood... Is het erg als er geen boter op zit? Hebben hier meer last van?
Ik zou me er niet zo druk om maken hoor, ik neem aan dat je zoon nog gewoon melk erbij krijgt (borst of fles). Laat hem maar lekker droog brood kauwen dat beleg komt vanzelf wel. groetjes Anita
Met 7 maanden is het al hartstikke goed dat hij het brood wil eten! Geen beleg is helemaal niet erg. Hij heeft het nog niet nodig. Gewoon af en toe blijven proberen, goeie kans dat hij opeens verandert van mening PS: met pindakaas zou ik een beetje oppassen. Er zit heel veel zout in en er zijn veel kindjes die niet goed reageren op pinda's
Zou inderdaad ook wachten met pindakaas ivm allergie. Verder eet hij wel fruithapje of vers fruit? Doe dan een beetje fruithapje of bv geplette banaan op het brood, is lekker zoet! Verder inderdaad niet druk over maken komt vanzelf!
Dat brood eten komt idd vanzelf wel. Bij Wayne werd door het CB gezegd, dat je er 2 maanden voor mag uittrekken voordat ze goed brood eten..