Slim om witte pasta te gebruiken! Dat kan mijn man dan doen , vroeg me al af hoe ik hem ga leren om icing te maken Heb die koekjes overigens op op de negen maanden beurs, vond ze niet lekker. Maar je kan ze natuurlijk ook gemakkelijk zelf maken!
Ik had cakepops gemaakt! Was met 3 uurtjes klaar en ik had toen meer dan 100 cakelollies! Lekker in de witte of pure chocolade gedoopt en in de blauwe muisjes en daarna individueel verpakt. Ideaal, iedere keer als er visite kwam haalde ik er een paar uit de vriezer.
Wij hebben slagroomsoesjes gedoopt in gesmolten chocolade en dan in de muisjes gedoopt en weer terug in de vriezer voordat de soesjes ontdooit zijn. Heb ze per 10 ingevroren zodat we elke keer een zakje eruit kunnen halen.
Je kan ook gewoon maria biscuitjes gebruiken, insmeren met witte pasta en dan muisjes er op. Cupcakes bakken, invriezen en van te voren uit blauwe/roze marspein een hartje halen. Die kun je ook invriezen trouwens. Als de visite komt de ondooide hartjes met witte pasta op de ontdooide cupcakes plakken.
Ik ben nog opzoek naar iets lekkers voor op de peuterspeelzaal van onze dochter. Wat ik mij afvraag: wordt/worden cake/cupcakes niet droog als je ze invriest?