Geen besef van het hele Sint gebeuren.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Storm, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    Mijn dochter is 4 en zit er helemaal in, ze vind het echt prachtig. Het zoontje van mijn vrienden echter is 2 weken jonger en vind er geen snars aan. We waren zaterdag bij de intocht en terwijl mijn dochter uit volle borst meezong en genoot wilde har zoontje alleen maar naar huis. Hij wil ook geen sint op tv kijken etc. Het verschilt denk ik dus gewoon heel erg per kind

2. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    dochterlief is ruim 2 1/2 en die vindt het echt geweldig.
    ze mag van ons dagelijks haar schoen neerzetten. iedere dag moet er iets lekkers in voor het paard van sinterklaas en ze zingt ook iedere dag een liedje.

als ze iets heeft gehad zegt ze ook dank je wel sinterklaas. echt zo schattig.

de optocht vond ze wat minder, maar het was ook erg druk en koud. morgen gaan we naar een winkelcentrum waar sinterklaas komt, en zondag gaan we uit eten met sinterklaas :D

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Fay zingt nog steeds het Sint Maartenliedje (overal voor te porren als er snoep in het spel is) en roept "Biet, Biet" bij zwarte piet. Kaas/Klaas herkent ze ook wel, maar ze snapt het feest nog niet. Ze is dus ook niet bezig met kadootjes en snapte vanochtend niet waarom ze in haar laarsje moest kijken.... Het stoombootliedje is wel in trek. Ach, schattig toch, die kleintjes ;)

Deel Deze Pagina