Osteopaat en ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Doortje86, 21 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje86

Doortje86 Lid

19 sep 2013
    93
    1
    0
    Hoi meiden,

De titel zegt het al... Iemand ervaring met een osteopaat met een ICSI/ivf behandeling? Eventueel met cryo terugplaatsing?

Morgen terugplaatsing en vandaag behandeling gehad, onder het mom van 'baat het niet dan schaadt het niet'

Maar ik lees niet zoveel ervaringen, wel met acupunctuur maar niet met osteopaat.

Alvast bedankt!

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.447
    1.035
    113
    Vrouw
    Ben ook benieuwd naar de reacties! Ik ben nu 2x bij de osteopaat geweest, waarschijnlijk volgende week de punctie...

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben voor mijn laatste ICSI een paar keer bij de osteopaat geweest, een aantal behandelingen gehad, ook inwendig, vond ik wel wat apart, maarja, je ligt in zo'n periode toch al steeds met je benen wijd, dus dacht, ach, wat maakt het ook uit.
    Voor mij had het geen succes, niet zwanger geworden toen. Maar ik ging erheen op advies van een vriendin; die was er voor haar 2e icsi geweest, en werd toen wel zwanger, van een tweeling. Allebei de embryo's waren blijven zitten toen.

Bij haar had hij ook aangegeven dat ze een blokkade in haar BM had die hij weghaalde, bij mij zei hij toen wel dat hij eigenlijk niets kon vinden wat een zwangerschap zou tegenhouden...

4. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Ik ben daar inderdaad ook wel benieuwd naar. Er zijn wel heel veel succesverhalen te horen her en der, en zeker bij acupunctuur is de effectiviteit bij vruchtbaarheidsbehandelingen al wel aangetoond geloof ik, maar over een osteopaat hoor je niet veel.

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Interessant. Zelf geen ervaring mee, maar zou er wel voor open staan. Mijn dochtertje heeft veel baat gehad bij de behandeling van een osteopaat, maar ik heb er eigenlijk nog niet bij stil gestaan dat ik daar ook voor zou kunnen kiezen ;)

6. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Ik lees graag mee, wij beginnen in oktober met ons eerste IVF traject en ik heb eind deze maand een eerste oriënterend gesprek :)

7. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ik bezoek de laatste maanden regelmatig de osteopaat. Zij ziet wel een blokkade bij mij en ik heb verder al goede resultaten bij de osteopaat mbt mijn rugpijn en hoofdpijn. Dus ik ga ermee door tot ik zwanger ben en zelfs als ik zwanger ben ga ik ook nog om alles wat onder controle te houden. Ik heb veel vertrouwen in m'n osteopaat.

Ik zal jullie op de hoogte houden, half september heb ik weer een afspraak. Ik zal hier vertellen wat ze allemaal doet en kan 'zien'.

8. Doortje86

Doortje86 Lid

19 sep 2013
    93
    1
    0
    Jammer he dat er zo weinig te lezen is over osteopaat en ivf/icsi..

Donderdagmiddag ben ik een uur geweest. Hij heeft alles goed los gemaakt zoals hij dat noemde. Zodat de doorbloeding goed is voor de innesteling. Ik heb er een goed gevoel bij.. Hij zei dat ik ook veel door mijn buik moet ademen zodat je baarmoeder in beweging blijft.
    Gister terugplaatsing gehad... Laten we hopen dat het werkt!!

Bij mij overigens niets inwendigs gebeurd hoor! Iew! Waarom zouden ze dat doen? Volgens mijn osteopaat heeft dat niets met hun vak te maken.

9. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Hoi Doortje,

Ik duim voor je dat alles goed gaat, hopelijk helpt de osteopaat.
    Inderdaad jammer dat er zo weinig over te vinden is..

Inwendig heb ik 1 keer gehad, ze masseerde m'n stuitje ofzo, ja beetje vies ik weet het. Ach ik heb er veel voor over, als ze me kan helpen dan doe ik (bijna) alles.

Laat je het hier even weten hoe het met je gaat komende tijd? Ik hou dit topic in de gaten.

Liefs en veel succes op het wachtbankje!

Deel Deze Pagina