Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Neeeee.... :( Ik had het zo anders voor je gehoopt... :(:(

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Verdorie :(

3. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Spookje hoe was je echo? Kun je met stimuleren beginnen?

4. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Wat ellendig, ik had gehoopt op een positieve test toen ik hier kwam kijken...sterkte meis.

5. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Lief dat je dat vraagt, je hebt nu wel wat anders aan je hoofd...

Echo ging goed, alles opgeruimd en rustig, dus ik heb gisteren de eerste Fostimon-spuit gezet. Volgende week zondag eerste fm, op dinsdag nog één en dan op 10-07 de punctie. Als alles loopt zoals het de vorige keren verliep.

6. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Tja.. t is behoorlijk kl**** maar ja wat doe je eraan.. hoop dat we meer geluk hebben met de cryo.
    Ik zit alleen met het dilemma als het niet lukt, wat dan.. Ik wil liever geen 4e icsi meer, maar dan bepaal ik dus voor mijn man dat hij nooit een eigen kindje zal krijgen. Ik wil die keuze niet voor hem maken. Hij zegt wel dat hij mijn keuze begrijpt en er volledig achter staat maar hij geeft ook wel toe dat hij het liefst heeft dat ik het nog een x zou proberen.
    Hoop niet dat ik daarin een keuze hoef te gaan maken, ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.

Spookje fijn dat je van start bent gegaan. Succes komende tijd.
    Ml en ik gaan er komende week even tussenuit.

7. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Madeline, hoe voel je je? Ik neem aan dat het bloeden helaas heeft doorgezet?
    En wat een klote keus zou dat zijn, als je moet besluiten te stoppen. Laten we er nog even niet aan denken. Die cryo MOET gewoon lukken!
    Hebben jullie het ook al eens met elkaar gehad over donoren? Wie weet dat je dan over kan op KID, dat is lichamelijk in ieder geval niet zo'n aanslag en toch nog een kans op een kindje...
    Ik vind het persoonlijk verschrikkelijk om daar al over na te denken, maar als ik heel realistisch nadenk zullen we wel moeten. Mijn vriend staat daar al open voor en zegt dat hij direct door wil met een donor, mocht het bij ons zo ver komen...
    Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen. Eerst maar eens even focussen op die eskimo.

Spookje, dat komt ineens dan wel dichtbij! Fijn dat alles er goed uitzag en je gewoon van start kunt. Wat hoef jij waarschijnlijk dan kort te stimuleren trouwens.

8. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Heftige keuze om te moeten maken.
    Vroeger, nog ruim voordat ik mijn vriend kende en ver voordat er sprake was van de medische molen, heb ik ook wel eens nagedacht over hoe het zou gaan als zwanger worden in de toekomst niet vanzelf zou gaan. Ik dacht toen dat je daar dan samen heel goede afspraken over moest maken en vooraf helder moest hebben hoever je daar beiden in wilde gaan, waar de grens zou liggen, wanneer je zou moeten stoppen.
    Als het hele circus echter begint, hobbel je daar gewoon in mee, omdat dat de enige mogelijkheid is op een kindje. En die kans, hoe klein ook, wil je met beide handen aangrijpen.

Dus ik kan jullie allebei begrijpen. Weer een nieuwe poging starten, weer hormonen, punctie, spanning, met de resultaten tot nu toe in je achterhoofd. Maar als dat idd de enige mogelijkheid op een biologisch eigen kindje is... Pfff. Heftig. Maar laten we hopen dat het niet nodig is, dat de cryo straks het zonnetje in jullie leven wordt.

Hoop dat jullie naar een leuke bestemming gaan om er even tussenuit te gaan en tot rust te komen. Met z'n tweeën, heel belangrijk.

9. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Dit is gelijk aan de voorlopige planning, op basis van hoe het de vorige keren is verlopen. De eerste keer was het 13 dagen, met een tussentijdse verhoging van 187,5 naar 225 ie. En de tweede keer 12 dagen met 225 ie.

Heb jij veel langer moeten stimuleren dan?

10. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Helaas wel kaila, vet ongesteld en negatieve test.

We staan al op de wachtlijst voor KID. Na de 2e icsi heeft de gyn ons daarop gezet omdat de wachttijd zolang is en voor het geval dat het in Belgie niet zou lukken.
    Lichamelijk gaat het allemaal prima, geestelijk redelijk. Inmiddels over de ergste shock heen.

We gaan een midweekje naar Drenthe spookje :)

11. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Het wordt iig mooi weer de komende week :D

12. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Oh, nee. Ik zit verkeerd te rekenen, haha!

Geniet er van Madeline. Jullie hebben het verdiend!

13. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Spookje, veel succes vandaag bij de eerste fm! Ik duim voor een mooi aantal!

14. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ja Spookje hoe is het gegaan gisteren?
    Nuage wanneer moet jij weer naar Gent?

Wij hebben een heerlijk weekje gehad, helaas nu 3 maandjes zonder elkaar.. :(

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    3 maanden! Jeetje zeg dat is onwijs lang. Lijkt me heel moeilijk!

De 24e mag ik eindelijk erheen en krijgen we alle uitslagen incl. de MOAT.

16. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Dat gaat opschieten, nog 2,5 week!

Ja 3 maanden is lang, maar bij zijn vorige baan waren de periodes langer en vaker en die hebben we ook overleefd ;)

Ik heb net mn gyn (NL)gemaild of ze meer info over KID kan geven en hoe ver we op de wachtlijst staan.
    Als t nog langer dan een half jaar gaat duren dan zit ik er over te denken om deze 3 maanden eerst af te wachten daarna samen met ml een mooie reis te gaan maken en dan pas de terug plaatsing te doen. Dan ben ik iig niet alleen mocht het weer mis gaan. Als t korter duurt wil ik wel zsm de terugplaatsing zodat we gelijk door kunnen gaan.

17. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Spookje is gisteren de punctie geweest?

18. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Spookje, we leven mee! Ik hoop inderdaad dat je nu de punctie gehad hebt, of binnenkort hebt en dat er mooie eitjes gegroeid zijn en gevonden worden.

Nuage, fijn dat de uitslagen nu eindelijk in zicht komen! Nog effe geduld!
    Ik ben blij voor je dat de hysteroscopie in ieder geval mee viel. De 24e krijg je daar dan ook de uitslag van, toch?

Madeline, 3 maanden zonder elkaar! Is het een beetje uit te houden? Het begin lijkt me het lastigst om weer aan te wennen.
    Moedig dat je overweegt om de cryo terug te laten plaatsen als je man nog van huis is. Heb je wel iemand in je buurt met wie je alles kan delen enzo?
    Misschien ondertussen ook al meer info over de wachtlijst van KID?

Hier ben ik gisteren ongesteld geworden, dus ik ben nu weer begonnen met de pil. Nu wachten op 3 augustus voor de uitgangsecho en dan kunnen we hopelijk dan beginnen met spuiten!
    Ik probeer er tot die tijd maar niet te veel mee bezig te zijn en te proberen te genieten van het lekkere weer. Hopelijk doen jullie dat ook!

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Sprookje ik leef ook mee! Ben heel benieuwd hoe het gegaan is!

Hysteroscopie was goed, kreeg meteen de uitslag en heb zelfs het filmpje op m'n computer hihi

20. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Nuage wat grappig dat je het filmpje hebt meegekregen! Toevallig moet ik de 24ste ook naar Gent. Misschien komen we elkaar wel tegen;)

Kaila ik hoop dat er nog veel mooie zomerse dagen komen waar je van kunt genieten! Succes met wachten. Op naar augustus, dat de dagen maar heel snel mogen gaan!

Afscheid was moeilijk. Ik ben nog paar daagjes met een vriendin weggeweest. Maandag weer aan het werk, zie er best wel tegen op. Ook omdat ik voor mijn vakantie niet zo goed heb af kunnen sluiten. Maar het zal ook goed zijn om weer een beetje ritme te krijgen.
    Ik heb nog geen reactie van de gyn. Misschien heeft ze vakantie, normaal reageert ze wel snel. Als ik voor de 24ste niks gehoord heb ga ik wel even bellen met het zkh.

Deel Deze Pagina