Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hoe laat moet je Madeline? Wij 13:30 uur.

Mijn eigen gyn wilde graag de uitslag van de hystero. Toen ik vroeg of dit kon kreeg ik gewoon zelf het hele filmpje gemaild :D

2. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ik pas 16.30

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh dan ben ik hopelijk alweer thuis :D

4. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Goedemorgen,

Jullie leven allemaal mee en ik laat niet eens iets horen....:(

Madeline, fijn om voor zo'n periode een week met z'n tweeën weg te kunnen. Maar wat een tijd, zeg, drie maanden...Ik vind het al niks als mijn lief twee weken weg is, dat is het afgelopen half jaar drie keer voorgekomen. Doordeweeks is het prima, ik werk fulltime, maar de weekenden vind ik drie keer niks. Het scheelt dat je het een soort van gewend bent, maar kan me voorstellen dat het afscheid zwaar viel, zeker tijdens zo'n traject.

Kaila, de pil is weer de start van een nieuwe ronde. Blijf dat gek vinden, dat zo'n traject dan weer start met de pil. Kun je de fm's straks in een zh in de buurt doen of gaan jullie voor alles naar Gent?

Nuage, fijn dat de hysteroscopie je is meegevallen. Nu op naar de uitslagen, het komt in de buurt.

Zondag en dinsdag heb ik een echo gehad. Eerst leken er maar drie follikels redelijk hard te groeien, dus dat viel een beetje tegen en ik kreeg al allerlei doemscenario's in mijn hoofd over afbreken van de poging, zoals dat ook onze eerste poging is gebeurd. Aan de andere kant had ik vorige keer ook maar een stuk of vier grote bij de fm's en uiteindelijk hebben ze er 12 uit gehaald.
    Op dinsdag dacht ik dat we de punctie zouden afspreken, maar toen wilden ze eerst op donderdag nog een keer kijken. De grote follikels groeiden gestaag door, maar gingen niet heel erg hard en er waren best nog wat kleintjes die waarschijnlijk ook zouden meekomen als ze nog even de tijd zouden krijgen. De gyn wilde daarom ook toen nog geen punctie afspreken, maar wilde dat ik gisteren nog een keer terug kwam.
    Gisteren waren er 9 grote follikels te zien en nu heb ik morgen de punctie.
    Dus gisteravond Pregnyl en morgenochtend om 9 uur in het zh zijn.

5. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Zo, dat is een spannende week geweest... Ik kan me voorstellen dat jullie het afbreken van de poging overwogen hebben. Heel fijn dat het gelukkig niet nodig is! 9 follikels is netjes! Dan prikken ze er vast nog wat meer aan waar misschien ook nog een eitje in zit.
    In ieder geval heel veel succes morgen! Hopelijk valt de pijn mee en hebben ze een mooie berg met eitjes gevonden.

Oh en zit er niet over in dat je niet meteen reageert ;)

6. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Jeetje spookje wat vervelend al die extra spanning :( Heel veel succes voor morgen! Ik duim voor een paar mooie embryo's!

7. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Punctie is goed verlopen en er zijn 10 eicellen gevonden.
    Gistermiddag viel ik steeds weer in slaap en ook vandaag nog suf, dus nog maar een extra dagje thuis van het werk.

Nu is het ontzettend spannend: is er donderdag iets om terug te plaatsen of houdt het op voor ons? Vind het doodeng om te moeten bellen dan en zie er ontzettend tegen op.

8. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Fijn, 10 eitjes! :)
    Ik ga heel hard voor je mee duimen, Spookje! Ik hoop het zo hard voor je...
    Dus jij moet zelf bellen voor de uitslag? En kan je eventueel ook niet al eerder bellen, want vandaag zouden ze toch al kunnen weten of het in ieder geval gelukt is een aantal eitjes te bevruchten.... Pfff in ieder geval super spannend...

9. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Was zo gespannen dat vriendlief maar heeft gebeld vanmorgen.
    Moet hij misschien vaker doen, want we mogen vanmiddag komen voor een terugplaatsing :D

Geen idee wat de kwaliteit is en of er meer dan één embryo is, maar op dit moment is het nog niet afgelopen.
    Dus we blijven duimen......

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat goed!! Duimen draaien!!!

11. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wauw Spookje, dat is goed nieuws!

12. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ik weet inmiddels dat de wachttijd voor KID nog zo'n 7 maanden is. We hebben daarom besloten in oktober eerst met vakantie te gaan en daarna pas de terugplaatsing.

13. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    7 maanden, da's best lang. En jullie stonden al even op de wachtlijst of dat niet?

14. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Er was wederom maar één embryo. Hadden we rekening mee gehouden, dat de kans niet groot was dat er cryo's zouden ontstaan.
    Maarrrrr, deze is wel tiencellig, dus dat is een stuk beter dan tweecellig zoals de vorige keer. We vinden allebei dat dit 'm gewoon moet worden :D

And now...we wait.

15. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    10 cellig klinkt als een toppertje!! Ben het er helemaal mee eens dit is m gewoon!

We staan sinds november op de wachtlijst voor KID. Er was toen al verteld dat het zeker een jaar tot 1,5 jr kon duren. Vandaag ook een foldertje opgestuurd gekregen word ik ook niet heel blij van.. slechts 10% kans van slagen per behandeling. Na een jaar zijn er 2 van de 3 stellen zwanger.

16. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Wat fijn dat er een mooie embryo is ontstaan! 10 cellen klinkt echt goed. :) Dit moet hem inderdaad gewoon worden!

17. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Nuage vandaag eindelijk de uitslag! Succes

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dankjewel! Ik zal het laten weten!

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Uitslag was echt niet goed. Bij mij was het niet goed, positief ANF (immuunsysteem) en MTHFR. En zowel de zaadtest als de MOAT was volkomen ruk. Helemaal niet geslaagd. Of nou ja, MOAT was 97% van de zaadcellen wat eicel kon bevruchten, maar de MOCA was maar 47% ofzo en de HOCA was ook minder dan de helft wat het moest zijn.

Kregen jullie ook 4 grafiekjes te zien met daarin de calciumpieken van de zaadcel? Hier waren ze alle 4 niet goed. Eentje had zelfs helemaal geen pieken.

Ik ben nu zwanger. Ze hebben duidelijk weinig hoop voor deze zwangerschap. Wat een rotdag zeg.

20. Spookje

Spookje Actief lid

23 jul 2013
    348
    28
    28
    Vrouw
    Midden van het land
    Over de uitslagen van de MOAT kan ik niet meepraten, maar wat een k**-zooi. Omgekeerde wereld, je zou blij moeten kunnen zijn met je zwangerschap...maar ik snap dat dat met jullie historie bijna niet kan.
    Wat hebben de artsen gezegd?
    Sterkte gewenst.

Deel Deze Pagina