Ja, Nuage, ik las het in je eigen topic! Super fijn dat het allemaal goed lijkt te gaan! Het is je zo gegund! Nog 1 weekje te gaan, Madeline! Nou en ik dacht na de echo dat ik nóg een keer terug moest hierna... Maar we zijn net gebeld dat we toch de punctie gaan plannen. Mijn eitjes groeien mooi in een gelijkmatige curve, maar ze zaten nog steeds allemaal onder die 18mm grens... Gek genoeg telden ze er vandaag weer iets minder, zo'n 8 rechts en 7 links. De kleinere heeft ze niet meegeteld. Sommige leken ook zelfs iets gekrompen te zijn. (Wist niet dat dat ook bij gestimuleerde cycli gebeurde?) BMS was nog steeds 9 à 10mm. Vandaag moest ik een halve dosis Menopur nemen en morgen pregnyl spuiten. Ze bellen me nog over de tijd, omdat ze even goed moeten kijken hoe ze ons gaan inplannen vanwege de AOA die ook gedaan moet worden. Maar maandag is dus de punctie!! Ik ben er nu al een beetje nerveus voor, brr... Ik heb nagevraagd of ik de nacht ervoor iets kalmerends kan nemen, en er werd gezegd dat ik een halve tablet valium kan nemen. Ik ben niet zo van de onnodige meuk innemen, maar ik ga dit toch maar doen denk ik...
Kun je geen oxazepam regelen? Dat werkt bij mij altijd heel goed. Voor mijn hystero (niet te vergelijken met punctie maar ik was panisch) heb ik op aanraden van m'n huisarts de avond ervoor al oxazepam genomen met naproxen, de ochtend vroeg weer en een uur voordat ik aan de beurt was nog een keer. Relaxter kon bijna niet hihi
Ik moet nuchter zijn, al vanaf middernacht. Daarom mag ik veel niet innemen, want anders zou ik ter plekke niet alle pijnbestrijding kunnen krijgen. En dat wil ik ook niet!
Er zit niet zo veel verschil tussen diazepam(valium) en oxazepam Wat vervelend dat je zo nerveus bent.. Is het echt alleen de punctie waardoor je zo nerveus bent? Spannend hoor Nuage, gelukkig hoef je niet al te lang meer te wachten!
Vanmorgen een testje gewaagd. Normaal duurt mn cyclus 26-27 dagen ik zit vandaag op dag 25. Helaas niks te zien..
Oww.... Het is nog wel erg vroeg, Madeline, denk ik? Hoop ik? Op hoeveel dpo zit je nu? Je had ook geen pregnyl gespoten, toch? Ik blijf in ieder geval nog voor je duimen!! Het is inderdaad trouwens niet alleen de punctie hoor. Het is ook gewoon de druk die op deze poging ligt. Vorige poging was ik er echt heilig van overtuigd dat het ging lukken. Nu weet ik gewoon dat de kans op bevruchtingen klein is, maar ook vooral dat als het níet lukt, dat we eigenlijk echt klaar zijn.. Ik wil er gewoon nog niet aan denken, maar wie weet gaat het over een paar dagen toch echt gebeuren. Ik probeer mezelf een beetje rustig en optimistisch te houden, maar ik wil mezelf ook niet voor de gek houden. Ik moet wel realistisch blijven. Ik ben net gebeld voor de tijden van de punctie. Vanavond om 21.30 uur pregnyl, en maandag om 7.00 uur moeten we op de afdeling staan!! Ze moeten ons als eerste helpen, omdat ze ook de AOA moeten doen. Dat wordt dus om 4.00 uur opstaan... maar misschien dat we toch maar een hotel boeken. Mijn schoon-stiefvader heeft aangeboden dat hij ons wel wilde rijden, dan hoeven we ons daar niet druk over te maken en kunnen we tenminste een beetje aan onszelf denken. Super lief, hij is zo betrokken. Ik denk dat we wel op dat aanbod in gaan.
Ik zit op 10 dpo. Btw ik zie nu wel een streepje naar ben bang dat het een indroger is. Ik ga t morgen gewoon nog een x proberen! Ik begrijp je angst kaila, herken hem, t is realistisch, maar t helpt je niet om zwanger te worden. Probeer positief te blijven, als er geen kans van slagen was dan had de arts geen behandeling gestart! Wat lief dat je schoonvader wil rijden! Wel prettig dat je als eerste aan de beurt bent! Bij mij waren er 7 mensen voor de punctie. Het gaat daar allemaal achter elkaar door. Na de punctie mag je weer eten en drinken. Wel zo prettig dat je dan als eerste klaar bent anders duurt dat nog 3 of 4 uur extra.
Vanmorgen een heel vaag streepje te zien, maar heb ook wat buikkramp dus durf nog nergens op te rekenen..
Madeline, ik lees overal altijd een streep, hoe licht ook, is een streep. Maar ik begrijp heel goed dat je terughoudend bent. Ik duim voor je dat 'ie de komende dagen steeds donkerder wordt. Kaila, succes met de punctie morgen en op naar mooie bevruchtingen. Nuage, fijn dat het goed gaat. en fijn dat je al gauw de volgende echo hebt.
Ik zit op 11 dpo, ik heb geen idee hoe licht of donker normaal een test dan is. Ik heb nog 2 testjes liggen van een ander merk ga die morgen maar eens uit proberen als ik niet ongesteld word!
Ziet er toch wel hoopgevend uit dan. Ik ga keihard duimen dat ie blijft plakken! Ik had dit ook op 11 dpo ongeveer
Kaila hoe is het met je gegaan vandaag? Ik hoop dat alles is meegevallen en er een hoop mooie eitjes zijn!
Waah, super, Madeline! Ik vond de punctie net zo hels als de eerste keer, ik kon mezelf niet rustig krijgen. Maar goed, het is nu achter de rug en de napijn valt tot nu toe mee. Ze hebben iets van 20 follikels aangeprikt (is niet precies geteld) en er zijn 15 eitjes gevonden! Morgen worden we gebeld of er bevruchtingen zijn.