Ja, maar dat zal ongetwijfeld ook deels gevoed zijn door mijn eigen angst voor de naalden. Ik kon het gewoon niet rationeel van me af zetten, maar heb echt een beetje zitten hyperventileren daar. Ik voel me wel een beetje een watje, maar ik kreeg mezelf niet rustig. Tijdens de punctie vroeg de assistent steeds of ik al een beetje draaierig werd van de pijnstilling zodat ze wist of het werkte, maar dat voelde ik helemaal niet! Ze heeft het tijdens de punctie 4x opgehoogd. Naderhand heb ik nog een extra infuus diclovenac gekregen, een zuigtablet en een paracetamol. Gelukkig is de pijn nu goed te harden hoor, maar ik voel me wel lekker beurs.
O jeetje meid.. dat klinkt idd heel naar bah.. voor nu heel veel beterschap! Nuage vandaag eindelijk de echo! Laat je weten hoe het gegaan is? Ik ben mij gisterenmiddag rot geschrokken.. ik had ineens bloedverlies maar dat is weer gestopt en vanmorgen weer een positieve test.
Heb gisteren een paniekecho gemaakt, was opeens zeker dat het voorbij was, maar alles nog steeds goed! Dus ga met gerust hart nu naar de termijnecho. Bloed is schrikken, maar ik heb ook wat bloedverlies gehad voor NOD of rond NOD. Dacht dat ik ongi was maar het was niet veel en de volgende dag weg. Denk dat het innestelingsbloed is geweest!
Er zijn er 11 bevrucht!!!!! Oh ik ben zo opgelucht, ik moet gewoon even janken. Van de 15 waren er 14 rijp. Zaterdagochtend staat de terugplaatsing gepland.
Wat fijn dat er hier allemaal goed nieuws is Madeline, kan me voorstellen dat het even schrikken is, maar fijn dat de test positief is. Heb je ook nog een bloedtest? Nuage, zo fijn dat de echo gewoon goed was. Kaila, wat een geweldig resultaat! Hoop dat dat je punctie een beetje doet vergeten. En zaterdag een terugplaatsing, super.
Wauuuuw! Wat een ongelofelijk fijn resultaat!! Gefeliciteerd! Heb wat meegelezen, niet alles want het is nogal veel haha, maar jemig meid! Fijn dit!
Dank jullie wel voor de lieve reacties Ik vind het nog steeds onwerkelijk dat we gewoon een keer goed nieuws hebben gehad. Heel raar om te bedenken dat ik misschien zaterdag een embryo aan boord heb. Madeline, heb je nog getest vandaag? Ik hoop dat ze nog steeds oplopen! Sprookje, heel lief dat je ook reageert. Hoe gaat het met je?
Na alleen maar slecht nieuws kun je bijna niet geloven dat er goed nieuws is, dat snap ik wel. Maar het is wel zo, dus een mooi vooruitzicht voor zaterdag!
En wat mijzelf betreft, lief dat jullie ernaar vragen. Gaat best goed met me. Met name de eerste week was zwaar k** en af en toe komt er iets extra hard binnen, maar op zich gaat het wel. Ben erg druk qua werk, dus genoeg afleiding. Ergens ook nog steeds in de ontkenningsfase. Ik weet het wel, maar het voelt dan nog steeds niet of het echt klaar is of zo. Heel apart. Heb nog nergens een afspraak gemaakt en ben daar ook niet heel erg actief mee bezig geweest. Wil wel voorkomen dat ik gewoon doorga alsof er niks aan de hand is, want ben bang dat het dan straks met een enorme klap bij me terug komt. Maar eerst maar vakantie over twee weken, tot rust komen en dan kijken wat ik ga doen. Heb wel wat adressen van de Freya-site geplukt.
Spookje denk goed aan jezelf hoor! Fijn dat je bijna vakantie hebt! Kaila de testen blijven gelukkig nog oplopen. Sinds gistermiddag toch weer bloedverlies en dat maakt mij wel erg onzeker. Zeker omdat ik ook buikkramp heb alsof ik ongesteld ben/ moet worden.