Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wauw wat goed!!
    Hoe gaat het nu met je? Nog zo'n last van je buik?

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Het gaat elke dag een beetje beter, gelukkig! Nog wel gekke krampen en buikpijn, maar veel minder intens als in het begin.
    Ik zit een beetje te twijfelen wanneer ik weer start met werken, aangezien ik heel fysiek werk doe waar ik geen moment stil kan zitten...

3. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Fijn dat het steeds beter gaat!
    Neem echt de tijd om goed te herstellen hoor. Ik zelf ben na de eerste punctie te snel weer aan het werk gegaan. Met als resultaat dat ik niet meer kon lopen van de steken in mijn buik. Zat toen weer een week thuis.
    Heb een baan in de zorg dus ook weinig tijd om stil te zitten ;)

4. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Dat is inderdaad ook zo'n lekker fysieke baan waar je gewoon niet rustig aan kunt doen. Ik ben docent op een middelbare school. Vandaag toch gaan werken, maar ik geef maar 1 uurtje les. Ik lig nu in een kamertje met een bed, heel relaxt, hihi. Wist tot voor kort niet eens dat we die hadden hier. Afgesproken dat ik morgen weer 1 uurtje doe. Zo is het vast uit te houden.

Ik ben de eerste keer ook weer te snel gaan werken, dus ik hoop dat ik nu beter naar mijn lichaam luister. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor dat kostbare klompje cellen. Ik wil echt geen risico lopen!

5. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wat lekker dat je zo rustig weer op kunt bouwen!

Ik dacht vanmiddag even dat het was afgelopen.. kreeg zulke erge buikkrampen. Nu niks meer aan de hand!
    18/9 Heb ik de eerste echo, spannend!

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh wat gaaf zeg!! Dat is best wel laat toch voor een eerste echo?

7. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Is met 7 weken en 3 dagen in het UVC. Bij de verloskundige kon ik pas later terecht (10-12 weken). Advies Gent was met 8 weken.

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ohja 7 weken is wel redelijk inderdaad.

9. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Oooh spannend joh die 1e echo. Gelukkig kon je toch wat eerder terecht.
    Hoe gaat het met je? Ik hoop dat die krampen eenmalig waren...

Hier zit ik nu op 9dpo, 11 dagen na pregnyl. Nog niet getest!
    Mijn vriend is nu ook 3 dagen weg voor werk, en ik wil per se samen testen, dus dat ga ik de komende dagen ook niet doen. Ik denk dat ik zaterdag een testje waag. Doodeng!!!

10. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Knap dat je kunt wachten Kaila, is mij nooit gelukt..

Nee die krampen waren niet eenmalig, heb elke dag wel wat kramp maar gisteren was t best heftig. Heb ook weer bloedverlies. Vanmorgen Gent gebeld maar die kunnen er niks over zeggen. Ik heb net nog een x bloed laten prikken. Als de waardes zijn gedaald is t mis als gestegen is kan het nog alle kanten op. Dus afwachten maar weer...

11. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Pff... zenuwslopend.. Wanneer hoor je de uitslag van je bloed?

Ik vind het ook gewoon eng om te testen. Nu zit ik nog in een soort onwetende fase, dat voelt wel veilig, ofzo? Maar goed, aan de andere kant is nu 3 dagen wachten ook nog wel echt lang. Ik zie het wel, wie weet heb ik morgen ineens per ongeluk getest..

12. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ja testen is ook eng, alleen won bij mij de nieuwsgierigheid, haha!
    Wat zou je vriend ervan vinden dan als je zonder hem test?

Als t net zo gaat als de vorige x moet ik vrijdag kunnen bellen voor de uitslag.
    Heb de verloskundige ook nog even gesproken. Als t bloeden blijft, ook al is het niet veel moet ik dinsdag bellen en krijg ik eerder een echo.

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Spannend zeg
    Madeline hopelijk betekent het niks dat bloed. Veel vrouwen hebben dat gewoon tijdens de zwangerschap. Hopelijk is dat bij jou ook zo.

Kaila ik zou wel wachten tot je man weer thuis is maar ik begrijp wel dat dat heel moeilijk is. Succes in elk geval!

14. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik ga ook wel wachten hoor ;)
    Hij zegt dat als ik graag zou willen testen, dat hij het okee vindt, maar ik denk dat hij het ook het fijnst vind om met zijn tweeën te doen.

Oh, Madeline, bloed je ook joh? Ik dacht alleen krampen. :( Hopelijk stopt het snel!

15. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ja gisteren wat bloed vandaag niet meer. Is maar heel klein beetje maar t voelt niet goed. Afgelopen week vaker gehad.
    Vandaag nog even bij de acupunturist geweest vanwege de buikkramp dat is nu wel iets beter maar niet weg.

16. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Adriana jij had toch in september een afspraak in t zkh? Ben je al geweest of is het binnenkort?

Mn hcg was al boven de 4000 gestegen. Progesteron lag ook mooi op schema zei ze. De waarde is niet genoemd kon ook niet te veel vragen aangezien er een collega in de buurt stond. Maar hoefde mij geen zorgen te maken! :):)

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wauw te gek!!! Misschien een stomme vraag maar is dit nou de eerste keer dat het dan gelukt is? Echt geweldig zeg!

18. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ja is echt de aller eerste X in 4 jr tijd

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Meid wat moet dat bijzonder voor jullie zijn! Ik weet nog heel goed hoe ik me voelde na 4,5 jaar. De wereld zag er gewoon anders uit!

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat fijn Madeline! En nu maar hopen dat je geen bloed meer ziet de komende 8 maanden :)

Ik heb as maandag een afspraak idd. Evaluatiegesprek van de vorige poging. Maar ik hoop dat we ook meteen een nieuw prikschema krijgen en de medicatie kunnen ophalen

Deel Deze Pagina