Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hihi, dank jullie wel!! :) Lief dat jullie zo meeleven!
    Pff... was het maar vast vrijdag.. dan is het officieel ofzo. Die clearblue test durf ik nog niet te doen. Geen idee ook hoeveel HCG die nodig heeft om 1-2 aan te geven?

2. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die clearblue test heeft nog minder nodig als de action test, en action test heeft 18 hcg nodig, dus denk dat die wel zwanger zal uitslaan! ;)
    Maar ik begrijp je angst zeker meis. Doe lekker rustig aan en begin er maar zachtjes in te geloven ;)

Ik zie in je ondertekening dat je in 2013 bent begonnen, mag ik vragen hoe oud je bent? Ik ken iemand die met hetzelfde bezig is maar helaas nog niet gelukt. Ze maakt zich alleen wat zorgen omdat ze over de 30 is

3. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hmm.. misschien dat ik het dan aandurf, zo'n clearblue test. Morgen, of overmorgen. Of straks. ;)

Wat rot voor dat stel die in het zelfde traject bezig is. Je gunt dit gewoon niemand. Wij zijn 'vroeg' begonnen, toen ik net 27 was. Ik ben nu bijna 30. Jeetje zeg, ik had echt niet verwacht dat ik nog voor mijn 30e zwanger zou raken... ik blijf het maar bizar vinden dit.
    Ik snap hun angst over de leeftijd, maar als tegenhanger heb ik ook gemerkt dat wij van het kastje naar de muur werden gestuurd 'omdat we nog zo jong waren'. Ik hoop dat ze geholpen kunnen worden!

4. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop het ook idd dat ze geholpen kunnen worden! Jouw succesverhaal doet me al heel goed en ben echt blij voor je ;)

Ben alweer benieuwd naar je testje morgen :D

5. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    De test van vandaag lijkt lichter... :(

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Onee Kaila, heb je een foto?
    Je weet toch dat ze even nodig hebben om goed op te drogen

7. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeiii kaila, niet meteen te ontmoedigd raken hoor meis. Wacht het deze dagen af, ik zou door blijven testen en dan de bloedtest van vrijdag afwachten.

Komt hopelijk allemaal goed kaila!

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Foto? Soms lijkt dat maar zo met die kv's

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Het zal toch niet! Ik ben ook wel benieuwd naar een foto

10. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Het scheelt niet zo veel, maar hij is in werkelijkheid ongeveer even donker als die van de 7e, of misschien zelfs nog een fractie lichter...
    Ik hoop zo dat ik het me verbeeld.... Maar hij zou nu toch ook wel meer op moeten lopen??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16 KB
      Weergaven:
      18
  11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nee zeker nog geen reden tor paniek, ik zie wat je bedoelt maar het is echt minimaal. Ik heb er weleens 2 tegelijk gedaan en had ik ook zo'n soort verschil ertussen. Dus het zegt niks!

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Eens met Nuage!

13. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ik snap dat je ervan schrikt Kaila maar denk zelf ook dat er geen reden tot paniek is.

14. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Okee, dank jullie voor je snelle reactie. Ik zal proberen optimistisch te blijven :). Ben gewoon zó bang dat het misgaat...
    Ik had ook steeds buikkrampen en dat was sinds gistermiddag weg. "Gelukkig" heb ik daar nu wel weer even last van, maar jeetje, ik loop mezelf echt gek te maken.
    Ik word onzeker van al die donkere testen die mensen al hebben op 14 of 15 dpo. Ik ben gewoon bang dat het niet genoeg oploopt nu...
    ARGH!

Sorry dat ik zo panisch ben... Ik ben gewoon nog nooit zwanger geweest. ;)

15. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ik heb in het begin ook heel veel buikkramp gehad incl bloedverlies maar ben toch echt zwanger ;)

Hoeveel dpo zit je nu?

16. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het er goed uitzien hoor! Ik had ook een dag waarop het streepje iets lichter leek dan de vorige, maar daarna werden ze weer donkerder.

17. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Nog een laatste rijtje hier dan, omdat ik het nu wel steeds ongepaster ga vinden om al mijn positieve testen hier neer te kwakken. Het voelt toch een beetje als ogen uitsteken of zeuren om de kleur van mijn streepjes terwijl anderen daar een moord voor zouden doen. Althans, zo dacht ik er zelf nog 1 week geleden over. Misschien dat ik toch maar een topic aanmaak voor puur mijn testjes, want ik word gek van onzekerheid. Jeetje, dat had ik echt niet gedacht van mezelf.
    Hij lijkt weer ietsje donkerder, maar voor mijn gevoel zijn al die verschillen zo minimaal... Hij had toch nu (15 dpo) wel meer op moeten lopen? Je ziet bij zo veel mensen van die knaltesten of in ieder geval duidelijk donkerder wordende en oplopende testjes voorbij komen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,3 KB
      Weergaven:
      14
  18. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Je kunt je foto plaatsen in het topic ovulatie en zwangerschapstesten heb ik destijds ook gedaan omdat ik knettergek van onzekerheid. Vond mijn testen ook veel te traag oplopen. Herken je gevoel helemaal. Ik was meer gespannen na de test dan ervoor.
    Ik wilde een foto bijvoegen van hcg waardes maar dat lukt niet op mn telefoon. Maar daarop kun je zien hoe enorm groot verschil in waarde er kan zitten die eerste dagen. Dat kan dus prima verklaren waarom je testen niet zo hard oplopen als bij anderen.

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik stoor me er totaal niet aan, wij plaatsten het ook altijd gewoon in het miskramentopic.

Ik vind de testen er nog steeds goed uitzien hoor! Die onzekerheid is compleet killing, maar je zit echt nog steeds heel vroeg en de KV's knallen bij mij tegenwoordig pas heel laat. Heb zelfs gehad dat ie het eerste kwartier blanco bleef en daarna pas kwam er een lijntje, ben er niet meer zo tevreden over dus overgestapt op Action.

Wanneer bloedprikken?

20. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Morgen! Ik ga zorgen dat ik dat voor mijn werk doe, dan heb ik hopelijk smiddags de uitslag!

Deel Deze Pagina