Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    En natuurlijk bedankt voor jullie geruststellende woorden. :)
    Het is zo stom: het ene moment ben ik door het dolle heen, het volgende moment zie ik alleen maar spoken op de weg.
    Madeline, ik heb inderdaad ook een overzichtje gevonden van de HCG-waarden. Die variëren inderdaad meer dan ik had gedacht. Dat stelt me wel iets gerust, hoewel ik natuurlijk liever een knaltest heb. ;)

2. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Komt goed meid! Ik kijk uit naar je berichtje morgen over je bloedwaardes ;)

Ik hoop op een voldragen zwangerschap voor jou!

3. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @ Kaila, ik lees al een tijdje mee in dit topic en wil je graag een hart onder de riem steken. Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap, het zijn en blijven waarschijnlijk spannende weken.
    Je testen lopen in ieder geval mooi op en lees ook vaker hier op het forum dat er ook meiden zijn die nooit een knaltest krijgen met de zwangerschapstesten en gewoon een goede zwangerschap hebben.
    Fijn dat je morgen bloed kan laten prikken, dat geeft hopelijk wat meer rust!

4. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Lief, dank je wel :)
    Zenuwslopend is het. Maar ik klaag niet. Ik ben zó dankbaar dat ik gewoon mag meemaken dat er 2 streepjes staan! Alleen ik ben wel verrotte onzeker en angstig. Zo lang kregen we alleen maar slecht nieuws, ik durf gewoon bijna niet blij te zijn omdat ik bang ben dat ik weer een tegenslag krijg. Gelukkig zijn jullie allemaal ietsje optimistischer dan ik, dat scheelt ;)

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Succes morgen! Waar prik je morgen? Ga je in NL zeg dan dat de uitslagen echt voor 12.00u naar Gent moeten. Ik bel het lab ook altijd na #controlefreak

Ik volg je maar je strepen zijn mooi.. Hcg kan wisselen pp en per zwangerschap! Mijn mk was 26, Mia 156 en deze keer 246 maar zijn er twee. Ik duim voor je voor een mooie waarde 🍀🍀🍀

6. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    TWEE?!!! Wow, gefeliciteerd!! :D

Ik test morgen in Nederland in het ziekenhuis. Ik moest alleen het labformulier aanvragen via de huisarts. Volgens mij moet ik dan ook contact opnemen met de huisarts zelf voor de uitslag. Kon jij direct contact opnemen met het lab dan? Bel je dan gewoon naar het ziekenhuis met de mededeling dat je het lab wilt spreken?

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Twee maar 1 eiig en vermoeden 1 placenta dus een risicovolle. Ondanks twee kloppende hartjes bij 6 weken ben ik voorzichtig..

Een brutaal mens heeft de wereld, Gent geeft mij altijd formulieren om hier te prikken. Dan heb je een spoedde omdat op het formulier voor 12.00 u faxen staat, ik heb het labs nummer gevraagd en bel altijd 11.45 of ze het aub niet vergeten te faxen. Uiteraard probeer ik het altijd (officieel mogen ze niets zeggen) altijd de waarde te ontfutselen door te zeggen: je mag zeker mijn hcg niet doorgeven? Ben zo ontzettend zenuwachtig.. Bij 2 van de laboranten krijg ik antwoord, de rest niet😇

8. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    En kaila? Heb je al bloedgeprikt? :)

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ben ook heel erg benieuwd!

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lees uiteraard mee, meestal belt Gent tussen 14-15.30 met de uitslag maar hoop bij jou eerder😘

11. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik heb vóór 8u 's ochtends geprikt en ze hebben met koeienletters op het labformulier geschreven dat het voor 12 uur gefaxt moest worden naar Gent. Dat is dus vast goed gekomen. Nu die uitslag nog!

12. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Spannend! Wanneer word je gebeld met de uitslag?

13. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ergens in de middag... Ik wijk dus geen moment van mijn telefoon ;)
    Andere keren werd ik rond 4 uur gebeld, dus het kan ook maar zo nog even duren.

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hier een stiekeme stalker 😉
    Kaila wij hebben nog in het PCOS topic geschreven samen (weet niet of je dat nog weet) en ik lees hier heel vaak even vluchtig doorheen om te kijken hoe het met je gaat.
    Nu zie ik gewoon je testen voorbij komen!! Wat super zeg!! Ben echt helemaal blij voor je.
    Ik hoop dat de uitslag van je bloed ook uitwijst dat alles goed zit.
    Ik ga enorm hard voor je duimen, want man wat gun ik het jou!!
    (En de rest hier uiteraard ook ;))

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Aaah wat spannend! En heb je nog getest vanochtend?

16. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL

Jaa vroeg het me idd ook af of er vanochtend een testje gedaan is ;)

17. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Aw lief, thanks! Ja, ik ken je nog! :)

Mijn tests waren op en ze waren uitverkocht! ARGH! (ik dacht dat ik met die 6 die ik had wel weer een paar maanden vooruit kon... :))
    Hoop dat ik ze straks nog kan scoren. Vind het wel leuk om het elke dag bij te houden voor nu.

18. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL

Aaah hopelijk kan je na de bloedtest een clearblue doen en zal die zwanger zeggen! :D superspannend!

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    En? En? En?

20. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0