Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik breek heel even in om je een onwijze digi knuffel te geven. Ik lees een paar daagjes met je mee, heb zelfs af en toe je blog gelezen en jeetje, wat hebben jullie al veel voor je kiezen gehad.
    En hoe gaan ze met de mensen om daar??! "Even vergeten te bellen"
    Onmenselijk, ze zijn het zelf niet die in spanning zitten en behandelen je dus echt als nummer, dat je misselijk bent van de spanning maakt ze geen donder uit. Zo komt het op mij over. Welk ziekenhuis is dit als ik vragen mag??

Ik heb geen verstand van hcg waardes maar gelukkig andere meiden hier wel, en gelukkig geven ze aan dat het goed zit. Al begrijp ik je frustratie en angst. Maar dat jou testjes oplopen is een goed teken!!

Ik duim heel hard voor je mee dat je maandag het beste nieuws ooit krijgt en je eindelijk heel erg blij mag gaan zijn, want dat mag wel na zo'n lange tijd.

Heel veel sterkte met het wachten alsnog.

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hcg moet minimaal 50 zijn meis, natuurlijk wil je liever hoger maar vermoed dat ze je volgende week laten prikken om te kijken hoe het op loopt! De waarde zegt nog niets over de afloop hè!

Verder heb ik zelf weleens een kwart pilletje bijgeslikt voor mijn schildklier, maar geef toe dat je beter op Gent kan wachten.

Ik blijf voor je duimen voor mooie verdubbelingen!

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat een toestanden zeg Kaila! Ik vind het ook positief hoor je hcg waarde. Wat kl@te dat je je ziekenhuis niet kan bereiken op zulke belangrijke momenten. Ik weet uit ervaring dat Gent telefonisch echt heel moeilijk te bereiken is. Maar er is toch wel altijd een vroedvrouw aanwezig voor medische spoedgevallen? Dat dacht ik tenminste... En anders idd de hap. Succes iig, ik blijf ook keihard duimen dat de hcg waardes mooi gaan verdubbelen!

4. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Lieve kaila, het is idd onmenselijk v je zh! Als je hun zeg het ook tegen hun zodat ze weten wat ze iemand met z'n gedrag kunnen aandoen.

We spraken elkaar vd week met onze zwachap! En hopelijk mogen wij allebei aan het eind vd rit een gezonde baby in de armen sluiten. Ik heb zelf een hoge hcg waarde gehad afgelopen maandag maar ik ben even bang en onzeker als jij! Toen ik belde met de verpleegkundige en wilde mijn waarde nog een keer laten prikken zei ze dat de hcg niet alles zegt! Je kunt met een hoge hcg waarde even veel een miskraam krijgen of de groei achter blijft als andersom...we kunnen niks anders doen behalve wachten! Het is echt heel erg moeilijk maar we kunnen niks anders doen. Ik wens je heel veel sterkte..ik wacht met je mee

5. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeiii wat een narigheid kaila! Wat erg dat ze dit gewoon kunnen maken. Gaat het om het ziekenhuis in Gent?
    En je HcG is netjes hoor! Het loopt al mooi op vanaf dag 1 dat je een positieve test hebt. Heb je vandaag toevallig nog getest?
    Probeer dit weekend nog even door te komen en ga wat leuks doen meis! Maandag heb je meer zekerheid hoop ik.

6. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Kaila hoe gaat het?
    En Adriana hoe ver zit jij in je cyclus? Zit je eisprong er al aan te komen?

7. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Jullie lieve, opbeurende, meedenkende reacties doen me echt goed. Dank jullie wel. :)

Ik vrijdag even goed gezocht en in veel gevallen wordt de medicatie voor de TSH-waarden met 25% verhoogd, net zoals wat jij ook zei, Poppetje. Ik ben gewoon eigenwijs geweest en heb dit weekend nu een kwart pilletje extra geslikt.

Verder heb ik even geprobeerd het een beetje van me af te zetten, hoewel ik er natuurlijk de hele dag door aan denk. Mijn buikpijn en misselijkheid was ook weggetrokken, dus daar ga ik natuurlijk ook weer van alles van denken, hoewel het natuurlijk helemaal niks zegt.

Mijn dagelijkse testjes zijn wel donkerder dan eerst, maar lopen echt héél traag op. Nu zijn ze al weer 3 dagen een beetje het zelfde en niet donkerder geworden...

Ik moet gewoon hoop houden en niet te veel beren op de weg proberen te zien.
    Om mezelf moed in te spreken heb ik ook maar een banner gemaakt. Jeetje, wat heb ik lang uitgekeken naar zo'n banner! Ik moet gewoon blijven geloven dat het goed gaat komen. :)

8. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Precies kaila! Blijf erin geloven meid :) en hopelijk wordt dit een plakkertje en groeit het uit tot een prachtige baby!

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hele mooie banner Kaila! En goed dat je een kwart pilletje extra hebt genomen. Dat lijkt mij ook het beste (ook al heb ik er zelf geen ervaring mee)

Ik zit nog voor de eisprong, verwacht hem pas komend weekend.

10. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Oh jeetje, dat gaat er om spannen dus, Adriana. Ik hoop niet de 19e!

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Kaila, goede instelling en mooi hè zo'n banner.. Ik hoop dat ze je morgen bellen en anders bel jij hen?

Ik heb morgen 08.20 de laatste echo in Gent (hoop ik) en dan nooit meer naar die stad.. Na 5 icsi pogingen klaar met die stad en de mmm!

12. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik ga morgenochtend gewoon zelf bellen! Ik ga niet weer afwachten!

Spannend je echo, poppetje! Is dat ook de eerste echo? Of heb je er al een gehad?
    Ik ben eigenlijk echt compleet bleu wat betreft hoe het nu verder gaat. Willen ze de eerste echo zelf doen daar? En word je daarna daar 'ontslagen'?
    Heel veel succes morgen in ieder geval!

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik heb er in nl al twee gehad, vorige werk zondag voor het eerst hartjes zien kloppen bij de vk, maandag weer in het Zh ivm tweeling.

Gent wil een afsluitende echo.. Over het algemeen is de eerste in Gent naar ivm mijn verleden heb ik extreem vroege altijd..

14. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ah, natuurlijk. Fijn dat ze je goed onder controle houden.
    Hopelijk is alles goed zodat je lekker verder kan in Nederland.

Ik heb net om klokslag 8.00u gebeld!
    Blijkt dat ze de bloedresultaten gewoon NOG STEEDS NIET ontvangen hebben!!! Gelukkig nam ze het voor nu van mij dan wel telefonisch aan, zodat ik vanmiddag toch teruggebeld kan worden met een plan. Er is ook meteen een echo gepland op 30-12, zodat die alvast staat.
    Vanmiddag hoor ik meer. :)
    En dus ook maar weer meteen bellen naar de huisarts: 'Nee, je HCG-waarden staan hier nog steeds niet in het systeem, die hebben we ook nog niet. (!!!) Maar er staat wel dat de gegevens door het ziekenhuis naar Gent gefaxt zijn. Niet dus.
    Ze ging er meteen mee aan de slag. Hopelijk gaat het dit keer wel goed... maar blijkbaar moet ik er continu achteraan blijven zitten.

15. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wat een zooitje maken ze ervan kaila.. bij mij ging het toen ook al zo lekker.. maar goed het gaat erom je bent ZWANGER :D:D
    gaaf hoor die banner!

Adriana je maakt het wel spannend. Hoop echt voor je dat je eitje de 18e of 20ste komt!

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dan hebben ze er sowieso geen spoed van gemaakt. Normaal HCG prikken duurt namelijk een werkdag. Maar ze moeten er anders specifiek een andere code opzetten dat het dezelfde dag al bekend moet zijn. Schandalig.

17. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een rollercoaster kaila! Ben benieuwd naar de uitslag straks!
    Heb je vandaag nog getest? :)

18. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wat een gedoe Kaila, en wat frusterend dat het allemaal zo loopt. Hopelijk gaat het nu wel goed en krijg je vanmiddag te horen wat het vervolgplan is!

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Daarom bel ik het lab van het Zh dus altijd na, bloedirritant voor hen maar dit gebeurd te vaak. Hoop mooi kloppend hartje zo vlak voor het einde van 2015!!!

20. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ja, dat na bellen blijkt echt nodig... Dat ga ik dus nu ook zeker elke keer doen!
    En hoe is de echo gegaan, poppetje?

Hier net gebeld: ik moet mijn schildklierpilletjes met 50% ophogen, over 4 weken opnieuw bloedprikken daarvoor. Ben ik blij dat ik nu in ieder geval al 25% extra heb geslikt...
    En verder aanstaande vrijdag weer bloedprikken voor HCG en progesteron.

Deel Deze Pagina