Hij was vanochtend negatief dus dat is goed! Nu hopen dat hij uiterlijk woensdag wel positief wordt! Ik denk dat ik helemaal hyper ga worden hahaha
Ik hoop zo dat je uiterlijk woensdag een knaller hebt in handen van je ovulatietest! Dan zou je de terugplaatsing hebben op de 29e. Kan net voordat ze daar dicht gaan! Hoop het zo voor je! Wie weet ga je dan nog zwanger dit jaar uit! Veel liefs! Ps ik ga keihard voor je duimen
Ohh, super fijn dat het niet op de 19e uitkwam! En nu snel dat eitje een beetje moed inpraten om te springen. Ik hoop ook heel erg op een terugplaatsing dit jaar, dat zou zo fijn zijn!
Ja ik had maandag al een positieve test! Nu aanstaande maandag de terugplaatsing. Ik hoop zo dat het allemaal goed mag gaan. Dit is echt wel heel erg spannend hoor
Succes vandaag!! Probeer er van te genieten! Het is best bijzonder om straks zo'n mooie embryo bij je te dragenn😊
Dankjullie wel poppetje en muzieknootje Ik ben gebeld, de tp gaat door!!! Rond 13:00 vanmiddag heb ik een eskimootje in mijn buik Daarna nog even de stad in, het is winterfeesten. Leuke afleiding dacht ik zo
Veel plezier vanmiddag en lief zijn voor het eskimootje. Topic vol hcg dus blazen we je even toe. Dan mag je begin 2016 hoop ik een mooie test vasthouden!!!!