Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Kaila hoe was de echo????

Adriana hoe voel jij je? wanneer mag je testen?

2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Jaaaaaa, de echo was goed! We hebben een prachtig hartje zien kloppen! :) En ook de groei lag mooi op schema! (6+5 gemeten, maar dat kan een meetfoutje of krom liggend embryootje zijn)
    Wat zijn we opgelucht en blij! Al weer een mijlpaal gehaald, we gaan er langzaam in geloven.

De bloedingen die ik had bleken onschuldig, dat was een oude bloeding buiten mijn baarmoeder. Het bloed wordt langzaam afgevoerd door mijn lichaam en verdwijnt ook wel een beetje via mijn baarmoedermond...

Kortom, ik ga heel fijn het jaar afsluiten!
    Zo bizar als je bedenkt dat het er vorig jaar met oud en nieuw allemaal zo hopeloos uit zag... Jeetje wat is er veel gebeurd in 2015...

Adriana, hoe voel je je nu? Ik las dat je terugplaatsing goed gegaan is en dat je NOD eigenlijk al 2 januari is? Dat is al heel snel! Super spannend joh. Ik duim heel hard voor je!!

En iedereen: ik wens jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling! Ik hoop op heel veel gezonde en mooie zwangerschappen en babies in 2016! *proost met alcoholvrij glaasje* :D

3. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wauw kaila geweldig nieuws!! Wat ontzettend fijn dat jullie een mooi hartje hebben gezien. Geen last van misselijkheid?

Hier met de kerst ook een jaar terug gekeken. Toen twijfelde ik nog of ik nog wel een 3e icsi aan kon en of we niet beter op een donor over konden gaan. Gelukkig hebben we niet op een donor gewacht want dat blijkt nu helemaal geen optie te zijn.
    Nu zwanger maar weer geen leuk oud en nieuw. Mn moeder komt gister doodleuk vertellen dat ze weggaat bij mn vader. Over 2 weken zouden ze 35 jr getrouwd zijn. Maakt niet uit hoe oud als kind je bent, dit doet pijn ook al ben je volwassen :(

Ik hoop dat jullie allemaal een mooie avond hebben, lekker van de oliebollen genieten en een mooie beeb voor ons allen in 2016!

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Madeline, is geen fijn uiteinde, niet dat het minder pijnlijk had geweest maar ze had het beter na oudjaar kunnen zeggen. Gelukkig kan niemand je grootste droom afnemen, die zit in je buik. Die maakt straks alles goed zodra de uk geboren is. Dan heb je jouw gezin.

Kaila, gefeliciteerd !! Mooi gezicht hè. Meten is apart, ik word al die weken al 3 dagen vooruit gezet. Onmogelijk want weet wanneer de tp was en hoe ver het embryo was. Dus grootte kan nog moeilijk gemeten worden. Belangrijkste is er, mooie hartactie!!!!

Ps iedereen een super mooi 2016 toegewenst

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Kaila gefeliciteerd met de goede echo! Wat een fantastisch gevolel moet dat zijn. Geniet ervan meid het is je van harte gegund :)

Madeline, heftig zeg van je moeder. Dat is zeker wel een domper op wat een feestelijke periode zou moeten zijn, zeker nu je zwanger bent. Knuffel voor jou!

Mijn officiele testdatum van het ziekenhuis is 9/1 urinetest thuis of 7/1 bloedtest. Maar ik verwacht 2/1 mijn NOD dus heb echt lak aan die datums. Vandaag ben ik 9dpo dus dat is wel erg vroeg om te testen. Denk morgen of zaterdagtesten (als ik nog niet ongi ben)

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Positief getest!!:$
    11 dpo zonder hormonen

7. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    🎉 Jeeeeeeej! Wat mooi! Heb snel nog even naar mijn testen gekeken maar die was lang niet zo duidelijk op 11 dpo als die van jou! Wat fantastisch meid! Nu hopen dat ze mooi gaan oplopen 😊

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jaaaaaaaaa!!!! Gefeliciteerd, het is een mooi zwanger topic geworden zo😊

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wauw!!! Wat geweldig!!! 2016 wordt een bijzonder jaar :D

10. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Jaaaaaaa!!! Wat goed! Wat een fantastisch begin van het nieuwe jaar zo. :D

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dank jullie wel :)
    Ik ben ook blij maar ook nog erg onzeker omdat het nog zo vroeg is. Komende dagen blijf ik nog even doortesten!

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Adriana gefeliciteerd met je zwangerschap echt geweldig!

13. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Jaaaa Adriana!!! Wat super fijn, heerlijk begin van het jaar zo!! Nog iemand die zn banner aan kan passen :D:D

14. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Waar is sjaantje eigenlijk gebleven? Volgens mij is ze al even niet meer geweest hier of heb ik het over het hoofd gezien?
    Sjaantje als je hier toch nog bent succes deze maand in Gent! Weet niet precies wanneer je gaat..

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik hoef mijn banner niet meer aan te passen :(
    Zie mijn topic bij Testen

16. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Gatsie Adriana.... ik wilde dit eigenlijk niet lezen! Ik blijf hoop houden na het zien van je testen, maar ik vrees ook het ergste.... :( :(

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dankje Kaila

18. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Nee toch zeker :( wat hoop ik dat dit niet waar is..

19. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Adriana hoe gaat het met je?

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Op en af... Vanochtend weer een mooie test gehad maar ik ben er nog niet gerust op. Vanochtend heb ik bloed laten prikken, vrijdag weer en dan hoop ik dat het hcg verdubbeld is. Afwachten, meer kunnen we niet doen.
    Het blijft nog even spannend dus.

Deel Deze Pagina