Lenamill ik zou op meer keer rekenen. Zelf ben ik alles bij elkaar 10x in Gent geweest. Vreemd dat je nog niks gehoord hebt.. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Kaila hier al 10 kg aangekomen Mijn buik begon pas laat te groeien maar met 16 weken al positiebroeken aan omdat de randen van mijn broeken niet lekker meer zaten ook al pasten ze nog prima.
Ik ben zo blij met dit forum, want ik heb enorm moeilijke weken achter de rug. Jullie geven me terug wat moed en wat extra uitleg. Daar heb ik echt nood aan om me hier doorheen te kunnen sleuren. Ik heb nog steeds niks gehoord en weet dus nog altijd niet of de intake op 3 maart bevestigd zal worden voor ons. Niet zo leuk. .. ik heb al zeker 5 over 6 mails gestuurd ondertussen. Mijn man moet dat tijdig weten om zijn klanten in te plannen en zijn baas te verwittigen. 3 maart komt nu toch al dichtbij en we weten nog van niks. We weten alleen dat we VOORLOPIG ingepland zijn op 3 maart. Hoe is de vruchtwaterpunctie geweest poppetje? Ik hoop dat het meeviel? Deed het pijn? Kon je rustig blijven? Ik zou zoooo nerveus zijn denk ik.
Maandag was de arts ziek en de andere arts die de puncties doet, zie ik morgen 08.00u. Best vervelend want de uitslag dus pas bij 19 weken. Wel een mooie echo gegad vandaag en ze lopen op curve of er net boven en keurig even groot. Mijn kleine mooie mannetjes💙💙
Is de punctie goed verlopen Poppetje? Is de uitslag pas met 19 weken omdat de arts ziek is of duurt het altijd zo lang? Fijn dat de echo iig goed was!
De punctie is goed verlopen, wel napijn, alsof je erge spierpijn in je buik hebt. Lig plat om de mk kans te verminderen. De uitslag duurt altijd zo lang helaas. Alleen voor de trisomieën 4/5 dagen maar mijn dochter had een chromosoomafwijking die maar 12 kids wereldwijd hebben en die komt alleen uit de lange test.. Bedankt voor het vragen😘
Welke afwijking had zij precies? Je hebt het mss al eens verteld maar het is me even ontschoten Heel veel succes met platliggen en wachten op de uitslag. Wat duurt het lang zeg!
Deletie 12q21, 12 kids wereldwijd hebben dit maar. Het Emc had het in 30 jaar nooit gezien. Ze noemde het een gevalletje domme pech, embryo had een fout gemaakt in de aanleg..
Ooh poppetje, wat erg dat het zo gelopen is bij de vorige zwangerschap! Deze keer gaaat het vast wel goed!!!! XXX Joepie, onze afspraak in UZ Gent is vervroegd!! Wij mogen aanstaande dinsdag al gaan, door een annulatie van een ander koppel! Ik ben hier wel heel blij mee. Eindelijk een gesprek over hoe het nu verder zal gaan bij ons en onze kansen bespreken....!! Ik ben zo benieuwd hoe zij erover denken!!! x
Oh wat fijn Lenamill! Succes alvast Poppetje, het hoeft dus niet erfelijk te zijn! Dat is wel positief toch?
Goed eigenlijk. Dr. De Sutter weet van aanpakken. Ik ben blij dat we eindelijk bij zo'n arts terecht zijn gekomen. Mijn man heeft direct een staaltje moeten achterlaten om in te vriezen voor de MOAT. Binnen 6 weken kennen we de resultaten. Het best zou zijn dat er geen eicelactivatie is bij de zaadcellen bij de MOAT. Dat kunnen ze het makkelijkst oplossen. Als het probleem bij de eicellen ligt, wordt het moeilijker. Hopen dus van niet. In het slechtste geval wordt het eicel donatie. Daar wil ik nog niet aan denken. X
Klinkt bekend en hou sowieso hoop want bij ons was de MOAT uitkomst dramatisch slecht. Zie mijn banner spontaan gebeurd!
Idd nog niet aan denken, er gebeurd nu iets, is beter dan stilstaan! In de mmm heb ik geleerd nooit op te geven en al zoveel mooie wonderen zien gebeuren..
Hier bleek het ook deels aan de eicellen te liggen, maar toch sloeg het goed aan! Fijn dat je al snel de uitslag krijgt. Het wachten is zo wel te overzien
Wat fijn Lenamill dat je nu toch vooruit kan kijken 😊 En inderdaad.. De hele MMM bestaat uit wachten, maar ik heb ook mooie wonderen zien gebeuren ☺️
Dank u voor jullie hoopgevende reacties. Ik blijf dit vrij goed volhouden en blijf heel positief (ondanks het feit dat ik een pessimist ben ). Dit forum, dus jullie, sleuren me er doorheen.xxx
Oooh wat fijn!!! Gefeliciteerd En wat fijn dat de uitslag al binnen is. Dacht dat je die volgende week pas zou krijgen.