Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wauw Nuage dat komt al heel dichtbij zo :D
    Waarom word je ingeleid?

Kaila wat fijn dat de echo zo goed bevallen is

Madeline alweer bijna verlof, dat schiet op :)

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja gaat snel he opeens! Ik heb zwangerschapsdiabetes. Ik mocht ook nog ietsje langer wachten maar hij beweegt wat minder de laatste dagen en gisteren konden ze z'n hartje eerst niet vinden op de ctg dus de schrik zit hoog bij ons. Daarom nu inleiden als ik 38 weken precies ben.

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @ Nuage: Dat zal jullie wel wat hartkloppingen extra opgeleverd hebben dan? Gelukkig is alles toch in orde. Goed dan dat ze jullie kindje vroeger laten komen.

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Nuage, dat is volgende week al!!!wow, wat snel en wat zul je er naar uit kijken!!!

Kaila, spannend!! Heb een roze gevoel bij jou.. Maar kan mis zitten. Was immers overtuigd dat mijn boys meisjes waren!

Madeline, hier alles goed, bandenpijn, harde buiken als ik veel loop dus mijn lijf zegt ho, nu mijn hoofd nog. Verder gaat mijn buik ineens komen. In het Zh zeiden ze al dat het voor een tweeling weinig kg erbij was en een bescheiden buikje😁
    De placenta ligt ongunstig voor dus soms een plopje en kriebel onderin maar nog niet veel. Hoop dat het snel komt!!

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja ik was alleen en heb echt even keihard gehuild toen. Ik dacht echt dit gaat niet gebeuren nu... Gelukkig vonden ze toen het hartje. De gyn kwam er al aan met echo...

6. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Poppetje met 20 weken zat ik bij de bedrijfsarts die zei: jij zwanger.. waar dan??
    Heb zoveel opmerkingen over mn buik gehad dat ik er soms onzeker van werd.
    Mijn placenta ligt ook voor. Alleen aan de linkerkant een klein randje vrij daar voelde ik de kleine uk. Eerst alleen een beetje kriebels en plopjes maar nu schud mn hele buik!

7. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Nuage wat lijkt mij dat schrikken, gelukkig vals alarm!

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Madeline, bij 1 (bij mijn meisje✨ zag ik bij bijna 17 weken ook nog niets) maar bij twee had ik verwacht bij 16 weken al te zien. Als ik kijk op fb op de tweelingmama groep. Maar ok, hij begint te groeien😁

9. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ik zit ook bij een clubje zwangeren op fb. Zit echt enorm veel verschil in de groei van buiken. Maar idd bij een tweeling en dan nog nauwelijks buik met 19 weken is wel bijzonder!

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Gek hè dat het zo verschilt, nu ben ik sowieso wel volslank alleen heb ik nooit een dikke buik gehad. Ach.. Geeft niets, zij groeien goed, is het belangrijkste😊

Zouden jullie de tijd ook graag vooruit spoelen? Wil ze zo graag knuffelen en ontmoeten😍 manlief staat straks ineens van plekn1 op plek 3😇

11. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Nuage: jeetje! Dat is heel snel al! Wat een spanning dan nu wel, die laatste dagen. Spannend joh.. Hopelijk blijft alles goed gaan die laatste dagen.

Wij krijgen een jongen! :D
    Helaas Poppetje, je roze-gevoel klopte dus hier ook niet, haha.

12. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wat leuk Kaila ook een jongetje!!

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat leuk!! Hier ook een jongen :D

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Kaila wat gaaf!!! Het topic wordt zo echt blauw💙💙💙💙💙💙💙💙

15. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Wauw dat zijn veel jongetjes!! Nu nog de vraag of wij een jongen krijgen en Adriana? Haha zou wel wat zijn! En hopelijk ben jij snel aan de beurt Lenamill!

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik sta ervan te kijken hoeveel jongetjes hier op komst zijn. :) De mensen uit mijn directe omgeving die hun kindjes hebben gekregen met ivf of icsi, hebben alleen dochtertjes. Ik was dus al in mijn hoofd aan het steken dat de kans op een meisje groter is na icsi. Niet dus.:D

Ik ben wel blij voor jullie allemaal. Op dit forum hangt een vrolijke sfeer. Ik hoop binnenkort ook goed nieuws te brengen. 6 april kennen we de uitslag van de MOAT. Spannend.

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Veel jongetjes idd! Muzieknootje weet jij het geslacht nog niet of is het een geheimpje?

Lenamill wat spannend dat afwachten...

18. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Lenamill, kan me voorstellen dat ondanks de positieve geluiden je toch ook steun zoekt van lotgenoten die in precies hetzelfde schuitje zitten. Ik zit niet meer in dat schuitje maar hoop en duim voor je dat je heeeeeeel snel goed nieuws krijgt, want het is je gegund! Ik zal aan je denken op 6 april!

Adriana; we weten het wel, maar het is een geheimpje. Wel ontzettend moeilijk, maar we genieten ervan. Echt iets van ons tweetjes.. Nog een paar weken en dan mag de hele wereld het weten. Waarschijnlijk beval ik eerder dmv keizersnede. Dus het zo zomaar al over 4 weken zover kunnen zijn! Komt snel dichtbij nu haha

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Muzieknootje, knap!! Ik zou mijn tokkel niet kunnen hondenneus we hebben nog geduld hoor!

Adriana, wat denk jij?

20. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hahahah, wat een mooie typo! "mond niet kunnen houden" neem ik aan? :D

Ik ben ook heel benieuwd, Adriana. Hoezo krijg je sowieso een keizersnede?

LenaMill, fijn dat je optimistisch bent! Het is inderdaad voor jou nu nog wel afzien en afwachten... Maar ik hoop dat jouw tijd ook snel komt. :)

Ik heb ook wel eens gehoord dat er uit IVF vooral meisjes geboren zouden worden. Volgens mij zou dat komen omdat meisjes-zaadjes sneller zwemmen en dus sneller doordringen tot het eitje wat daar klaarligt in het schaaltje. Maar dat zou dan dus niet opgaan voor ICSI, aangezien daar gewoon 1 zaadje uitgekozen wordt. Wel heel grappig inderdaad dat we tot nu toe allemaal jongetjes krijgen!

Nuage, ik denk aan je! Succes, sterkte, veel geluk, plezier, kracht en alles goeds! Ik ben heel benieuwd!!!

Deel Deze Pagina