Morgen is het zover voor Nuage toch en Nientje een afspraak in Gent? Of laat mijn geheugen mij weer in de steek? In ieder geval succes beide Hihi hondenneus is vast een gevalletje autocorrectie! Muzieknootje knap dat je het voor je kunt houden! Leek mij ook wel leuk om het geheim te houden maar ken mijzelf Daarom van te voren met ml afgesproken dat we het gewoon bekend zouden maken. Hier in de wijk zijn tot nu toe alleen nog maar jongens geboren op 1 na. (nieuwbouwwijk in 5jr tijd 9 baby's)
Hahaha tokkel niet kunnen hondenneus Wij wisten het bij de eerste met 28 weken en hebben het toen ook geheim gehouden. Is idd veel leuker en intiemer als je het samen weet. Nu gaan we het denk ik wel bekendmaken na de 20-weken echo. Maar dat weet ik nog niet zeker. We zijn ook absoluut niet nieuwsgierig, het is cliché maar als de baby maar gezond is. Veel succes met de bevalling Nuage!
Hihi Kaila, jongens zwemmen juist sneller maar meisjes leven langer en zijn sterker! En tokkel is mond ja😁 oh en hondenneus is autocorrectie😂😂😂 was moe, net mijn bed uit dus niet gecheckt😁 Madeline, wat knap dat jij dat onthoudt!
Heel slecht geslapen... Wij realiseren nu pas dat onze vruchtbaarheidsproblemen niet het ergste zijn wat je kan meemaken. Wij vechten voor een nieuw leventje, dat er nog niet is. Een goede vriend van ons heeft gisteren laten weten dat hij een kwaadaardige teelbalkanker heeft! Hij krijgt morgen een spoedoperatie. Hij is nog niet lang geleden getrouwd en hij en zijn vrouw zijn aan het bouwen en hebben ook nog geen kindjes. Dit vond ik hartverscheurend nieuws. Ik zit te werken met een "voze kop" zoals ze dat hier in onze streek zouden zeggen. Hopelijk komt alles goed met hem!! Hij vecht voor zijn eigen leven! Op zo'n momenten leer je relativeren. Ik ga nu terug meer genieten van het leven met mijn man, met ons tweetjes. Komt er vroeg of laat een kindje bij, dan zullen wij heel gelukkig zijn. Indien niet, dan hoop ik gewoon dat het ons wel gegund is om gezond te mogen blijven en samen gelukkig mogen blijven!!!
Wat heavy!!! Ook voor jullie. Dit soort dingen leren relativeren maar toch brak ik bij het idee nooit mama te worden. Is je grootste droom dus ondanks dat hij vecht voor zijn leven, mag jij jouw verdriet en angst gewoon hebben. Gun het jou maar ook die vriend en zijn vrouw ooit een wonder te mogen krijgen😘
Wat heftig lenamill. Maar inderdaad je mag ook je eigen verdriet hebben, ondanks dat een ander zoiets vreselijk meemaakt. Sterkte. Wij hebben vanochtend inderdaad een gesprek gehad in Gent, lief dat je dat nog weet. Gevraagd naar moat, maar de arts gaf aan dat we wel bevruchtingen hebben, maar dat het daarna mis gaat. Dus moat zou zonde zijn van de tijd (gezien mijn leeftijd). Het ligt aan de eicellen en daar kan ik zelf niks aan doen. Baal er van, want nu kunnen we alleen afwachten en hopen dat we nog een keer geluk hebben. Het enige verschil gaat zijn menopur ipv gonal en ik heb gevraagd naar een tp op dag 3 ipv dag 5. Hij is er geen voorstander van, maar het kan wel. Hadden jullie dan helemaal geen bevruchting? Ik dacht dat aoa ook zou helpen bij de celdeling, maar blijkbaar niet.
Wij hadden bij de eerste icsi poging wel bevruchtingen (9 uit 11) maar geen enkel embryo deelde zich daarna nog. Ik heb als tip van iemand op het forum voor de tweede poging q10 capsules geslikt. Toen hadden we 12 uit 16 bevruchtingen waarvan er vier mochten worden ingevroren op dag 5! Ik weet natuurlijk niet of het daardoor komt maar baadt het niet dan schaadt het niet (Vanwege pgd doen ze bij ons nooit een verse tp)
Je kan ook weleens een cyclus pech hebben! Bij het Emc mijn eerste poging, 8 rijpe eicellen en 1 bevrucht en gestopt net delen bij 3, daarna opvolgend: 8 rijp 6 bevrucht, 7 rijp 7 bevrucht (die twee pogingen beiden cryos), 8 rijp 2 bevrucht, 8 rijp 5 bevrucht, 8 rijp en 4 bevrucht.. Je ziet het aantal bevruchtingen varieert per poging😉 Prof Gerris zegt ook altijd dat je op basis van 1 poging nog niets kunt concluderen. Dus ik hou goede hoop voor je! (Blijf zo hard mee duimen)🍀🍀🍀. Er zijn er met 14 bevruchtingen niet zwanger zwanger geraakt en met 1 bevruchting wel. Belangrijker is dus het gouden ei😉
Nientje, ik slikte het twee keer per dag. Je moet idd gewoon geluk hebben dat er een 'gouden ei' tussen zit.
Ja een gouden ei zal er misschien nog wel zitten. 4 jaar geleden zat er ook een! De ubiquinol is binnen!
Mag je die ubiquinol gewoon nemen, op eigen initiatief? Dat vroeg ik even af. Als het zou helpen, zou de fertiliteitsarts dat dan niet zelf aanraden om het in te nemen? Wanneer is het aan te raden om dat in te nemen? Ik vind er niet zo'n duidelijke info over op Internet. Mijn vader werkt in de massaspectrometrie van een groot farmaceutisch bedrijf. Hij haalt overal onzuiverheden uit, uit vitamines en medicatie. Hij raadde ons altijd aan niet zomaar vanalles in te nemen. Hoe minder, hoe beter. De hormonenspuitjes, daar kan ik echt niet buiten. Voor de rest probeer ik dus zo weinig mogelijk andere dingen te gebruiken. Maar als dat de zwangerschapskans zou kunnen vergroten, wil ik dat ook wel stiekem eens proberen. Stiekem, dus zonder mijn papa op de hoogte te brengen. Hij zou er zeker tegen zijn.
Wat fijn zeg!! Lenamill het is vrij verkrijgbaar dus te nemen op eigen initiatief. Ik zelf heb alleen foliumzuur en vitamine d geslikt. Daarnaast ben ik naar een acupuncturist geweest. Niet bewezen dat het helpt maar er worden wel verbanden gelegd. Mijn gyn in NL wilde het daarom ook niet aan of afraden.
Ook hier bij deze poging acupunctuur gedaan onder het mom: baat het niet.. Dus zou het zeker een ander aanraden.. Hier slikte ik, foliumzuur,vitamine d, tarwekiemolie en multivitamine..
Wauw poppetje!! Goed nieuws!! Ik ben voor de terugplaatsing naar een osteopaat geweest en kan dat ook iedereen aanraden Ja Nuage, ik ben ook heeeeeel benieuwd!
Ik neem ogestan vitamines. Hier zit vit D en foliumzuur enzo bij in. In leuven werd dit aangeraden. Ik volg ook al van in oktober acupunctuur. Tarwekiemolie slikte ik tijdens de iui. Ik vind de communicatie met uz gent zo moeizaam verlopen. Echt lastig. Ik vroeg donderdag via mail of ik met de pil mag starten als ik een bloeding doorkrijg, want mijn cyclus duurt al 44 dagen en ik kreeg nog geen eisprong. Ik wil zo graag vlot door kunnen gaan voor icsi 4. Op 6 april hebben we het gesprek rond de resultaten van de moat. Ik weet dus niet of ik met de pil mag beginnen. Ik leuven MOEST ik voor iedere stimulatiefase beginnen met een maand de pil, dan de laatste week pil ook al starten met gonapeptyl. Dan een bloeding laten doorkomen en een 5 dagen later de uitgangsecho. Als alles rustig was, mocht ik beginnen prikken met Puregon of menopur. Leuven belde me telkens op om verdere instructies te geven, want ik ging naar mijn eigen gyn voor follikelmeting en bloedname. Kan iemand mij uitleggen hoe de communicatie met gent verloopt als je eenmaal gestart bent met een behandeling? Hoe verloopt de pick-up daar? Met infuus? In slaap of wakker?