Poppetje77 ik schrijf niet mee in dit topic maar heb op forum je verhaal en achtergrond kunnen lezen. Ik vind het super erg dat je dit opnieuw moet mee maken. Het is gewoon niet eerlijk. Heel veel sterkte.
Ooooohhh wat vreselijk, heb kippevel all over the place :'( ik wil je echt superveel sterkte wensen lieve poppetje, vreselijk nieuws
Oh nee poppetje! Hier zijn geen woorden voor.. Ik huil hier nu ook.. Meis, ontzettend veel sterkte toegewenst!
Oh poppetje wat verschrikkelijk verschrikkelijk!!! Ik ben er echt helemaal kapot van om dit te moeten lezen. Dit had ik dus nooit verwacht. Och meis toch wat een verdriet voor jullie,ik ben gewoon sprakeloos. Wat is dit oneerlijk!! Ik vond mijn leven oneerlijk maar mijn verdriet is niets vergeleken met het jouwe! Waarom??????
Poppetje wat vreselijk! Wat een verdriet... Heel veel sterkte voor jou en je partner. Mooie namen hebben jullie de jongens gegeven. Heel erg jammer dat ze niet langer bij papa en mama mochten blijven
Dit heeft mij weer eens met mijn 2 voeten op de grond gezet. Ik weet plots niet meer of ik er nog mee verder wil, met die eicelactivatie. Ik ben beginnen lezen over vruchtwaterpunctie en de risico's achteraf. Ik heb zoveel schrik gekregen. Dan ben je eindelijk eens zwanger, begin je te dromen en wordt je leven opeens veel rooskleuriger. Plots verlies je dan een slijmprop en moet je niet eens platliggen. Een week later beval je en realiseer je dat het weer niet zo mocht zijn! Hoe verschrikkelijk moet dat zijn? Ik kan dat niet aan. Poppetje, ik ken je niet, maar jouw verhaal blijft in mijn hoofd ronddwalen. Ik ben er zeker van dat ik liever niet zwanger word dan dit te moeten meemaken. Ik zou zeggen heel veel sterkte, ook al heb je nu weinig aan onze woorden... Het is niet eerlijk.
Poppetje, red je het een beetje? Ik denk heel veel aan jou... Hier gisteren de uitslag van de moat gekregen. Er blijkt dus inderdaad een eicelactivatie probleem te zijn. Ik begin deze zaterdag weer met spuitjes decapeptyl en vanaf maandag komt er dan nog een andere spuit bij. Ik ben benieuwd wat de nieuwe methode geassisteerde eicelactivatie ons te bieden heeft. Ook al is het iets zeer zeldzaam, en zijn er op 20 jaar tijd nog maar 50 baby's geboren met eicelactivatie, zijn wij toch blij dat er ons eindelijk een reden kon worden gegeven waarom het steeds mislukte. Die onzekerheid was 1000 keer erger dan wat we nu weten en we beseffen dus ook dat de kans bijna nul procent is dat wij ooit nog een wondertje spontaan kunnen verwachten. Xxx
LenaMill fijn dat je duidelijkheid hebt! Succes met spuiten! Volgende week komt baby 51 Ik word dinsdag ingeleid. Hier in gedachten ook veel bij Poppetje, vind het zo afschuwelijk wat haar is overkomen. 3 Kindjes verliezen, wat een hel.
Ik denk ook veel aan poppetje. Ongelofelijk en afschuwelijk. Dit wens je inderdaad niemand toe. Ik heb er nog steeds gewoon geen woorden voor... Lenamill, wat fijn dat er duidelijkheid is! En ook lekker dat je meteen met de ICSI verder kan. Vertelde De S. jullie dat? Dat er nog maar 50 baby's mee geboren zijn? En is dat dan vanuit Gent, of wereldwijd? Goh, ik wist niet dat het echt nog maar zo weinig baby's waren... Madeline, dinsdag!! Wat spannend! Lijkt me heel gek en ook wel bijzonder, om zo naar de bevallingsdag toe te leven. Geniet nog even van de rust voor de wervelstorm Hier niet zo veel nieuws. Ik ben in afwachting van de nieuwe echo die ze gaan maken over 1,5 week. Verder ook deze week nog een afspraak met de internist voor mijn schildklier. Maar ik voel me verder goed, dus dat is fijn.
Ja prof De S zei dat zij het enige ziekenhuis in de wereld zijn die daarmee bezig zijn en ze zei ook dat er op 20 jaar tijd 50 baby's geboren zijn door df techniek geassisteerde eicelactivatie. Ze wou aantonen hoe zeldzaam het is. Deze uitleg kreeg ik nadat ik vroeg of een vruchtwaterpunctie verplicht is. Ze zei in principe niet. Die 50 kinderen zijn allemaal normaal bevonden. Er zijn geen afwijkingen gevonden. Ze raadde aan eerst andere tests te laten doen en als er geen aanwijzing voor is, is een vruchtwaterpunctie niet nodig. Spannend Madeline! De 51 ste baby is dan voor dinsdag. Veel succes. Laat zeker iets weten. Ik hoop jou na de bevalling ook nog af en toe tegen te komen op het forum. Alle steun is namelijk welkom. Zeker van koppels in exact dezelfde situatie! ! Het is al zo zeldzaam. ..
Lenamill wat 'fijn' dat er een oorzaak is gevonden voor de weinige bevruchtingen telkens. En fijn dat je al snel kan beginnen aan icsi 4. Hopelijk kunnen ze in Gent jouw eitjes wel bevruchten en mag jij straks ook zwanger zijn van een mooi wondertje! Madeline, wat snel opeens, dinsdag inleiding! Alvast heel veel succes Ik denk ook veel aan poppetje hoor. Zo vreselijk...
Hoe moeilijk ik dit ook vind, omdat mijn gedachten ook uitgaan naar Poppetje wil ik jullie toch vertellen dat wij eergisteren de trotse ouders zijn geworden van een mooi meisje! Het was een geplande keizersnede, en die is verder goed gegaan. We blijven nog tot zondag in de kraamsuite en dan mogen we naar huis.
Muzieknootje gefeliciteerd met jullie dochter! Lenamill dinsdag start de inleiding maar kan dan nog een paar dagen tot een week duren voordat de baby er is. De kans dat hij er dinsdag al is is klein omdat mijn lichaam nog niet klaar is voor de bevalling.
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet van deze mooie, bijzondere (maar ook zware) periode!
Heeft iemand van jullie decapeptyl moeten inspuiten? Ik heb gisteren mijn eerste spuit moeten zetten, maar we kregen net alles uit die ampul. De naald leek te kort ofzo. Is het de bedoeling dat we die ampul ondersteboven houden ofzo? Dan bestaat de kans dat we veel lucht opzuigen. Kan iemand me helpen? Ik voel me onzeker omdat ik gisteren dus maar een deel van die medicatie heb kunnen inspuiten. 😕
Ja, dat probleem had ik ook. Je kan die ampullen helemaal op z'n kop houden. Aan de binnenkant zit er aan 1 kant een uitsparing in dat rubberen dopje. Als je de punt van de naald daar houdt kan je bijna alles opzuigen. Het is een beetje gedoe, maar zo hebben wij het gedaan. Succes met spuiten, Lenamill!
Dank u wel Kaila, we hebben het zo geprobeerd. Denken dat er nu wel meer uit de ampul geraakt is, maar nog steeds 1 druppel niet. Mijn man heeft daarna nog geoefend met water uit die ampul trekken en dat gaat dus nog steeds langs geen kanten. Die laatste druppel blijft er altijd in. Schoonmoeder om raad gevraagd (is vroeger verpleegster geweest - voor de geboorte van mijn man - dus heeeel lang geleden). Zij zei dat we eerst moeten prikken in dat rubbertje en de naald er weer uithalen. Dit om de lucht te laten ontsnappen... Daarna naald er terug in en ampul omdraaien. Ik ben benieuwd wat het morgen gaat geven. Mijn man is dan niet thuis om me te helpen. Ik moet morgen ook voor het eerst de andere spuit gebruiken (Bemfola). Iemand hier ervaring mee?? Ik vind het toch een heel gedoe hoor. Die spuit in mijn buik zetten is nog het minste... Ik heb geen zin om een thuisverpleegster te laten komen, want die zijn ofwel te vroeg ofwel te laat en het zou zeker niet te vroeg mogen zijn, want ik werk tot 21u. Ik kan moeilijk tegen mijn patiëntje zeggen "sorry ik moet even een spuit laten zetten, tot zo!". En te laat is ook niet goed, want ze hebben het liefst dat het elke dag rond hetzelfde uur gebeurt. Nog een laatste vraag. In Leuven moest ik twee poeders Pregnyl in 2 watertjes oplossen en samen in 1 spuit inspuiten. (Dat liet ik doen in het ziekenhuis hier in de buurt). MAAR in Gent is het maar 1 poeder en 1 water van Pregnyl 5000. Ik ben vergeten te vragen hoe dat komt. In leuven heb ik de eerste ICSI mijn eisprong gehad net voor/ tijdens de pick-up. Ze waren dus te laat. De tweede en derde pick-up in Leuven was dus steeds al 34u na de Pregnyl ipv 36u. Toen wel oké! MAAR dat was dus na 2 spuiten he! Nu is het maar 1 dosis pregnyl... Zou het dan nu ook nog 34u na pregnyl moeten? Zou ik in Leuven eens informeren waarom zij 2 dosissen pregnyl lieten inspuiten? Ik weet dat na twee dosissen pregnyl, 34u na pregnyl perfect is voor de pick-up. Maar wat zal het nu zijn na 1 dosis pregnyl. Nu kan ik niet vergelijken. Ik wil echt niet nog eens een verloren kans!