Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Kaila, Dec 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Oestradiol zorgt ervoor dat je baarmoeder dikker wordt, maar het gekke is dag mijn baarmoeder al bij de eerste FM 11 mm dik was. En zo is dat iedere keer. Ze denken dat ik gewoon weinig oestradiol aanmaak. Er zijn vrouwen met een heel hoge waarde oestradiol en toch maar 4 eicellen en er zijn gevallen zoals mij met een heel lage oestradiol en heel veel follikels. Er is volgens hen geen verband met het wel of niet slagen van de poging. Dus ik trek het me niet meer aan. In leuven was mijn oestradiol ook heel laag en toch waren de eicellen wel rijp. Ook in een spontane cyclus werd mijn oestradiol al eens opgevolgd en daar wordt die ook niet hoger dan 140 bij de eisprong. X

2. Madeline

Madeline Bekend lid

Sep 24, 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Lenamill succes vandaag met de punctie. Hoop op veel mooie eicellen voor je! Dat er hele mooie embryo's gaan groeien! :)

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    De punctie is achter de rug. 23 eicellen. Hopelijk deze keer wel bevruchtingen. Morgen bellen ze. Spannend! ! !

4. Madeline

Madeline Bekend lid

Sep 24, 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wauw wat een mooi resultaat! Ik ga duimen voor veel mooie embryo's!

5. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Wow, wat een berg! Wat fijn! Ik duim ook mee voor een aantal mooie bevruchtingen!
    Hopelijk lukt het je om een beetje te ontspannen en je te laten verwennen vandaag. :)

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Ik heb behoorlijk veel pijn. Leve de pijnstillers! Wij hopen echt dat die techniek van geassisteerde eicelactivatie ons gaat kunnen helpen. Morgen zullen we het weten. X

7. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Ja, dit is echt het moment van de waarheid. Doodeng vond ik het. Echt erop of eronder... Ik hoop zo dat het voor jou ook erop gaat zijn!
    Vervelend dat je zo'n pijn hebt. Maar er zijn ook behoorlijk veel follikels aangeprikt. Niet zo gek dat je daar flink last van hebt. Hoe ging de punctie zelf?

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    De punctie zelf viel wel mee. Rechts heb ik niet veel gevoeld. Links wel een pijnlijk en trekkerig gevoel. Ik vond het vooral op het einde heel eng. Al dat bloed! ! Ik zag niks dan bloed en vroeg direct of dat normaal was. Gelukkig wel. Toen ik mocht gaan plassen na de punctie, zat het toilet ook vil bloed. Ik plaste bloed. Eng hoor. Als ik bloed zie, word ik meestal duizelig. Dat gebeurde dus ook. Ik begin re draaien en te klappertanden en te wenen. Pffff gelukkig is het voorbij. Ik hoop echt dag we zaterdag 1 of 2 toppers teruggeplaatst krijgen. Een cryootje zou ook fijn zijn. Dat heb ik nog nooit gehad. Iedereen poging meteen terug een punctie. Hopelijk keert het eens en hebben we nu wel geluk! X

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Stel nu dat wij meer dan 1embryo hebben uit die 23 eicellen, wanneer stellen ze dan eventueel voor om er twee tegelijk terug te plaatsen? Dat ben ik vandaag in gent vergeten te vragen. X

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Mooie score Lenamill! Nu hopen op veel bevruchtingen

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Ik ben super zenuwachtig want deze voormiddag krijgen we te horen of de techniek geassisteerde eicelactivatie voor ons werkte. Ik ben echt bang om de telefoon op te nemen. Laat ons hopen dat we aub eens enkele bevruchtingen hebben! 👍 👍 👍

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Spannend Lena
    Weet je al iets?

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Ik weet nog steeds niets en ga dood van de zenuwen.

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Joepie!!!! 21 eicellen waren rijp en 15 eicellen zijn bevrucht!!!❤❤❤

15. babywonder

babywonder Actief lid

Dec 6, 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauwww prachtig lena! Ik volgde je verhaal al een tijdje stilletjes mee, maar nu wilde ik wel even reageren! Ben echt ontzettend blij voor je en ik hoop dat de volgende terugplaatsing een plakker zal zijn!!

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Wauw wat een superscore!!! We blijven duimen voor mooie embryootjes over een paar dagen en misschien wel een paar cryo's :)

17. Madeline

Madeline Bekend lid

Sep 24, 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wat super Lenamill! Wat zal dat een opluchting voor je zijn!

Adriana he zit alweer op de helft! 20wkn echo al gehad?

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Ik werd kortademig tijdens het telefoongesprek met Gent en vlak na het gesprek ben ik beginnen wenen en hyperventileren van ontlading. Dit hadden wij zelfs niet durven dromen! Zo ver zijn we nog nooit geraakt. Hopelijk inderdaad zaterdag een toppertje aanwezig! Nog even spannend dus. Dank jullie wel voor alle steun. Zonder dit forum was ik zelfs niet bij Gent uitgekomen. We zouden dan naar Jette gegaan zijn. Daar doen ze geen geassisteerde eicelactivatie. Waarschijnlijk stonden we dan even ver als in Leuven : nergens dus! Dus Dank u wel aan diegene die me enkele maanden geleden de Moat heeft voorgesteld. Xxxx

19. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Jaaaa!! Super!! Wat een mooie score!
    Ooh, en je ontlading snap ik helemaal hoor. Ik heb ook even keihard zitten huilen na dat telefoontje. Ik hoop ook zo dat jij over een paar dagen een klein embryootje bij je draagt!

20. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Oh LenaMill, ik ken je nog van PCOStopic, en lees hier soms stiekem/stilletjes even mee.
    Zie nu jouw geweldige score!! Wauwwww!
    Ik ga keihard voor je duimen.

Share This Page