Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Kaila, Dec 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Ooh Elles, wat lief dat je me nog steeds volgt.☺ Het is ondertussen al een heel traject geworden met vooral veel tegenslag, maar nu hebben we het gevoel dat we eindelijk op het juiste pad zitten en komt er weer wat licht piepen tussen de bomen in dat eindeloze bos waarin we verdwaald leken te zijn. Dat doet echt deugd!!! Hoe is het met jou?

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Misschien nog 1 vraagje aan de Gent- dames: wanneer wisten jullie of er 1 of 2 embryo's zouden worden teruggeplaatst? Wij vroegen ons dat af. Ze hebben het er met ons nog niet over gehad, maar omdat het al icsi 4 is hopen wij stiekem dat ze er 2 willen terugplaatsen om de kans een beetje te vergroten. Normaal gingen ze in Leuven er ook al 2 terugplaatsen, maar we hadden er toen geen enkele... zouden ze het er met ons over hebben op de dag van de terugplaatsing zelf? Slaapwel iedereen.

3. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Begrijp ik! Hoop echt dat het lange wachten eindelijk beloond gaat worden.
    Wanneer is de terugplaatsing?

Hier gaat het goed! Kleine meid wordt al groot.. Gaat snel allemaal :)

4. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    De terugplaatsing is deze zaterdag. Ze plaatsen in Gent op dag 5 terug. Natuurlijke selectie. De zwaksten zijn dan immers al afgevallen. Ik ben benieuwd of er een goeike overblijft voor ons. X

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Ik heb nog nooit na een punctie zo'n dikke opgeblazen buik gehad. Ook wel pijnlijk. Ik lijk echt zwanger. Vandaag vroeg zelfs een mama van een patiëntje langs haar neus weg of ik zwanger ben! Ik vond dat echt geen leuke opmerking op dit moment. Is het normaal dat ik zo'n opgeblazen buik heb of moet ik me zorgen maken?

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Kom je ook veel aan in gewicht? Anders is het mss toch een symptoom van overstimulatie. Het is in elk geval heel belangrijk om veel te drinken. Water of sportdranken als aquarius of extran. Bij twijfel gewoon bellen hoor!

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    De buikpijn is sinds gisteren voorbij. Ik heb gisteren ook weer een acupunctuurbehandeling gehad. Er werd ook een blijvend naaldje in mijn oor geschoten dat er binnen 2 weken zal uitvallen. Dit om zenn te blijven. Ik voel me ook heel rustig en ontspannen. Vandaag de terugplaatsing gehad van een basto. We hadden 14 blasto's. Er zullen er waarschijnlijk nog enkelen worden ingevroren. De blasto die vandaag werd teruggeplaatst was al uit zijn schil aant treden en probeerde al te hechten. 😀 We kregen een foto mee. Nu spannend tot 11 mei. Dan een bloedtest. X👍👍👍

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Ik kreeg net een berichtje van uz gent. 13 embryo's ingevroren! !!!😀😀😀😀😀❤❤❤❤ Wat een Topteam in Gent!!! Zoooo dankbaar!

9. Pinac

Pinac Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,146
    432
    83
    Ook ik lees hier wel wat mee om te zien hoe het met jou gaat Lenamill. Eindelijk goed nieuws! Ik hoop echt ontzettend met je mee!

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Wat een topnieuws Lenamill! Lekker genieten nu van het zonnetje en broeden maarrrrr :D

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Oh Pinac, dat is heel lang geleden! Alles goed met de kindjes?
    Hier lijkt het eindelijk de goede kant op te gaan! Wat een traject hè! Ik ben nog niet zwanger, maar er viel dit weekend toch een enorme last van onze schouders. Eindelijk! !!:)

12. Madeline

Madeline Bekend lid

Sep 24, 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Wow lenamill wat goed!!

13. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Wow, 13?!!! Wat een berg, wat goed!
    En fijn dat er zo'n goede is teruggeplaatst! Nu ontspannen en lief zijn voor jezelf. :)

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Ik vind het ook enorm eng hoor, omdat ik niks bijzonders voel en ben er weer te veel mee bezig! Ik begin weer vanalles op te zoeken over wat je zou kunnen voelen na de tp en ik voel niks... zou ik dus niet mogen doen, dat jaagt me alleen op en iedereen is toch anders. X

15. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Wauw, LenaMill! Wat een goed nieuws!
    Nu lekker rustig aan doen en duimen op een goede afloop :)

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Ik heb wel wat schrik, stel dat deze embryo niet blijft zitten... Ligt dat dan aan mij? Ik probeer zo rustig mogelijk te blijven en te ontspannen. (Al is mijn werk soms behoorlijk stresserend...)

17. babywonder

babywonder Actief lid

Dec 6, 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb echt vertrouwen in je mooie embryo lena! :D ik hoop zo dat ie blijft plakken. Wanneer is je testdatum?

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Hallo babywonder, op 11 mei is de bloedtest.
    Eigenlijk al snel, volgende week woensdag.
    Hoe is het eigenlijk met jou? Jij heb ook al eens serieus onderschrift he.

19. babywonder

babywonder Actief lid

Dec 6, 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik ben bang dat het nu toch allemaal echt begonnen is. We staan nog aan de start van alles, dus ben zeer benieuwd hoe dit allemaal zal gaan. Volgende week heb ik de eerste uitgangsecho voor de follikelmeting, en later in die week de eerste IUI. Reuzespannend allemaal!

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

Aug 3, 2014
    4,261
    997
    113
    Spannend babywonder! Laat ons hopen dat iui voor jullie voldoende is om zwanger te geraken! Mag ik vragen hoe jij op zo'n forum als het deze bent terecht gekomen?

Share This Page