Wat lief dat je dit berichtje post. Ik heb beslist eens een poging zonder acupunctuur te proberen. Geen gedoe rond mijn hoofd. Vertrouwen op mijn eigen lichaam, zonder die naaldjes. Die sjaal probeer ik zeker.😁 Nu nog een manier vinden om mijn voeten warm te houden als je in de zomer geen kousen aan doet... Wij gaan ook op reis in juli en de airco kan dus niet op, ijsblokjes uit mijn drinken.... Niet handig. Ik hoop dat ik niet de hele vakantie ga nadenken wat wel of niet kan en er tenminste ook wat van kan genieten. X
Hey Spikkeltje, heb jij ondertussen de bloeduitslag van het ziekenhuis gekregen? Dan ben je waarschijnlijk vanaf nu officieel zwanger? X
Ja ik vind het hier ook heel stil... Ik dacht dat hier toch niemand meer kwam kijken... Ik ben ook de enige nog denk ik die niet zwanger is... Hier gestart met progynova voor de eerste tp eind juni. Volgende week dinsdag echo-controle voor de dikte van mijn baarmoeder... Ik ben nu vooral aan vakantie toe. Al een week verkouden (hoesten en heel hees). Niet handig als logopediste. Dus vraag ik me af of het verstandig is om in oververmoeide conditie een tp te krijgen? Gelukkig heb ik de week van de 27 juni verlof... Ik hoop tegen dan genezen te zijn en een hele week te luieren. De praktijk is hier dan ook een week dicht. Mijn collega komt dan ook niet werken, dus moet ik niet iedere dan poetsen... Ik heb het graag netjes in de wachtkamer, toilet,... Altijd veel werk om iedere dag schoon te maken.... Nog 1,5 week werken. Dat overleef ik nog wel!!! Zondag is mijn beste vriendin bevallen van haar dochtertje. Wij zijn daarstraks in het moederhuis gaan kijken. Schattig zo'n kleintje, maar het deed me nog niet veel. Waarschijnlijk heb ik me nog steeds afgeschermd tegen die moedergevoelens, omdat ik nog niet kan voorspellen of wij ooit een kindje mogen krijgen. Ik vind de leetijd van 1 jaar ook veel schattiger. Dan beginnen ze te stappen en praten. Veel leuker dan slapen en wenen... hahah (en eten natuurlijk)
Hee meiden, Het is inderdaad stil hier.... Volgens mij ben je helaas de enige van ons groepje die nu mee schrijft hier die nog niet zwanger is Lena. Spannend dat je volgende week weer een nieuwe terugplaatsing gepland hebt! Ik hoop dat alles volgens plan gaat en dat hij goed ontdooit. Hoe ben je er onder? Zelf ga ik ook door een nieuwe rollercoaster heen, maar gelukkig wel een leuke dit keer. Waar het traject echt ééééuwen duurde, vliegt de tijd nu zo hard voorbij. Nog een paar weken werken en dan start mijn verlof al weer. Het gaat wel goed hier. Ik heb wel last van kwaaltjes, maar die neem ik allemaal voor lief. Ook lijken de afwijkingen in de placenta en de hematomen mee te vallen, gelukkig.
Ja de tijd vliegt he Kaila Ik moet zeggen dat ik alles nu wel veel bewuster meemaak dan bij mijn zoontje. Het besef dat dit waarschijnlijk de laatste zwangerschap zal zijn speelt daar een rol in. Ik heb nu de babykamer een nieuw fris kleurtje gegeven en ga zo zachtjes aan beginnen met nieuwe spulletjes aanschaffen waar nodig. In principe hebben we alles al maar een paar nieuwe dingetjes is toch wel erg leuk Vanwege bekkenklachten werk ik nog maar 8 uur per week dus ik ben ook veel thuis waardoor ik er ook meer van kán genieten. Kaila mag jij wel natuurlijk bevallen door de afwijkingen in je placenta? Ik had bij de eerste een keizersnede vanwege voorliggende placenta. Nu is er geen reden voor een ks, maar met 34 weken krijg ik een echo bij de gyn en die bepaalt of ik het zelf mag proberen dit keer. Lena heel veel succes met de komende terugplaatsing. Ik zal voor je duimen!
Ja, ik heb met 23 weken een super uitgebreide 2e guo gehad waar de gynaecoloog echt 45 minuten enkel mijn placenta heeft bestudeerd. Hij heeft alle aders nagekeken en de aanhechting met de navelstreng. Er ligt niks voor de uitgang, maar de navelstreng zit wel vast aan het vlies ipv. ook aan de placenta zelf. Maar dat zou niet per se wat uit hoeven maken. Ik heb alleen daardoor nu wel extra groeiecho's, want de baby kan tegen het eind van de zwangerschap misschien te weinig voedingsstoffen binnenkrijgen daardoor en achter gaan lopen in groei. Maandag weer een echo, ik ben benieuwd Wat vervelend dat je bekkenklachten hebt, Adriana. Wel fijn dat je nu inderdaad niet meer veel hoeft te werken en je daardoor lekker kan richten op je zwangerschap. Hopelijk heb je er weinig last van zolang je rustig aan blijft doen!
Vandaag werd er een cryo blastocyst teruggeplaatst van 6 dagen oud. Hij of zij was ook al volledig uit de schil gekropen. Dus meteen klaar voor innesteling volgens de arts. Spannend ! Ik mag testen op 8 juli. Duimen jullie mee? Xxx
Wauw supermooi! Ik duim voor je 8 juli duurt lang.... Ik had zelf 4 dagen na de tp al licht positief getest
Waauw Adriana, 4 dagen na de tp al! Dat is snel. Haha wel grappig dat je dat erbij typt voor mij. Het brengt me wel op ideeën, maar ik durf niet goed. Dat wil dus zeggen dat ik morgen of overmorgen licht positief kan testen als het is gelukt. Ik heb zoveel schrik voor een negatieve test. Ik denk dat ik ga proberen nog even te wachten. 😀
Tja ik ben nu eenmaal een vroegtester Ik had liever een negatieve test (al dan niet te vroeg) dan die zenuwen elke keer tijdens het wachten... Het gaf mij rust. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik neem aan dat je geen pregnyl hebt gehad? In dat geval is een streep ook echt betrouwbaar, je weet zeker dat het niet van pregnyl is. Ik hoop voor jou dat je binnenkort ook positief test meid! Veel succes nog met wachten
Ik heb inderdaad geen pregnyl gehad... Doorheen de dag ben ik er niet zo vaak aan aant denken. Soms hoop ik wel "een teken" te krijgen ofzo. Voorlopig nog geen teken. Niet positief en niet negatief. Mijn man zei daarnet wel ineens dat hij vindt dat ik er anders uitzie. Hij kan niet uitleggen waarom maar hij denkt dat het gelukt is. Testen durf ik niet. Altijd schrik voor de teleurstelling. Ik test meestal pas bij bruinverlies of bij menstruatie krampjes. Die zijn er voorlopig nog niet geweest. Ik ben in ieder geval al verder geraakt als met de vorige tp. Toen 4 dagen ns tp al bruinverlies. Het is toch zoooo spannend!!!
Wat spannend LenaMill! Ik duim voor je! Een 6-daagse blasto klinkt in ieder geval heel hoopvol! PS Ik testte volgens mij 9 dagen na tp, maar ik had wel Pregnyl. Duurt lang hè dat wachten?!
Het enge is wel dat ik totaal niks bijzonders voel en soms MEGA slecht gezind ben... (kan ook door dat hondenweer komen natuurlijk ). Als de innesteling gelukt zou zijn, zou je dat dan op 1 of andere manier niet aanvoelen als vrouw? Hadden jullie zoiets van "ja, het is deze keer anders. Het kan weleens dat het gelukt is?" X
Nou ik niet hoor LenaMill Ik heb je al eens verteld dat ik na de tp echt superitchy was richting man omdat die met alle geweld de stad in wou, en door die slechte vibe (en omdat we geen cryo's hadden) durfde ik eigenlijk echt totaal geen hoop te hebben. Dat kwam pas toen ik een beetje bruinverlies kreeg van de innesteling. Het gevoel "het zou wel eens gelukt kunnen zijn," kwam dus van het loeren naar m'n inlegkruisje en niet van m'n vrouwelijke antennes hoor
Bij mij was bruinverlies de vorige keer bij de tp een slecht teken. Het werd iedere dag meer en ging van roodbruin naar helder rood over. Toen was het al over voor ik mocht testen... Ik hoop dus deze keer geen bruinverlies te krijgen voor de testdag. Ik heb wel barstende koppijn elke dag. (Ik neem progynova en utrogestan ) van de utro heb ik dat nooit gehad. Progynova is nu de eerste ronde dat ik dat neem, maar wel al 3 a 4 weken. Nooit koppijn gehad voor de tp. Ik weet niet wat ik moet denken. Ik durf niet denken dat het gelukt is, omdat ik me dat absoluut niet kan voorstellen.
O my God! ! Ik heb toch getest en heb een licht streepje op de test met middagurine en veel te vroeg. Heb geen pregnyl gehad... wat denken jullie?