Het is moeilijk te zien op de foto, maar in het hartje staat een licht roos streepje. Kunnen jullie het zien? De foto is ook niet MEGA helder.
Wauw!! Ik heb deze best een poos gebruikt en ze bleven echt spierwit bij mij!! Ik hoop dat ie mooi op gaat lopen, maar ik durf je best al wel voorzichtig te feliciteren
Oh Elles, bij mij bleven deze tests ook altijd spierwit. Ik dacht zelfs dat ze niet werkten.😊 Maar jullie zien het streepje dus ook. Mijn man is nog niet laaiend enthousiast. X
Gewoon overmorgen nog een test doen en kijken of ze oplopen! Het is nog heel pril, dus logisch dat je nog niet veel streep ziet. Maar een streep is een streep hoor! Je zit toch ook pas op dag 5 na de tp, wat had jouw man dan gedacht? Dat je meteen een knaller zou krijgen? Ik heb veel later getest dan jij (ivm Pregnyl) en toen waren ze ook nog oplopende.
De test met ochtendurine! 😀 💖 👍 Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ik ga het wel pas echt geloven als Gent vrijdag de bloeduitslag doorbelt. Ik zal nog even de actiefoto posten van onze embryo die uit zijn schil gekropen was net voor de tp. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Leuk dat embryo zo net uit z'n schilletje! Is dat linksboven z'n schil dan? Want bij mij zag je maar één bolletje. Ben jij ook zo trots op je knapperd?
Linksboven is idd zijn of haar schilletje. Hihi. Grappig he. De embryo heeft zijn afval achter gelaten in het labo. Hij was er net uitgekropen toen we daar kwamen voor de tp. Ik voelde meteen dat het een kanshebber was. X
Bedankt Elles! Het heeft idd heel lang geduurd... Ook omdat ze de oorzaak in 2 ziekenhuizen niet vonden. Pas in Gent hebben ze het gevonden en vanaf toen is het rap gegaan. X
Wauwwwwww wat een supergeweldige fantastisch mooie knaltest!!!!! Een heeeele dikke proficiat Lena! Dit is jou zo enorm gegund!
Hihi wat een opgeruimd embryo heb jij, laat zelfs z'n afval achter in het labo Ben echt heel blij voor je, ik gun het je zo erg na al die tijd! Goed zijn ze in Gent hè, ben ook zo enorm blij met hen, ik kan ze wel zoenen daar! En ook zo lief en begaan, is jou dat ook zo opgevallen?