Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Whaa nu is het echt, gefeliciteerd! Ik had met 6 weken en 3 dagen eerste echo en toen kloppende hartjes maar is niet altijd al met dat termijn geloof ik. Geniet ervan! Wat zei je man? Nu echt overtuigd?

2. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Nu is mijn man wel overtuigd, maar ik heb het gevoel dat hij doorheen het hele medische gebeuren de afgelopen jaren heel onzeker geworden is en bang voor tegenslag. Hij blijft zichzelf wel beschermen en ik denk dat hij nu gaat leven van echo tot echo....
    Wij hebben op vrijdag 22 juli een eerste echo. Ik ben dan 6 weken en 2 dagen. .. De arts van Gent wou me liever een weekje later pas zien, maar wij zijn net dan op vakantie in Italië. Dus nu willen ze me nog zien de dag voordat we vertrekken op vakantie, omdat ze zeker willen zijn dat het vruchtje op de juiste plaats zit voor ik vertrek op reis. Na onze vakantie krijgen we in gent een tweede echo om te zien of het hartje klopt (indien dat voor de vakantie nog niet was). Spannend! !!

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Die banner klopt langs geen kanten. Die staat al bijna bij 10 weken . Ik ben nog geen 5 weken ver...

4. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Hi LenaMill, hoe is het? Trek je het nog een beetje met wachten op de echo? Ik mag morgen weer :)

5. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Heb jij dat zelf niet?
    Ik heb er ook heel erg last van gehad. Pas met 18 weken toen ik leven ging voelen in mn buik begon ik een beetje vertrouwen te krijgen.

Veel plezier morgen Spikkeltje!

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik voel me absoluut nog niet zwanger, al gebeurt er vanalles daar beneden in mijn buikje. Dat voel ik wel. Maar niks pijn... geen pijnlijke borsten en geen misselijkheid. Voorlopig geloof ik dus amper dat ik zwanger ben. Volgende week vrijdag is de eerste echo. Ik ga doodzenuwachtig zijn denk ik. Gelukkig kan ik nu nog heel rustig en ontspannen blijven en maak ik mij geen zorgen. X

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hadden jullie bruinverlies in het begin van de zwangerschap? Ik heb het nu al een week. Vind ik beangstigend. X

8. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Spikkeltje hoe was de echo?

Lenamill ik heb 1,5-2weken rood, roze bloedverlies inclusief erge buikkramp. Heb toen een extra bloedtest gehad om te kijken of de hcg en progesteron waardes stegen.

9. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik heb ook t/m week 9 rood- en bruinverlies gehad. Achteraf bleek dat een hematoom, die nu pas rond de 32 weken bijna opgelost is.

10. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

@Madeline, Echo ging prima! Ons kleintje is inmiddels al 6.4 cm, hij/zij werd wakker van de echo en begon meteen te spartelen en te buitelen, zó lief! Hij/zij is echt heel beweeglijk, viel ook de dokter op, blijkbaar energie voor tien :)

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ooh Hoe schattig Spikkeltje! 😀

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat fijn Spikkeltje! En de 12 weken grens al gepasseerd. Nu lekker gaan genieten he :)

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hier al 10 dagen bruinverlies... Ik heb ook lage rugpijn en zoveel schrik dat het misloopt of niet in mijn baarmoeder zit... Vrijdag mag ik pas naar Gent. Ik ga dood vd zenuwen. Daarom gaan we aanstaande maandag al naar mijn eigen gyn. X

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    De utrogestan inbrengen lukt ook bijna niet meer. .. alles lijkt daar vanbinnen dicht te zitten ofzo. Ik begin bijna te denken dat ik wondjes maak door de utrogestan in te brengen. Vandaar dat bruinverlies veel heftiger is nadat utrogestan werd ingebracht. 5 uur nadien weer heel wat minder bruinverlies. .. Ik zie echt een verband, maar mag er niet mee stoppen met de utro!!

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Lage rugpijn en menstruatiepijn. ... ik houd het niet meer uit. Heb net een pijnstiller genomen. Dat het maar heel snel morgenvroeg is... dan ga ik naar de vrije raadpleging van mijn gyn. Ik hoop echt geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap! !! Ik ben zo bang.:(

16. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ach LenaMill, vreselijk zijn die eerste weken hè? Ik heb natuurlijk geen kristallen bol dus ik kan je geen garanties geven, maar ik had de eerste weken óók lage rugpijn en menstruatiepijn hoor. En een soort drukpijn links op de plek waar ik denk dat mijn eierstok zit. Dus ik dacht ook dat ik een bbz had. De weken tot de eerste echo zijn echt killing!

Over je utro, zijn er geen inbrenghulzen ofzo zodat je geen wondjes maakt? Heb je scherpe nagels? Ik heb zelf geen utro gebruikt omdat ik meedoe aan een studie van UZ Gent, bij die studie krijg je pillen die je oraal moet nemen. Ik moest daar toen na de punctie mee beginnen en hoewel ik denk dat je niet zomaar "halverwege" in een studie mag invallen, zijn er dus misschien wel alternatieven voor utrogestan. Je zou het allicht kunnen navragen bij Gent?

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat vervelend Lenamill, ik duim heel hard voor je dat het goed zit! Knuffel

18. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Bah, wat vervelend LenaMill. Ik hoop ook dat het allemaal goed zit en onschuldig is.
    Kan je morgenvroeg terecht bij je gyn?

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik ben vandaag met rood bloedverlies en stolsels via spoed bij de gyn van wacht geweest. Er was nog een vruchtje te zien in mijn baarmoeder. Maar heel de dag dus nog verder buikpijn gehad en bloed verloren met 3 dikke stolsels. Ik vrees het ergste voor morgenvroeg. Dan ga ik op vrije raadpleging bij mijn eigen gyn. Xxx

20. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Oei wat een zorgen LenaMill. Ik hoop echt dat het morgen allemaal meevalt. Hopelijk zit het goed en kom je morgen met goed nieuws. Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina