Spannend! !! Laat zeker iets van jullie horen als de kindjes zijn geboren. 😊 Hier weer bekomen van de miskraam. Hormonen blijken weer normaal en baarmoeder is terug schoon. Jammer dat kleine ukje niet kon blijven! Hopelijk de volgende wel! Wij hebben 29 augustus waarschijnlijk weer een terugplaatsing. X
Wat spannend LenaMill, ik hoop echt dat het ditmaal beter mag gaan. Heel jammer dat je vorige emmy niet mocht blijven plakken, maar de natuur zal er wel haar redenen voor gehad hebben. Ik blijf aan je denken en voor je duimen.
Dank u lieve spikkeltje! Ik hoop ook dat het eens goed mag gaan. Spannend weer! Bij jou vliegt de tijd ook nogal seg! Jij bent ondertussen bijna in de helft. Begint je buikje al goed te groeien of zie je er nog niet zo veel van? Xxx
Dank je wel Madeline, de tp is aanstaande dinsdag. Hopelijk overleeft ons cryootje het. Wel weer spannend, maar ik ben er zoooo weinig mee bezig nu. Ik focus mij terug volledig op mijn werk. Er komt waarschijnlijk een nieuwe collega bij die ik nog wat ga moeten opvolgen in het begin. Allemaal zo spannend. X
Ik hoop het ook voor je lenamill! Fijn dat je afleiding hebt! Kaila hoe is het bij jou? Je kleine moet er inmiddels zijn! Adriana hou jij het nog een beetje uit in die warmte?
Ik duim voor je morgen LenaMill! Hoe laat is je tp? Ik ben inmiddels redelijk rond geworden, het is nog niet zo erg dat Greenpeace me de zee in sleurt als ik op het strand ga liggen maar ik pas niet één broek meer! M'n positiekortebroek zit nu in de was dus heb vandaag een short van m'n man aan, hij is gelukkiger veel groter dan ik dus zijn kleding pas ik nog wel haha. Laatst zijn we getrouwd en m'n jurk (die ik al een paar maten groter had gekocht) paste nog maar nét, ik denk zelfs dat ik 'm nu niet meer aankrijg. Ben echt heel blij en dankbaar dat m'n kleintje het zo goed doet, hoop dat jij over een paar maanden net zo rond bent als ik nu! Ik zal morgen aan je denken!
Dank je wel Madeline en Spikkeltje! De tp zal om 10 voor 11 zijn. We krijgen om half 9 eerst nog telefoon of het doorgaat. Ons embryootje moet het overleefd hebben. Hopen maar!!! Ik hoop ook dat ik binnenkort een babybuikje krijg, want ik vind dat supermooi!
Alles is goed verlopen. We kregen weer een fotootje mee. Het is een 6 dagen oud embryootje en zag er goed uit volgens de dokter. Spannend weer nu tot 9 september. X
En ik wil jullie ook laten weten dat onze zoon Oscar geboren is op 26 augustus! Hij doet het super goed, we zijn in de wolken! De bevalling was mooi, maar heftig. De ontsluitingsfase ging super snel en goed. Lekker thuis en ontspannen. Maar helaas is hij nooit goed ingedaald en besloot dat ook niet verder te doen tijdens de persweeen. Ik heb uren geperst, uiteindelijk ook in het ziekenhuis, maar het mocht niet baten. Hij lag zelfs nog te hoog voor een vacuümverlossing, dus de enige optie was een keizersnede. Jammer, maar ik ben heel blij dat die optie er was en ik daarom nu de mooiste zoon van de wereld in mijn armen heb.
Oh wat goed Kaila, dat alles in orde is! Geniet van jullie kleine ukje en niet meer in het verleden denken nu. Wat voorbij is is voorbij. Je hebt genoeg doorgemaakt om dat manneke te kunnen krijgen. Proficiat! !! X
Kaila van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Jammer dat het uiteindelijk toch een keizersnede is geworden, hopelijk herstel je snel! Spookje wat leuk om jou hier weer te zien! Wat super dat je zwanger bent!