Succes weer Lena! Laat dit hem zijn....! Welkom hier Yessie. Voor zover je daar blij mee moet zijn. Ik ben ook wel benieuwd waarom ze je nog een keer IVF hebben laten doen in Gent na 2 behandelingen zonder embryo's. Ik denk ook dat ze, als ze net als bij ons een eicelactivatieprobleem zouden vermoeden, ze wel direct eerst de MOAT gedaan hadden.
Wauw Lena!! Wat goed!! Laat dit hem zijn🍀 Ik duim voor jullie! Ja klopt, na 3 pogingen naar Gent gegaan. Nee, eerst een jonge man (naam weet ik niet meer) maar nu dr de kerckhoven. Ik ga morgen wel even bellen naar Gent ivm MOAT. En wat heftig zeg 2 keer zwanger geweest was afgebroken is😢 En bedankt weer voor het welkom heten Kaila! En jullie een intake in maart, dat is al bijna😃😃 Wat fijn!. Liefs Yessie
Blijft pregnyl 5000 langer dan 10 dagen in je lichaam en in je urine meetbaar? Ik heb 12 dagen geleden pregnyl gehad en mijn test is vandaag duidelijk positief. Ons embryootje is nu 10 dagen oud. Ik weer niet wat ik moet denken.
(Ik lees hier nog steeds soms stiekem even mee ) Oh LenaMill!! Zou geweldig zijn! Heb je een foto van je test? Ik heb even gekeken, las dat het ongeveer 10 dagen kan duren voordat het uit je lichaam is.
Woowww Lena! Ik heb ook gelezen bij 5000 pregnyl 10 dagen in je bloed!!! Dit zou geweldig zijn😍😍😍
De angst komt dan zowieso weer op... Zwanger zijn is absoluut niet leuk als het al twee keer misliep. Wij zijn doodsbang. Ik wou dat ik eens 6 maanden ver was en ons kindje al levensvatbaar was! Dan pas zou ik kunnen gaan genieten. X
De eerste was s avonds en de tweede s morgens. Misschien daarom dat verschil? Ik meen me wel te herinner dat pregnyl toen ik nog met iui bezig was altijd al na een weekje een blanco hcg test gaf... maar misschien is mijn lichaam nu veranderd en gevoeliger geworden voor hcg omwille van twee zwangerschappen? Ik ben bang dat het nog pregnyl is.
Oh Elles zo te zien ben jij pril zwanger! !! Dat zag ik daarnet nog niet! Gefeliciteerd! !!!!!! Hopelijk straks samen zwanger. Ik wacht nog rustig af. Zit jij op een ander forum nog actiever mee te schrijven?
Ik hoop het zo voor je! Even door blijven testen. Als ie oploopt weet je genoeg. Ja klopt! Dankjewel 😊 Spontaan deze keer. Bij ons dochtertje 2 jaar over gedaan. Heel gek gevoel dat het nu zo gelukt is. Nee schrijf niet ergens actief. Beetje overal en nergens 😉
Gefeliciteerd Elles! Geniet ervan!!😃 En Lena, wat ontzettend heftig!!! Dat lijkt mij zenuwslopend. En die tijd wachten is hartstikke angstig. Heftig dat je dit hebt moeten meemaken . Ik hoop heel erg met jullie mee! Liefs en houd je taai!!🍀
Ik ben ook benieuwd wat gent heeft gezegd ivm de Moat? Ik vermoed dat ze zoiets telefonisch niet gaan beslissen en dat je eerst op consultatie moet bij De Sutter ofzo. Zij is bezig met de eicelactivatie. Mijn testje van vandaag is identiek aan gisteren. Ik vermoed dus dat het niet meer van de pregnyl is. Blij kunnen we nog niet zijn.
Heb vandaag ook eens een testje gedaan van een ander merk. We zitten nu 14 dagen na pregnyl. Normaal moet de pregnyl er nu uit zijn. De schrik zit er wel nog goed in hoor.
Zo te zien is hij mooi opgelopen, voorzichtig gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het nu negen maanden goed mag blijven gaan