Geen bevruchting of celdeling bij ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaila, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Succes morgen! Heb je nog getest?

2. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik zit ook stiekem mee te lezen Lenamill!!! Hoop het zo erg voor je dat t dit keer goed mag blijven gaan👍🏼👍🏼👍🏼

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik ben vandaag gaan laten bloed prikken. Straks belt uz gent met mijn hcg en progesteron waarden. Ik ben echt nerveus omdat ik geen ondersteunende medicatie neem deze keer. Ik heb ook zo vaak pijn in mijn baarmoeder. Steekjes vooral... Hopelijk hoort dit er gewoon bij! !

4. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Ben je al gebeld?

5. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Net gebeld!

Hcg 425
    Progesteron 18

Het ziet er voorlopig goed uit! Duimen jullie heeeeel hard? Xxxxx

6. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Top!! Tuurlijk duim ik!

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Fijn!! Gefeliciteerd 😊 Ik duim

8. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dank jullie wel! !

9. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd ga keihard duimen dat t eindelijk goed gaat😊😊

10. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dank u wel!!!

11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb sinds gisterenavond buikkrampen en diarree. Hoort dit bij een beginnende zwangerschap? Of krijg ik een buikgriepje? Soms ben ik zo bang. Pfff

12. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Wauw wat lees ik nu! Gefeliciteerd Lenamill!!!
    Volgens mij kan je lichaam wel van slag zijn ja.. Laten we hopen dat dat het is, of gewoon een stom buikgriepje!

Hier afgelopen donderdag de intake gehad. Met een heel gek gevoel weggelopen: we mogen namelijk nu al starten als we dat zouden willen!
    Heel kort door de bocht kwam het er op neer dat we gewoon het zelfde trucje nog een keer gaan herhalen, maar dan met een iets hogere dosis Menopur omdat ik toch weer 2 jaar ouder ben. Mijn AMH en TSH is meteen geprikt om de stand even op te nemen.
    Het enige wat ons nog tegenhoudt is dat ik nog steeds borstvoeding geef... En ik vind het eigenlijk heel erg als ik daar nu mee moet stoppen. Ik merk ook dat mijn zoontje er nog zo veel behoefte aan heeft, ook 's nachts. Dus om die reden stellen we het nog een paar maandjes uit tot we er klaar voor zijn. Dan mogen we mailen en meteen een uitgangsecho doen en daarna starten. Dus jeetje... het is echt aan ons nu. En ik sta dus voor het dilemma borstvoeding vs. volgende poging... :(

13. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Lenamill misschien spanning? Hoop niet dat je ziek wordt of bent inmiddels.

Kaila wat lekker dat je gewoon kunt starten wanneer je de keus hebt gemaakt!
    Ging er eigenlijk vanuit dat ze wel wat terughoudender zouden zijn na een ks. Houden ze ook rekening met het verloop van je zwangerschap?
    Ik baal stiekem wel dat wij pas eind mei een afspraak hebben staan. Het liefst ga ik morgen. 🙈
    Hoeveel menopur heb je gespoten de vorige x? Volgens mij zat ik al aan de max.

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Als deze zwangerschap goed blijft lopen, mag je onze afspraak op Woe 19 april wel overnemen als je wil en als dat kan voor Gent.

Met mij gaat het wel. De diarree is enkel s morgens. Misschien toch een kwaaltje. Morgen krijg ik een eerste echo bij mijn eigen gyn. 23 maart pas een echo in Gent. Dat duurt nog te lang! Dan maak ik me te ongerust door de twee voorgaande zwangerschappen. Maar goed, deze keer voelt het echt anders en beter. Ik heb kwaaltjes! Dat had ik absoluut niet de vorige keren... Laat ons hopen!!!🍀🍀🍀🍀

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Er was een klein vruchtzakje te zien helemaal boven in de baarmoeder, volgens de gyn op de goede plaats. Ik moet geen bloedonderzoek meer laten doen, want van zodra er op echo iets te zien is, volgt de gyn me liever iedere week met echo verder op. Dat gaat me meer rust bieden. Volgende week dinsdag (telkens op mijn vrije dag) mag ik weer terug op controle en zou het gegroeid moeten zijn. Op dit moment zag alles er uit zoals het moet zijn op 5 weken. Er was ook duidelijk nog een leeg follikelblaasje aanwezig dat de progesteron produceert. Dus laten we verder hopen!!! 🍀🍀🍀🍀De gyn hoopt mee! Ik kreeg een fotootje mee, maar je moet al weten waar je moet kijken om het te zien. Dus ik ga het nog niet hierop plaatsen. Misschien hetvolgende wel.
    Xxx

16. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    Fijn lena dat het er goed uitzag. Ik duim voor een onbezorgde zwangerschap🍀
    Bedankt voor je aanbod maar we zijn nog druk met klussen en verbouwen. Ik wil wel eerder maar is niet realistisch 🙈

17. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Super fijn LenaMill, ik duim ook voor je dat alles voorspoedig blijft gaan!! :D

18. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Morgen is de tweede echo. Ik vind het wel jammer dat mijn man niet thuis is. Hij zit twee dagen in Frankfurt voor werk (een beurs). Ik zal dus alleen naar de echo moeten gaan! Als het een mooie duidelijke echo is, met een groter vruchtzakje, ga ik het filmen zodat ik het aan mijn man kan laten zien.

19. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

LenaMill, wat lees ik nu! Gefeliciteerd! Wat ben ik blij voor jou! Ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap toe, het is jullie zo enorm gegund!

Over je laatste bericht: je krijgt volgens mij sowieso altijd een foto mee toch? Want het lijkt me wat lastig filmen als je zo in de stijgbeugels ligt :) Kan me wel heel goed voorstellen dat je je man mist op dat moment, je hebt zo lang op deze zwangerschap gewacht en ernaar verlangd! Hopelijk een prachtige echo morgen!

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Vandaag was de echo. Vruchtzakje was mooi gegroeid volgens de gyn en er was een minivruchtje te zien. Helaas zie je pas een hartje vanaf 3 mm en het vruchtje was nog maar 2,6 mm.

Deel Deze Pagina