Ja hoor. Mooi gegroeid vruchtje met begin van een dooierzakje en een kloppend hartje. 😍 Het was een enorme opluchting! We hopen echt dat dit ons kindje wordt!!!! Een gezond kindje dat lang genoeg in de buik blijft! ! Xx
Ik vind het allemaal nog heel onwerkelijk. Was ook nog zo'n klein prutske, dat ik precies nog niet geloof dat ik zwanger ben en hopelijk in november mama word. Denk dat het echt op een mensje moet beginnen lijken alvorens het besef komt.
Haha hoe grappig dat jij daar steeds aan denkt! Wel lief hoor!😉 Vruchtje was nu bijna 14mm. Hartje klopte mooi. Alles zag er goed uit. We hopen echt dat dit het mag worden!!
Ik denk tot week 12. De gyn doet dat op eigen initiatief, omdat ze mij al een beetje kent. Ik ben een heel ongeruste en word zenuwachtig van onwetendheid. Mijn gyn stelt me dus wekelijks weer gerust, omdat het belangrijk is om rustig te blijven tijdebs de zwangerschap. Ik vraag me wel af vanaf wanneer het uitwendig kan... Vind die inwendige echo's niet prettig meer.
Mijn eerste echo was met 7+3 die was uitwendig. Dus denk dat het de volgende X bij jou ook wel kan! Wel fijn zo'n gyn. ☺ Nog last van kwaaltjes?
Ja het begint nu stilaan door te dringen dat ik echt zwanger ben. Veel last van kwaaltjes heb ik niet. Ik lust alleen niet veel meer en haat warm eten, maar als ik uiteindelijk begin te eten, blijft het wel binnen. Ik moet nog niet overgeven. Hopelijk blijft dat zo!!! Voor de rest wat last van mijn darmen en nood aan een middagdutje. Dat is voorlopig alles. Ik mag helemaal niet klagen. Ik kan ook gewoon werken, zonder iemand iets merkt. (Wij hebben nog tegen niemand iets vertelt...) Dit weekend gaan we het aan de ouders en schoonouders vertellen. Ik ga cupcakes bakken met op ieder cakeje een letter zodat we de zin vormen "baby op komst".😉
Ik lees hier af en toe mee. Wij hadden ook geen bevruchting bij de eerste IVF (en dus wel bij ICSI). Lenamill wat ben ik blij voor je! Gefeliciteerd!
Hi Lena, ik lees het nu pas dat jij zwanger bent...VAN HARTE GEFELICITEERD meid...ik ben zooooo blij voor je/jullie. Geniet er van en hopelijk mag je in nov jullie super mooi en gezond baby in je armen sluiten
Wat lief van jouw gyn! Ik weet niet meer wanneer ik m'n eerste uitwendige echo kreeg, wat ik nog wel weet is dat je op de eerste echt minder zag dan op de inwendige. Pas later ga je op die uitwendige echo's veel zien. Dus geniet van je mooie fotootjes en uiteraard van je lieve kindje in wording, dikke knuffel!
Wat zijn jullie lief!!! Fijn dat jullie nog vaak komen meelezen hoe het met mij gaat. Ik ben de laatste van dit clubje die eindelijk ook een eerste kindje lijkt te krijgen in november. 😍Dank jullie voor alle steun. Jullie hebben me hier mee doorheen gesleurd. ❤
Gisteren was nog steeds alles oké met dit kleintje. We konden het zien bewegen en hebben het hartje even mogen horen. Toch lijkt het nog steeds dat ik droom. Hadden jullie dat ook?
Fijn dat alles goed was met jullie kleintje! Hoe reageerde de familie op je cupcakes? Nee het gevoel van dromen had ik niet. Begin van mijn zwangerschap vond ik heel moeilijk. Ik was zo gewend dat alles steeds maar op een teleurstelling uitdraaide dat ik er vanuit ging dat dat ook met mn zwangerschap zou gebeuren. Ik droomde elke nacht dat ik een miskraam kreeg. Dat ik enorme buikkramp had en 2 weken lang bloedverlies hielp ook niet echt mee. Ik was hardstikke beroerd en mijn man zat 3 maanden in het buitenland. Alles behalve een roze wolk dus. Het was echt een enorme 2 strijd met mijzelf ik wilde blij zijn, ik vond zelfs dat ik blij moest zijn maar dat lukte mij niet. Angst overheerste. Pas toen ik leven in mijn buik begon te voelen verdween die angst langzaam. Vind het nu zo zonde dat ik zo weinig heb kunnen genieten want zwanger zijn is zo bijzonder!