Ff vraagje de 31ste heb ik in Gent een intakegesprek. Mijn menstruatie verwacht ik 28-29 mei. Is het dan handig om gelijk met de pil te beginnen? Of kan er dan geen uitgangsecho gemaakt worden of moet je daar sowieso voor terug komen? Ik weet het niet meer van de vorige x
Oeh, goeie vraag. Het is hier ook allemaal een beetje weggezakt. Ik denk dat je wel zou kunnen beginnen met de pil. Een menstruatie betekent toch dat je weer aan het begin zit van je cyclus, dus dat je geen naderende eisprong oid. hebt. Geen idee of het ook betekent dat je geen cystes hebt. Maar dat lijkt me niet... Ik zou gewoon met de pil starten!
Ik was op eigen houtje al met de pil gestart voor onze eerste afspraak in Gent. Dag was omdat ik van in het vorige fertiliteitscentrum nog wist dat ik dat zo moest doen omdat ik door de pcos dus niet wist wanneer ik anders nog eens ongesteld zou worden. Je kan dan de cyclus na de pil starten. Zo kunnen ze al echt exact timen en de medicatie al meegeven. Of heb je nog cryo's? Ik zou dus ook starten. Cystes verdwijnen niet als je de pil neemt. Bij mij zat er toch 1 die al jaren blijft zitten, pil of geen pil.
Gisteren ongesteld geworden, iets eerder dan normaal. Gestart met de pil, ondanks mijn man er niet helemaal mee eens was. Nu het steeds dichterbij komt begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden...
Hey meiden vandaag in Gent geweest. Nog geen uitgangsecho gehad dat gaat 12 juni gebeuren dan 23juni follikelmeting en de verwachting is tussen 28juni en 2 juli de punctie
@Madeline & @Kaila: Het is even geleden dat ik hier iets heb gepost, maar zag dat jullie beiden weer gaan starten, dus wilde even veel succes wensen! Hoe is het met jullie en jullie kindjes? Ben het afgelopen jaar best veel op zp geweest, maar zat toen in andere topics .... (zie onderschrift )
Dankje spookje en gefeliciteerd met jullie dochter! Wanneer is jullie meisje geboren, gaat alles goed? Ons mannetje groeit en ontwikkeld zich goed. Hij is een ramp geweest met slapen maar gelukkig gaat dat nu ook goed.
Fijn om te lezen dat alles goed gaat! Ons meisje is geboren op 20-02 en doet het hartstikke goed. Drinkt goed, slaapt goed en laat flink van zich horen als ze het er niet mee eens is. Nu net zelf weer aan het werk, dus op zoek naar een nieuw gezamenlijk ritme.
Hoi, ik kom ook weer eens een keertje spieken hier. Wat leuk Madeline dat je al snel de punctie hebt voor jullie tweede wondertje! Heel veel succes alvast Kaila ook dit jaar beginnen voor een tweede kindje, spannend hoor. Alles goed met jullie zoontjes ook? Lenamill, 18 weken alweer wauw, al een beginnend buikje te zien zeker? Gaat alles goed? En weten jullie al wat het wordt? Spookje van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Mijn oudste zoon is ook van 20-02 (2012 ) fijn om te lezen dat het goed gaat. Alweer bijna aan het werk, dat zal even tegenvallen Bij ons is ook alles prima. Bob is een rustig jongetje die zijn tijd neemt om zich te ontwikkelen. Hij eet normaal gezien supergoed, alleen de laatste dagen heeft hij een buikgriepje dus dan even niet. Maar verder doet hij het supergoed! 'S nachts hoor je hem bijna nooit
@Madeline wow!!! De punctie al meteen in zicht! Wat spannend!! En wat gaat dat dan hard ineens... De uitgangsecho was goed? @Spookje Leuk om weer een berichtje van je te lezen! Ik had je al eerder ergens gefeliciteerd met je zwangerschap, maar nu natuurlijk ook met je dochter. Fantastisch, gefeliciteerd!! En super fijn dat alles goed met haar gaat. Je moet wel snel weer aan het werk zeg, dat lijkt me lastig. Ik ben zelf zo blij dat ik bijna een half jaar verlof heb gehad. Hier trouwens ook een jochie die het echt super doet. Maar dat slapen.... pfoe! Dat is het 1e halfjaar hier ook een ramp geweest. Nu gaat het overdag wel, maar 's nachts wordt hij meestal nog steeds zo'n 4-6x wakker en kan bijna nooit zelf weer in slaap komen. Ach ja, ik zeur niet hoor. De intense dankbaarheid dat ik die slapeloze nachten MAG hebben overheerst nog steeds (hoewel een nachtje goed slapen niet weg zou zijn na bijna 10 maanden, hahaha).
Jaa uitgangsecho was goed! Dus we gaan starten volgens plan. Spannend, maar ik heb er zin in. Ik heb best wel is geklaagd hoor als ons zoontje mij weer tot wanhoop dreef door dag en nacht te brullen ipv te slapen. Was wel goed tegen de zwangerschapskilo's die vlogen eraf
Haha... Ja, dat huilen dat doet hij hier niet. Dat zal je inderdaad best tot wanhoop drijven af en toe. Hij is echt altijd vrolijk. Maar dus ook wakker, haha. Hoewel dat nu steeds beter gaat. Vannacht een record van 4,5u slaap achter elkaar! wohoo! Maar goed. Ik zal de babyspam nu stoppen, wil mensen ook niet voor het hoofd stoten die hier zoeken naar info. Fijn dat alles goed was Madeline! Ik wil ook weer starten! Ik kijk er ook met een soort van positieve tegenzin wel weer naar uit.
Vandaag mn eerste follikelmeting gehad. Rechts heb ik 3 grote follikels en paar kleine. Links 1 grote 3 wat kleiner en 6 hele kleintjes. Medicatie hoeft niet aangepast zondag nieuwe meting!
Fijn dat het bij jullie ook goed gaat. Wat grappig dat jullie oudste van dezelfde datum is. Morgen begin ik alweer aan mijn vijfde werkweek. Is best even wennen idd, na zo'n tijd thuis te zijn geweest, maar dat komt ook wel goed. Ons meisje slaapt al 's nachts door vanaf dat ze een paar weken oud was, dus wij zijn heel erg verwend.
Op zich niet extreem snel aan het werk gegaan, ben met 36 wk met verlof gegaan en met 38w2d bevallen dus ik had 14 wk erna. En het zou best lekker zijn geweest als het langer was geweest, maar ik vind het ook wel weer leuk om er andere dingen bij te doen. Plus dat ik een dag minder ben gaan werken en die mamadag is echt een feestje. Overigens vind ik dat je best mag klagen over slaaptekort, hoor. De wens voor een goede nachtrust heeft niks met ondankbaarheid te maken en is volkomen begrijpelijk. Hoewel ik het gevoel wel herken dat je niet zou mogen klagen, haha. Fijn om te lezen dat jullie mannetje het zo goed doet.
Spannend! En nu vast onderweg voor de volgende meting. Doe je die in Gent of kun je daarvoor terecht in een zh dat wat dichter in de buurt zit?
Vrijdag ben ik in NL geweest vandaag in Gent. Ben bang dat de opbrengst niet zo heel groot zal zijn. De kleine follikels groeien niet echt mee. 4 follikels zijn nu groot genoeg vanavond nog 1x menopur en morgen ovitrelle spuiten woensdag punctie. Vorige x had ik bij de eind echo 8 grote follikels en hoop kleintjes uiteindelijk 12 rijpe eicellen. Hoop dat er nu ook nog een paar erbij komen..
Veel succes Madeline!!! Ik ga duimen voor jou! Hier gaat alles vrij rustig. Een weekje verlof en daarna heel de zomer maar twee dagen per week werken! Wat rustiger aan dus! Zal me echt goed doen!
Oh wat jammer dat de opbrengst wat minder is dan de vorige keer. Ze hebben mij er nu ook al voor gewaarschuwd. We zijn toch weer 2 jaar ouder dan bij de vorige puncties.... Wie weet krijgen ook die kleintjes toch nog effe een boost van de pregnyl. Dat deden ze hier in ieder geval wel. Ik ga voor je duimen morgen Madeline!! Super spannend echt weer!!!!